H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olemme lounaissuomessa. Minä en kaipaa peltoa tai metsää. Minulle riittää ainoastaan tuo tila tai tieto siitä, että joku muu suvustamme sen lunastaa. En kestä ajatusta, että se menee jollekin vieraalle, eikä siellä voi käydä enää KOSKAAN. Siinä mielessä ratkaisu ei ole suurensuuri, koska välimatka ei ole tämän pidempi. Pysymme saman kaupungin sisällä ja mikään "oleellinen" ei muuttuisi. No, esikoisen koulu vuodeksi, ellemme sitten kuljeta häntä nykyiseen kouluun tuota jäljellä olevaa vuotta, ettei kaveripiiri niin paljoa muuttuisi.
Joku kysyi ketjussa, ostaisinko paikan, jos se olissi joku nobody. En ostaisi, se on ihan selvää. Mutta minusta asiaa ei voi ajatella niin, tuolla vaan on niin paljon kokenu, niistä marjapensaista syönyt, niillä suulin ylisillä piileksinyt, sitä pihapiiriä katsellut kolmekymmentä vuotta ja siihen pihapiiriin niin kotiutunut, että tuntuu ihan helvetin pahalta, että sitä ei yhtäkkiä enää elämässäni olisi ollenkaan...![]()
maksaahan ne puutkin, vai saatteko ne jostain sopuhinnalla. onko siellä mitään tulisijaa?
meillä on öljylämmitys, vähemmän se teettää työtä, kuin puulämmitys. jos on vanha öljykattila, kannattaa vaihtaa uudempaan, niitäkinhän on semmoisia, että voi käyttää puita tai öljyä (kaksneuvosia).
Alkuperäinen kirjoittaja Slummien miljoonitär;23189308:Mitä mieltä lapset ovat? En alkaisi raahaamaan muksuja väkisin jonnekin landelle jos nykyisellään asiat hyvin. Lapsille koulun vaihto kesken lukukauden on iso muutos...
nostan =)
Mä antaisin olla. Järkevästi ajatellen siellä ei ole mitään sulle, muistot on ja siinä se. Muistot pysyy joka tapauksessa. Mummosi ei ole siellä, etkä häntä takaisin saa. Teillä on nyt hyvä vaivalla rempattu koti, alkaisitko tosiaan koko härdellin uusiksi? Vaikka mies vastustaa? Miehellesi siellä ei ole mitään, muista myös se.
Ota nyt ensin selvää mitä kaikkea siellä pitää tehdä ja miten taloa pitää hoitaa. Onko pihatie omassa hoidossa, missä kunnossa ulkorakennukset, mitä kaikkea remonttia siellä pitää tehdä ja mitä todelliset kustannukset edes olisivat. Paljonko on perintöä odotettavissa, pystyykö niillä rahoilla maksamaan lystin. Jo pelkästään auraus tälläsinä talvina on aikamoinen juttu jos ette sitten satu omistamaan traktoria. Puhumattakaan kesällä puutarhan hoidosta, se vaatii paljon työtä ja sinä jo sanoit ettet ole mikään viherpeukalo. Ei iso tontti itseään itse hoida.