Saunassa kuulin totuuksia:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raili

Vieras
Oltiin siis saunassa tytön 5v kanssa.
Se köllötteli lauteilla ja kehui kun on niin iso tyttö jo mahakin muka sillä kasvanu :)

Sit se sano "isona mullakin on tommoset PITKÄT tissit ku äitillä"
KYllä repesin :) Pitkäthän ne on mut...

Mä olin pari vuotta sitten kummityttöni kanssa saunassa, olisko tyttö ollu sillon 5vuotias.
Aikansa mua katteli, ja ensin tokaisi ; Mun äidillä on muuten isommat tissit kun sulla. Hetken mietti, ja sanoi vielä ; Sillä muuten on pimppikarvatkin, eikö sulle ne oo vielä kasvanut? :D

Naurussa oli pidättelemistä =)

1v 8kk katseli aamulla lehdestä kuvia. Hesarin etusivulla oli Funky Ladyn mainos, mallilla bikinit vain. Ensin huudahti (poika siis kyseessä) "Tissit!". Katseli sitten vähän aikaa kuvaa mietteliäänä ja jatkoi "Paita puuttuu." Sitten totesi, että tyttö. Ja hetken päästä "Äiti ei tyttö, täti". Eli en ole enää tyttöikäinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Mun likan mukaan papalla on jalkojen välissä kynä. (tän sano kun oli vajaa 1 v.) ja minä sain täydessä bussissa kovalla äänellä ilmotettuna kuulla että mulla on iso pylly. :saint:

tuskinpa on sanonu noin alle 1-vuotiaana.

Mun kummityttö sanoi 2,5 vuotiaana saunassa mulle kun eka tuijotteli pitkään että "sulla on ihan samanlainen kulmakarva pyllyssä kun äitilläkin " :D :laugh: :laugh:

Ja oma tyttö 1,9 vuotias jaksaa aina suihkussa ollessamme sanoa kun pesen itseäni että "ei konkkia" tai "äiti konkkii" :laugh: Ollaan siis kielletty häneltä liika itsensä konkkiminen ja nyt sit toruu omia vanhempiaan :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Meidän 4 vuotias tyttö tarttui minun tisseihin uimahallissa, kun pesin hänen tukkaa ja sanoi, että "Äiti, nää on ihaaaanat!" :heart: :D

Meillä aika samanlainen juttu kun päiväkodissa riisuin samanikäistä tyttöä joka yhtäkkiä kävi kiinni mun tisseihin ja sanoi että mää tykkään sun tisseistä. Piti aika äkkiä vaihtaa puheenaihetta kun jonkun toisen lapsen isä riisui vieressä omaa muksuaan.
Ja mulla on kuulemma lihavat tissit :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiuku:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Meidän 4 vuotias tyttö tarttui minun tisseihin uimahallissa, kun pesin hänen tukkaa ja sanoi, että "Äiti, nää on ihaaaanat!" :heart: :D

Meillä aika samanlainen juttu kun päiväkodissa riisuin samanikäistä tyttöä joka yhtäkkiä kävi kiinni mun tisseihin ja sanoi että mää tykkään sun tisseistä. Piti aika äkkiä vaihtaa puheenaihetta kun jonkun toisen lapsen isä riisui vieressä omaa muksuaan.
Ja mulla on kuulemma lihavat tissit :)

Mullekin sano siskon tyttö joskus, että olen lihavempi, kuin hänen äitinsä. mutta siis kuulemma tisseistä vain. (sisko oli silloin hirveän laiha) nyt on toisinpäin, mulla on tosi pienet tissit.

Meillä ei ole koskaan osoitettu mitään mielenkiintoa tissejä kohtaa. Liekö johtuu siitä kun on imetetty taaperoksi asti ja rinnat ovat ruumiinosa siinä missä muutkin.

Alkuperäinen kirjoittaja p:
Meillä ei ole koskaan osoitettu mitään mielenkiintoa tissejä kohtaa. Liekö johtuu siitä kun on imetetty taaperoksi asti ja rinnat ovat ruumiinosa siinä missä muutkin.

Mä oon kotona aika paljon ilman paitaa, joten en usko, että meidän lapsille tissit is mikään erityinen juttu. Mutta sen lapset tietysti huomaa, että minä olen meidän perheessä ainoa, jolla sellaiset on.

Yhteistyössä