M
"mimmu"
Vieras
Oon niin lopussa, aivan hajalla. En pysty syömään enkä nukkumaan. Sain tietää, että mies on pettänyt, ja ei ollut kuulemma ainoa kerta. Mies lähti perjantaina töihin ja kotiin piti palata maanantaina. Ei tullut kotiin. Tiistaina sitten sain miehen kaverilta kuulla, että joku toinen olisi hänellä kuvioissa ja eilen mies itse puhelimessa myönsi. Ainakin neljä eri naista hänellä ollut meidän yhdessä olon aikana. Me mentiin naimisiin vasta 2kk sitten ja meillä on 2 pientä lasta. En olisi ikinä uskonut tätä, en tiedä yhtään mitä nyt teen. Tuntuu etten vaan jaksa, meillä on ollut vaikeita aikoja ennenkin, mutta tämä on jo jotain aivan kamalaa.
Mulla ei ole ketään läheisiä täällä kaupungissa ja kukaan ei pääse ainakaan tällä viikolla tänne. Olen kahden lapsen kanssa täällä jumissa kun mies liehuttelee ties missä. Tää sattuu niin perkeleesti, etten usko selviäväni :´(
Tunnen oloni niin petetyksi ja nöyryytetyksi. Teksti on nyt yhtä sekava varmaan kun mun tunteetkin
Mulla ei ole ketään läheisiä täällä kaupungissa ja kukaan ei pääse ainakaan tällä viikolla tänne. Olen kahden lapsen kanssa täällä jumissa kun mies liehuttelee ties missä. Tää sattuu niin perkeleesti, etten usko selviäväni :´(
Tunnen oloni niin petetyksi ja nöyryytetyksi. Teksti on nyt yhtä sekava varmaan kun mun tunteetkin