se olis sitten eron paikka :(shokissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko se teiltä pois vaikka me herkkäuskoiset uskotaan tämä juttu. Viekö se teidän teksteiltä tilaa vaikka tästä tulisi miten pitkä ketju tahansa?

Ja vaikka aapee sivulla 20 sitten kertoisi että huuhaatahan tämä oli niin so what? Ei mun sympatiat ainakaan ole niin kortilla, etteikö niitä joskus riskillä turhaakin jakelisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Onko se teiltä pois vaikka me herkkäuskoiset uskotaan tämä juttu. Viekö se teidän teksteiltä tilaa vaikka tästä tulisi miten pitkä ketju tahansa?

Ja vaikka aapee sivulla 20 sitten kertoisi että huuhaatahan tämä oli niin so what? Ei mun sympatiat ainakaan ole niin kortilla, etteikö niitä joskus riskillä turhaakin jakelisi.

Veit jalat suustani!

Alkuperäinen kirjoittaja sajaniemi:
mun ukko jos tommosen tempun tekis niin olis porukka lentäny pihalle hemmetin äkkiä ja ukon kamatkin ....siin ei ois selittelyt auttanu :kieh: :kieh:

En lukenut koko ketjuA LOPPUUN joten en tiedä mikä tän hetken tilanne, mut sajaniemelle vastaisin, että tossa tilanteessa voi iskeä myös pelko;

kolme miestä ja akka jotka humalassa,krapulassa jne. tiedä missä mömmöissä EI KUULE kannata yksin pienen naisihmisen ruveta mesoamaan TIEDÄ miten hermostuisivat ja kimppuun kävisivät!!!!!!!!!!!

Eli tossa tilanteessa teit ap kyl oikein kun lähdit.

MUT mä oisin kyl soittanut paikalle vaik kaikki sukulaiset et "tulkaas kattoon tota paskaa!" TAKUULLA OLISIN hermostunut niin,et oisin halunnut sen muijan henkilöllisyyden selvittää ja pitää huolen siitä,et saa hävetä lopun elämäänsä. Sille ämmälle oisin ekana helvetin tulet näyttänyt. Ja lopun elämää ois ukkoni saanut tän asian muistaa...

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja sajaniemi:
mun ukko jos tommosen tempun tekis niin olis porukka lentäny pihalle hemmetin äkkiä ja ukon kamatkin ....siin ei ois selittelyt auttanu :kieh: :kieh:

En lukenut koko ketjuA LOPPUUN joten en tiedä mikä tän hetken tilanne, mut sajaniemelle vastaisin, että tossa tilanteessa voi iskeä myös pelko;

kolme miestä ja akka jotka humalassa,krapulassa jne. tiedä missä mömmöissä EI KUULE kannata yksin pienen naisihmisen ruveta mesoamaan TIEDÄ miten hermostuisivat ja kimppuun kävisivät!!!!!!!!!!!

Eli tossa tilanteessa teit ap kyl oikein kun lähdit.

MUT mä oisin kyl soittanut paikalle vaik kaikki sukulaiset et "tulkaas kattoon tota paskaa!" TAKUULLA OLISIN hermostunut niin,et oisin halunnut sen muijan henkilöllisyyden selvittää ja pitää huolen siitä,et saa hävetä lopun elämäänsä. Sille ämmälle oisin ekana helvetin tulet näyttänyt. Ja lopun elämää ois ukkoni saanut tän asian muistaa...

Tässä pitää muistaa kuitenkin se, ettei nainen välttämättä tiennyt miehen olevan naimisissa/varattu. (en ainakaan huomannut sitä, vaikka ketjun yritin lukea huolellisesti)
Mutta jos tiesi, niin saman tekisin minäkin, kuin sinä..
Nainen olisi lentänyt hiuksista pihalle ja vaatteet olisin repinyt/leikannut saksilla palasiksi, että joutuu alasti etsimään tiensä kotiin.
Ihan sama siinä tilanteessa, vaikka joutuisinkin maksamaan naikkosen vaatteet ja hiukan kipurahoja henkisestä kärsimyksestä. Suomessa ne eivät kuitenkaan kovin suureksi koskaan nouse..
Sit olis miehen kaverit lentänyt pihalle, ja jos eivät helpolla lähde, olisi poliisit soitettu taloon.
Äijä olis jääny kotiin, kunnes nainen ja miehet olis poistunu paikalta, jonka jälkeen sekin olis sitten lentäny kamojensa kanssa pihalle. Yksin! Ilman kavereita!

Ja näin varmaksi voin sanoa siksi, että joskus muinoin mies minua petti ja toista kertaa anteeksi en anna! :headwall:

(nainen, jonka kanssa mies petti, tiesi mieheni olevan varattu.. kavereitakin oltiin naisen kanssa.. Ei ole kiinnijäämisen jälkeen uskaltanut näyttää naamaansa täälläpäin. Koko kaupungissa!)
:kieh:

hei.
noniin...mies kävi eilen ja tänäänkin.mies jutteli pitkään lasten kanssa ja kyllä siinä sitten itkettiinkin.itse olin toisessa huoneessa..itkemäsä itsekkin.tänään haki lapset koulusta ja sovittiin että tekee niin nyt sitten jatkossakin että lapset näkevät isäänsä.
joku tuossa miettikin että josko palataan yhteen,eropaperit täytin,ja mies samoin.tulevaisuudesta en kyllä uskalla sanoa mitään.onhan tässä vielä harkinta-aikaa.mies on punkannut työkaverinsa luona ja tänään on käynyt katsasamassa asuntoja.kysyin kyllä vielä että voisko tulla tänne jos ei voi kaverillaan olla kauaa,lupasin sen hänelle.lapsille tuli luvattua jo ennen kesälomaakin että mennään korkeasaareen kun meillä on loma.että tässä nyt ei oikein tiedä että ollaanko liian lähellä toista kriittisessä vaiheessa,pitäiskö jonkinlaista taukoa tai välimatkaa kuitenki pitää..mitään ei ole puhuttu sunnuntaista.mut tälläset on kuulumiset tällä kertaa

hyvä ettette riidoissa eroa, voisittehan antaa lapsillenne yhteisen viimeisen lahjan ja mennä koko "perheen" voimin sinne korkeasaareen, vaikka siitä olisikin vaikea nauttia niin ainakin lapset saavat jotain mukavaa tekemistä eron keskellä

hei.
kyllä lapset kyseli syitä ja kerrottiin että meillä on tullut aikuisten suhteessa konflikti mitä ei voida enää parantaa ja muuttaa.hätääntyivät ensialkuun kun tuli niin nopeasti ja tuli itsekkin mietittyä kuinka pahaan saumaan tuli kun koulutkin alkoi.hämmennystä ja surua ilmassa kaikilla.mutta iloisia ovat oleet kun isä on hakenut koulusta ja ollut täällä kumpaisena päivänä pari tuntia.keskenään ei olla puhuttu muusta kuin lapsista ja joistain tavaroista.

kamala yllätys oli varmaan sinulle.Onko miehesi enne pettänyt sinua?Oliko tämä miehesi kanssa oleva nainen miehellesi tuttu vai joku baarista tarttunut?
Kyllä miestäsikin nyt varmaan harmittaa ja hän huomaa ennepitkään mitä on menettämässä.
Voimia sinulle.

Yhteistyössä