säätila G

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
suomen pohjoisin kylä, ja vettä sataa??? onko pakko uskoa????

no ei oo pakko... mut totta se on... nyt on tosin tainnu sade laantua

Huomenna näyttää taas pakastuvan siellä =)

tulis vielä sitä luntaki lisää

:|
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
suomen pohjoisin kylä, ja vettä sataa??? onko pakko uskoa????

no ei oo pakko... mut totta se on... nyt on tosin tainnu sade laantua

Huomenna näyttää taas pakastuvan siellä =)

tulis vielä sitä luntaki lisää

:|

http://www.yle.fi/saa/

Sitä ei näkynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
suomen pohjoisin kylä, ja vettä sataa??? onko pakko uskoa????

TIE 970; UTSJOKI, NUORGAM 17.12.2009 22:53

ILMA 1.9 °C
TIE -
SADE HEIKKO
KELI

Katsoin kerran jotain ohjelmaa Jäämeren rannalla olevasta kylästä. Siellä talvet oli tosiaan suht lauhoja usein, Golf-virta lämmittää. Ja toisaalta kesät viileitä. Aika tasasta ilmastoa vissiin.
 

Yhteistyössä