Saiskos empatiaa ja sympatiaa, pliis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hämmennyksissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hämmennyksissä

Vieras
Mä en voi puhua tästä kenellekään muulle, siispä toivon että täältä löytyisi ihmisiä jotka jaksais olla mun ystäviä hetken.

Kun mulla on sydänsuruja. :(

Olen ihan aikuinen nainen, ollut yksin lasteni kanssa useit vuosia. Olen ihan todella luopunut jo toivosta parisuhteen ja rakkauden suhteen, tottunut olemaan yksin ja nauttimaan tästä sinkkuudesta.

Kunnes ihan yllättäen työpaikalleni tuli uusi työntekijä ja pikkuhiljaa mun pasmat meni ihan sekaisin. Pikkuhiljaa aloin tajuamaan että mies pyrkii juttusilleni kovin usein. Kun hänellä oli jotain asiaa luokseni, jäi siihen pitemmäksi aikaa vielä juttelemaan niitä näitä. Jos olin jossain yksin, tuli siihen ja jäi juttelemaan. Katseli mua nauravin silmin, oli hermostunut ja nauroi kaikille vitseilleni, samoin kuin viljeli niitä itsekin. Kyseli multa henkkoht juttuja ja muisti aina seuraavalla kerralla palata niihin. Ne katseet... ensin varovaisia, lyhyitä, sitten lopulta jo pitempiä, jatkuvia. Kun hän jutteli jollekin toiselle, katseli silti mua huoneen toiselta puolelta ja hymyili mulle.

Olin ihan varma, että tässä on jotain. Huomasin ihastuvani.

Ei nähty pariin päivään. Tänään nähtiin. Huomasin ehkä pari katsetta. Yksi pitempi, jolloin hän meni ohitseni, katsoi suoraan silmiini eikä hymyillyt. Myöhemmmin satuimme samaan aikaan kahvihuoneeseen. Hän tuli minun ja ystäväni seuraan. Mä sain ehkä pari katsetta ja hymyä, yhen viittauksen aiempiin sanomisiini, ja loppuajan hän jutteli ja huomioi vain ystävääni.

Nyt sitten oon ihan maassa. Mitä tuo oikein oli? Kuvittelinko tosiaan ihastumiset ja molemminpuoliset tunteet? Miksi etääntyminen? Kuuluuko tuo kuvioihin? Tuntuu kurjalta. Ajattelin että unohdan koko miehen, mutta näen vaan edessäni hänen silmänsä ja hymynsä... Menin ihastumaan ihan liikaa. Oliko sittenkin niin, että tässä ei ollut mitään miehen puolelta, vaan mä vaan kuvittelin pelkän ystävällisyyden ihan joksikin muuksi?

Ystäviä paikalla, jotka jaksaisivat pohtia tätä mun kanssa?

No älä ny vielä masennu.
Ehkä sillä oli huono päivä? Nähny sut jonku miehen kanssa jossain (siis vaikka veljen tai ystävän ja tehny vääriä johtopäätöksiä)? Tai ehkä on tulkinnu sua niin ettei sua kiinnostakkaan?
Mitäs jos ilmaiset kiinnostuksesi selvemmin, pyydät sitä vaikka johonkin?

No älä ny vielä masennu.
Ehkä sillä oli huono päivä? Nähny sut jonku miehen kanssa jossain (siis vaikka veljen tai ystävän ja tehny vääriä johtopäätöksiä)? Tai ehkä on tulkinnu sua niin ettei sua kiinnostakkaan?
Mitäs jos ilmaiset kiinnostuksesi selvemmin, pyydät sitä vaikka johonkin?

Niin, voihan se olla noinkin. Mun toinen työkaverimies kyllä oli vähän "flirtti" mua kohtaan tuossa aiemmin, mutta mä en mennyt siihen mitenkään flirtillä mukaan. (Ei kyllä oikeasti ollut, mutta oishan sen voinut niinkin tietysti ottaa.) Tuskin se siitä mitenkään nokkiinsa otti?

En tiedä oisko se voinut muakaan tulkita niin ettei kiinnosta, ehkä se tulkitsi että mä oon kiinnostunut ja se meni paniikkiin koska itse ei olekaan?

Meille tulee nyt pakollinen tauko kaikkeen, sillä mies jäi juuri kesälomalle...

Jos sulla on sen numero, kokeile vaikka pyytää yksille loman aloituksen kunniaksi. Tai vaikka kahville muuten vaan. Siitä varmaan selkenisi kuvio suuntaan tai toiseen :) .

Ei mulla ole numeroa. Toki sen saisin työpaikalta, mutta se ois jo liian creepyä. Ollaan molemmat somessa, joten toivon koko ajan että tää mies ottaisi muhun sitä kautta yhteyttä. Itse en uskalla, koska pelkään että olen kuvitellut miehen fiilikset mua kohtaan.

Ota sinä yhteyttä somessa. Eihän sun tarvitse heti kertoa ihastumisesta. Yhteys kaverina vaan ja aika näyttää mihin johtaa (y) . Jos tulet torjutuksi, on lomat aikaa keräillä itseään ;). Ei ainakaan tarvitse miettiä missä mennään!

Yhteistyössä