S
sallittu
Vieras
Flunssa vaivaa. Jos olen raskaana, niin 3+1 
Saako raskaana ollessa syödä ibuprofeenia, vai olisiko joku muu (esim paracetamol) parempi?
Mitä saa ottaa kutiavaan ja kuivaan ärsytysyskään?
Kai tässä vaiheessa vielä voi ottaa mitä tahansa, mutta kun kerran valinnan varaa on, niin valitsisin sikiöystävällisimmän vaihtoehdon.
Kiitos kokeneille odottajille!
Saako raskaana ollessa syödä ibuprofeenia, vai olisiko joku muu (esim paracetamol) parempi?
Mitä saa ottaa kutiavaan ja kuivaan ärsytysyskään?
Kai tässä vaiheessa vielä voi ottaa mitä tahansa, mutta kun kerran valinnan varaa on, niin valitsisin sikiöystävällisimmän vaihtoehdon.
Kiitos kokeneille odottajille!