Saunassa kuulin totuuksia:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus vuosi sitten kun kävin esikoisen kanssa aina suihkussa, tyttö osoitti sinne alas ja sanoi että siel on parrta.. :laugh:
Ja nyt odottaa innolla että kasvais isoks tytöks ja saisi käyttää äitin tiittiviivejä eli tissiliivejä :D

Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun likan mukaan papalla on jalkojen välissä kynä. (tän sano kun oli vajaa 1 v.) ja minä sain täydessä bussissa kovalla äänellä ilmotettuna kuulla että mulla on iso pylly. :saint:

tuskinpa on sanonu noin alle 1-vuotiaana.

no kyllä on :) neiti oppi puhumaan tosi pienenä, eikä ollut vielä 1 täyttäny kun tuon sanoi. tutki omaa jalkoväliään ja sano ''pimppi'', sen jälkeen totes että ''pappa kynä'' , eli kyllä tarkoitti että papalla on jalkovälissä kynä. :)

no noin on voinu sanoaki. luulin puhuneen pitkillä lauseilla esim. 'papalla on jalkojen välissä kynä' siis noin niinku kirjotit.

no ei nyt sentään. :D pahoittelen jos kirjotin sekavasti. :)

hih :D eipä haittaa mitään, en määkään aina niin selkeästi kirjota. =)

Äiti kertoi joskus, että kun pikku veljeni oli ollut pieni (muistaakseni n.4 vuotias) hän oli ollut saunassa äidin ja erään sukulaistytön kanssa. Tämä saunavieras oli silloin nuori nainen, kroppa hyvässä kunnossa. Nämä naiset olivat istuneet ylälauteilla ja pikku veljeni oli istunut alalauteilla, aina välillä mietteliäänä ylöspäin vilkuillen. Sitten hän oli sanaa sanomatta lähtenyt saunasta ja palannut kohta hyvin hengästyneenä takaisin kädessään polkupyörän pumppu. Oli ojentanut pumpun äidillemme ja kysynyt, että saisiko tällä enemmän ilmaa noihin sinunkin tisseihin... :laugh:

Oli siis tehnyt vertailuja tissiosastojen suhteen ja todennut, että äiti taitaa tarvita jotain apuja...

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hauskaako?:
Yäh... pentujen sanomiset...

No miksi sä sitten täällä näitä "pentujen sanomisia" lueskelet? Onko taloussivut ja pörssikurssit hukassa...

No missäs minä kirjotin LUKENEENI näitä pentujen sanomisia? Eiks otsikko sano sulle mitään? Mulle sanoo ja siksipä tiedän olla lukematta pentujen tylsiä 'totuuksia'. :D

No miksi sä sitten täällä näitä "pentujen sanomisia" lueskelet? Onko taloussivut ja pörssikurssit hukassa...

No missäs minä kirjotin LUKENEENI näitä pentujen sanomisia? Eiks otsikko sano sulle mitään? Mulle sanoo ja siksipä tiedän olla lukematta pentujen tylsiä 'totuuksia'. :D

No jos ei "pentujen sanomiset" yhtään kiinnosta tai ne ärsyttävät - miksi ihmeessä sä edes avasit tämän ketjun? En mä ainakaan aikaani käytä sellaisten ketjujen avaamiseen, joista en ole kiinnostunut tai jotka jo otsikon perusteella ärsyttävät.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen edelleen:

No jos ei "pentujen sanomiset" yhtään kiinnosta tai ne ärsyttävät - miksi ihmeessä sä edes avasit tämän ketjun? En mä ainakaan aikaani käytä sellaisten ketjujen avaamiseen, joista en ole kiinnostunut tai jotka jo otsikon perusteella ärsyttävät.

SORRY, MÄ LUIN VASTA NYT OTSIKON KUNNOLLA. OIKEESSA OLET - EI SIINÄ OLE LAPSISTA MITÄÄN MAININTAA. HAPPY DAY =)

Yhteistyössä