Saunassa kuulin totuuksia:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meijän tyttö 3v ja risat kysyi multa muutama päivä sitten, että "eikö sulla ole mahaa äiti?" :D Ihana rakas mussukka. :heart: :whistle:

En kyllä oikeasti ymmärrä, miksi noin kysyi, koska mulla on kiloja vaikka muille jakaa. Liekö sitte telttamainen yöpaita hukuttanu mahamakkarat.

Meillä poika 5v toteaa monesti "voi äiti sinä olet ihanan pehmoinen" juu läskiä piisaa.

Sitten kerran hän näki televisiossa rintaliivit ja totesi "äiti kato tissikalsarit"

sisko kuletti yhteen aikaan tyttöään hoitoon pyörällä ja kertoi että tyttönsä oli taputellut häntä takapuoleen omalta istuimeltaan ja tuumannut että "kyllä sulla äiti onki iiiso pylly!" Tosiasiassa siskoni on hoikan puoleinen.

Meidän yks vee ei vielä puhu, mutta oli aika hirmusen sulonen tässä yks päivä, kun miulla oli iso paita päällä, niin työs kätensä kaula aukosta sisään ja löysi tissin. Ihan innoissaan alko hokea "ohoh, oho, oho, oho". Ja oli niiiin ilonen. Meillä siis on menossa rinnasta vierottaminen pikkuhiljaa. Ja hän niin ilahtuu aina, kun näkee miun tissit.

Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:
Meidän yks vee ei vielä puhu, mutta oli aika hirmusen sulonen tässä yks päivä, kun miulla oli iso paita päällä, niin työs kätensä kaula aukosta sisään ja löysi tissin. Ihan innoissaan alko hokea "ohoh, oho, oho, oho". Ja oli niiiin ilonen. Meillä siis on menossa rinnasta vierottaminen pikkuhiljaa. Ja hän niin ilahtuu aina, kun näkee miun tissit.

Tää oli ihana =)

Työkaverini kertoi, että heidän naapurin tyttö tykkäsi käydä heillä kylässä ja tuli kerran hänen kanssa saunaankin. Pesulla ollessa tyttö oli yhtäkkiä tokaissut: " Sul on tuol hienoi höyhenii" ja osoittanut hänen alapäätä sormellaan.

Alkuperäinen kirjoittaja raili:
Oltiin siis saunassa tytön 5v kanssa.
Se köllötteli lauteilla ja kehui kun on niin iso tyttö jo mahakin muka sillä kasvanu :)

Sit se sano "isona mullakin on tommoset PITKÄT tissit ku äitillä"
KYllä repesin :) Pitkäthän ne on mut...

Samaa mäkin oon kuullu. Pikkuveli, mua 18 vuotta nuorempi sanoi saunassa, että äitillä on hienommat tissit ku sulla. Mä sitten kysyin, että miks niin. Poika tokaisi, että "ne on pitemmät ku sulla" :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Mun likan mukaan papalla on jalkojen välissä kynä. (tän sano kun oli vajaa 1 v.) ja minä sain täydessä bussissa kovalla äänellä ilmotettuna kuulla että mulla on iso pylly. :saint:

tuskinpa on sanonu noin alle 1-vuotiaana.

no kyllä on :) neiti oppi puhumaan tosi pienenä, eikä ollut vielä 1 täyttäny kun tuon sanoi. tutki omaa jalkoväliään ja sano ''pimppi'', sen jälkeen totes että ''pappa kynä'' , eli kyllä tarkoitti että papalla on jalkovälissä kynä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukussss:
Meillä poika 5v toteaa monesti "voi äiti sinä olet ihanan pehmoinen" juu läskiä piisaa.

Sitten kerran hän näki televisiossa rintaliivit ja totesi "äiti kato tissikalsarit"

Mun poikani ei osaa vielä kovin hyvin puhua (kohta 4v). Näki vessassa pikkuhousunsuojia, otti yhden ja sanoi mulle, "äiti, ota housulaastari".

Meillä kanssa juniori tykkää taputella mamman tisuja kaupassa kun istuu ostoskärryissä. Tai sitten vaan pitelee käsiä tisuilla. Oon niin tottunut siihen etten nyt niin paljon kiinnitä huomiota, mutta joskus jotkut mummelit mulkoilee... Ja sitten harrastuksena on heitellä leluja mulle paidan sisään. Ihan tissihullu miehenalku.

Mun hiuksiani leikattiin, leikatut karvat oli lattialla ja lakaisin ne kasaan. Siinä oli iso kasa tummaa hiusta.

Meidän 5-vuotias tuli viereen, ja sanoi kovaan ääneen, että äiti noi näyttää ihan sun pimppikarvoilta :/

En kyllä tiennyt, että olisko vajonnut maan alle vai nauranut itsensä tärviölle. Hiukset leikannut ihminen tuumas vaan, että oisko vähän trimmerille käyttöä :whistle: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:

Meillä on 1½-vuotias pieni, joka on 4kk sitten vieroitettu rinnasta. Edelelleen kaivelee kaulusta, ja jos harmittaa tulee tunkemaan kätensä mun rintojen väliin. Samoin vieläkin jos ollaan saunassa, enkä huomaa "varoa", niin tää yrittää haukata tissin suuhunsa. Yksi aamu heräsin siihen, että pieni nappasi tissiin suuhunsa, kun olin poikkeuksellisesti nukkunut ilman yöpaitaa. Pikkuinen oli tullut herättämään, kiskoi peiton pois päältä ja näki tilaisuutensa tulleen.

Taa on uusinta, olen kertonut tan aikaisemminkin jossain ketjussa, mutta sopii tanne niin hyvin ....

Esikoiseni ollessa joku 4-5 vuotias, oltiin saunassa ja tyttö tuli eteeni otti kiinni tisseistäni , hölskytti ja sanoi " ihanat,ihanat, ihanat tissit - mäkin haluan isona tämmöset ihanat roikkuvat enkä mitään tyhmiä pystytissejä" . No, nyt se on 21v ja sillä on sellaset "tyhmät pystytissit", raukalla Well, kuopukseni , 2v mielestä mun tissit on edelleen hienot. :laugh:

Mun likan mukaan papalla on jalkojen välissä kynä. (tän sano kun oli vajaa 1 v.) ja minä sain täydessä bussissa kovalla äänellä ilmotettuna kuulla että mulla on iso pylly. :saint:

no kyllä on :) neiti oppi puhumaan tosi pienenä, eikä ollut vielä 1 täyttäny kun tuon sanoi. tutki omaa jalkoväliään ja sano ''pimppi'', sen jälkeen totes että ''pappa kynä'' , eli kyllä tarkoitti että papalla on jalkovälissä kynä. :)

no noin on voinu sanoaki. luulin puhuneen pitkillä lauseilla esim. 'papalla on jalkojen välissä kynä' siis noin niinku kirjotit.

no noin on voinu sanoaki. luulin puhuneen pitkillä lauseilla esim. 'papalla on jalkojen välissä kynä' siis noin niinku kirjotit.

no ei nyt sentään. :D pahoittelen jos kirjotin sekavasti. :)

Yhteistyössä