Sanoin tänään tosi rumasti mun lapselle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuuulis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tuuulis

Jäsen
20.02.2009
371
0
16
Iltapäivällä mun sisko soitti, että meidän toinen sisko on ollut kolarissa ja ei tietoo mitä sattunu..Sisko koitti selittää mitä oli tapahtunut ja mä En kuullut mitään kun tuo 4-v mölisi ja ölisi ja huusi. Koitin eka pari kertaa kauniisti pyytää että olisi hiljaa, mutta mölinä vaan jatku ja jatku.
Sitten mä karjasin sille et:" Nyt jumalauta se pää kiinni..." Poika oli hetken hiljaa ja jatko taas..
:ashamed: :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tuuulis:
Iltapäivällä mun sisko soitti, että meidän toinen sisko on ollut kolarissa ja ei tietoo mitä sattunu..Sisko koitti selittää mitä oli tapahtunut ja mä En kuullut mitään kun tuo 4-v mölisi ja ölisi ja huusi. Koitin eka pari kertaa kauniisti pyytää että olisi hiljaa, mutta mölinä vaan jatku ja jatku.
Sitten mä karjasin sille et:" Nyt jumalauta se pää kiinni..." Poika oli hetken hiljaa ja jatko taas..
:ashamed: :(

toivottavasti kolarissa ei sattunut mitään kovin vakavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Mammis:
Van kylläpä itekki sanon joskus pahasti lapselleni mutta pyydän sitten anteeksi..

Joo. minäkin pyysin anteeksi heti puhelun loputtua ja selitin tilanteen lapselle.

Ei onneksi ole pahasti käynyt,on kuitenkin sairaalassa tarkkailussa. Ton puhelun aikaan ei vielä tiedetty muutakun et oli ajanu kolarin ja viety ambulanssilla sairaalaan. Säikäytti kyllä kunnolla.. :(

Yhteistyössä