Sähköpostin kopioiminen omalle koneelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja avuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

avuton

Vieras
Osaako joku sanoa pystyykö Yahoon sähköpostista kopioimaan viestejä talteen omalle koneelle, ja jos niin miten se tapahtuu?

Nyt ois pakottava tarve saada muutamat sähköpostit varmaan talteen enkä kuolemaksenikaan tajua miten se onnistuu. HELPPIVÄ!!

Sori, selitin vähän huonosti. Mutta nyt pitäis saada ne nimenomaan todistelutarkoituksessa (mahdollista oikeudenkäyntiä varten) ja Wordissahan mulla periaatteessa ois mahdollisuus muokata niitä mieleisikseni. Eli onko jotain tapaa millä ne sais ihan alkuperäisinä, joista näkee etten ole niitä muokkaillut... ymmärsikökukaantästämitään?

Löytyykö koneestasi "Leikkaustyökalu"? Se vastaa tuota print screeniä, mutta sillä voi rajata kuvan siihen osioon, jonka haluaa. Se siis ikäänkuin valokuvaa sen näytöllä olevan tiedon ja voit tallentaa tiedoston kuvana.

otat sen sähköpostisivun auki, painat Ptr Scr- nappia ja liität wordille..
en tiiä näkyykö se tarpeeksi isona... jotenkin sitä sai isonnettua, mutten muista miten... :(

Alkuperäinen kirjoittaja pp:
Löytyykö koneestasi "Leikkaustyökalu"? Se vastaa tuota print screeniä, mutta sillä voi rajata kuvan siihen osioon, jonka haluaa. Se siis ikäänkuin valokuvaa sen näytöllä olevan tiedon ja voit tallentaa tiedoston kuvana.

Kyllähän mä tämän Macilla osaisin tehdä tuosta vaan, mutta tämä puuceen elämä on mulle ihan hepreaa. Vääntäiskö joku rautalangasta :D

Toi print screen taitaa löytyä jokaisesta pc:stä, eli tee kuten mii tuossa aiemmin opasti.

Vielä uudelleen:

- kun sinulla on se tarvitsemasi viesti näytöllä, paina "prt sc" tai "Print Screen" näppäintä
- siirry Wordiin
- paina hiiren oikeanpuoleista painiketta ja valitse kohta "Liitä" tai "Paste"
- Wordin dokumenttiin tulee yksyhteen kopio alkuperäisestä näytön kuvasta
- jos haluat kuvan isommaksi, vedä sitä kulmasta hiiren oikealla painikkeella
- tallenna

Alkuperäinen kirjoittaja pp:
Toi print screen taitaa löytyä jokaisesta pc:stä, eli tee kuten mii tuossa aiemmin opasti.

Vielä uudelleen:

- kun sinulla on se tarvitsemasi viesti näytöllä, paina "prt sc" tai "Print Screen" näppäintä
- siirry Wordiin
- paina hiiren oikeanpuoleista painiketta ja valitse kohta "Liitä" tai "Paste"
- Wordin dokumenttiin tulee yksyhteen kopio alkuperäisestä näytön kuvasta
- jos haluat kuvan isommaksi, vedä sitä kulmasta hiiren oikealla painikkeella
- tallenna

Tämä onnistui, mutta osa viesteistä on niin pitkiä etteivät näy kerralla ruudulla. Täytynee ottaa useammassa osassa ja liitellä sitten wordissa yhteen.

Mä tiesin että teihin voi luottaa, kiitos pelastuksesta :) :)

Yhteistyössä