T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:missä on nuorgami...?
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:suomen pohjoisin kylä, ja vettä sataa??? onko pakko uskoa????
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:suomen pohjoisin kylä, ja vettä sataa??? onko pakko uskoa????
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:suomen pohjoisin kylä, ja vettä sataa??? onko pakko uskoa????
no ei oo pakko... mut totta se on... nyt on tosin tainnu sade laantua
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:suomen pohjoisin kylä, ja vettä sataa??? onko pakko uskoa????
no ei oo pakko... mut totta se on... nyt on tosin tainnu sade laantua
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:suomen pohjoisin kylä, ja vettä sataa??? onko pakko uskoa????
no ei oo pakko... mut totta se on... nyt on tosin tainnu sade laantua
Huomenna näyttää taas pakastuvan siellä =)
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:suomen pohjoisin kylä, ja vettä sataa??? onko pakko uskoa????
no ei oo pakko... mut totta se on... nyt on tosin tainnu sade laantua
Huomenna näyttää taas pakastuvan siellä =)
tulis vielä sitä luntaki lisää
:|
Alkuperäinen kirjoittaja äiti kolmelle:Inkoo -15
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:suomen pohjoisin kylä, ja vettä sataa??? onko pakko uskoa????
TIE 970; UTSJOKI, NUORGAM 17.12.2009 22:53
ILMA 1.9 °C
TIE -
SADE HEIKKO
KELI