se olis sitten eron paikka :(shokissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petetty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
EI EI EI, jos teillä on pitkä suhde ja lapsia, niin anna hyvä ihminen aikaa tälle asialle. Tätä oikeasti tapahtuu joskus vahingossa, eikä elämä lopu siihen. Jos teillä on ollut hyvä yhdessä, niin anna miehelle mahdollisuus. Hän kärsii tästä virheestä loppuikänsä. ANNA MIEHEN SELIVTTÄÄ AJATUKSENSA JA KESKUSTELKAA. Älä tee mitään hätiköityä. Munkin vanhemmat olis eronnu ennen mua ja mun siskoa, siis ennen meidän syntymää, jos ne olis tehny niin kuin sinä eli lähteny ekasta jutusta kävelee. Nyt ovat ollu melkein 60 v naimisissa. JOSKUS ON PAKKO ANTAA ANTEEKSI. Siihen opetettiin jo lapsena.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
EI EI EI, jos teillä on pitkä suhde ja lapsia, niin anna hyvä ihminen aikaa tälle asialle. Tätä oikeasti tapahtuu joskus vahingossa, eikä elämä lopu siihen. Jos teillä on ollut hyvä yhdessä, niin anna miehelle mahdollisuus. Hän kärsii tästä virheestä loppuikänsä. ANNA MIEHEN SELIVTTÄÄ AJATUKSENSA JA KESKUSTELKAA. Älä tee mitään hätiköityä. Munkin vanhemmat olis eronnu ennen mua ja mun siskoa, siis ennen meidän syntymää, jos ne olis tehny niin kuin sinä eli lähteny ekasta jutusta kävelee. Nyt ovat ollu melkein 60 v naimisissa. JOSKUS ON PAKKO ANTAA ANTEEKSI. Siihen opetettiin jo lapsena.

pakko ei ole kuin kuolla ja paskantaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:

pakko ei ole kuin kuolla ja paskantaa!

Näin on!!!!!

Kysyisin tältä kirjoittajalta, että mitä itse sitten tekisit? Pystytkö kuvittelemaan asiaa omalle kohdallesi? Jos näkisit miehesi toisen kanssa, niin olisitko noin "järkevä". Tunne ja järki ei kulje aina samaa rataa.

Minun ajatuksissani pettäminen kertoo paljon, esim. sen ettei mies rakasta vaimoaan eikä kunnioita häntä. Jos naisella on perheensisäisinä arvoina rakkaus ja kunnioitus, niin miksi ei sitten lähtisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Hiphei:

Kysyisin tältä kirjoittajalta, että mitä itse sitten tekisit? Pystytkö kuvittelemaan asiaa omalle kohdallesi? Jos näkisit miehesi toisen kanssa, niin olisitko noin "järkevä". Tunne ja järki ei kulje aina samaa rataa.

No, en varmasti pystyisi juttelemaan varmaan moneen päivään mitään, ehkä viikkoihin. Ja sit haluaisin tilausuuden saada huutaa ja haukkua se lyttyyn. mut pakottaisin itseni antamaan miehelle uuden tilaisuuden. Ei se muhun saisi koskea aikoihin, ja tautitestit saisi otattaa, mut antaisin kyllä tilaisuuden selvittää asiat mulle. Sit joskus päätettäisiin yhdessä, voiko yhdessä jatkaa elämää eteenpäin.
Minun ajatuksissani pettäminen kertoo paljon, esim. sen ettei mies rakasta vaimoaan eikä kunnioita häntä. Jos naisella on perheensisäisinä arvoina rakkaus ja kunnioitus, niin miksi ei sitten lähtisi.

täällä taas lapsellista porukkaa...

mutta asiaan, halit sinulle kriisisi keskellä. jos tunteet jyllää niin voisi olla hyvä nähdä mies ensikertaa jossain virallisemmassa paikassa, kahvilassa, kanttiinissa tms. missä vaan julkisemmassa paikassa niin ei olisi oman kodin ja muistojen painolastia senhetken painona...
tärkeintä kuitenkin minusta on selvittää jatkot: muuttaako mies pois, mihin mennessä ja miten lasten kanssa menetellään. muu tuleekin sitten siinä sivussa.

oletan että vaikka haluatkin kuulla kaiken vieraasta naikkosesta et silti halua kuulla kyseisestä asiasta kummempia. ja vaikka mitä päättäisitkin suhteenne jatkosta niin ota kuitenkin aikalisä, esim. että mies muuttaa pois vaikka määräajaksi ja saat selvitellä ajatuksiasi rauhassa.

mielestäni jos mahdollista voisit myös kysyä äidiltäsi voisiko pitää lapset vielä pari päivää, vaikka lapset tuovatkin rutiinin päiviisi myös estävät rauhassa itkemisen, parisuhteen vuoksi suremisen ja vaikka punkkupullon kittaamisen. ota lapset takaisin kun olet päässyt itkuvaiheen ohi ja sinulla on taas voimia palata arkeen. älä yritä liikaa kerralla!!!

ja lopuksi- maailman merissä riittää kaloja, älä luovu toivosta vaikka miehestäsi luopuisitkin:) minusta se mitä tapahtuu on tarkoitettu tapahtuvaksi, älä syytä asiasta itseäsi vaan yritä sopeutua uuteen tilanteeseen niin hyvin kuin SINÄ ja lapsesi vain mahdollisesti voitte.

Kyynistä sanoa mutta kallistun kans tolle kannalle et suuremmalla todnäköisyydellä aapee antaa anteeksi ja jatkavat "onnellisena" ihanaa perhe-elämää. Liian monesti nähny nää jutut täällä ja oikeessa elämässä. Ja pettäjät hetken tuudittavat petettyjä ikuisella uskollisuudellaan. Ja taas miestä/naista viedään. Valitettavaa mutta niin usein totta. Välttämättä aapee ei tule sitä tänne kertomaan ei kehtaa kun on uhonnu ekena jättävänsä.
Ei silti en ekana sanoisi jätä se p.askiainen en tiedä mitä itsekään tekisin vastaavassa tilanteessa.
En ehkä pystys pitkään aikaan siinä huoneessa normaalisti rakastelemaan miehen kanssa kun muistaa sen näyn mikä siellä oli kun käry kävi.
Ja olisinko tarpeeksi vahva antamaan anteeksi. Kai järkevintä olisi jättää avioeropaperit. Kamala tilanne sulla aapee, halauksia.

No joo, me päätettiin yrittää jatkaa. Mies vakuutteli, että mitään ei tapahtunut ja jos hän oli kietoutuneena siihen toiseen naiseen, niin hän oli luullut sitä naista minuksi. Oli niin vakuuttavaa puhetta, että minä uskon. Kiitos teille, kun jaksoitte minua auttaa! Voi tätä rakkauden tunnetta!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No joo, me päätettiin yrittää jatkaa. Mies vakuutteli, että mitään ei tapahtunut ja jos hän oli kietoutuneena siihen toiseen naiseen, niin hän oli luullut sitä naista minuksi. Oli niin vakuuttavaa puhetta, että minä uskon. Kiitos teille, kun jaksoitte minua auttaa! Voi tätä rakkauden tunnetta!

Jos näin ois oikeesti käyny niin mies ois jo sunnuntaina selittänyt asian.. ääliö..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jos näin ois oikeesti käyny niin mies ois jo sunnuntaina selittänyt asian.. ääliö..

No, sinähän sen kai tiedät..

oon samaa mieltä että ootte aika roistoja ku "käskette" ap.ta eroamaan JUST HETI NYT. vaikkakaaan en pettämistä todellakaan hyväksy, niin silti puhua ja miettiä..

kuinka moni akka täällä on pettäny???? tuskin tekää eukot ihan puhtosia pulmusia ootte!!! sori vaan!!

voimia toivotelkaa mutta siistikää suunne typeristä neuvoista!

EN jaksanut lukea kuin aloitusviestin. Selvää provo ainesta, mutta vaikka oliskin totta, niin siinäpä taas pikku näpäytys kotiäideille. Omaa miestä pidetään aina siveydensipulina ja kunnon miehenä, toisin kuin muiden pettäjämiehiä ja sitten ollaan kusi sukassa kun mies kärähtääkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
EN jaksanut lukea kuin aloitusviestin. Selvää provo ainesta, mutta vaikka oliskin totta, niin siinäpä taas pikku näpäytys kotiäideille. Omaa miestä pidetään aina siveydensipulina ja kunnon miehenä, toisin kuin muiden pettäjämiehiä ja sitten ollaan kusi sukassa kun mies kärähtääkin.

vai näpaytys kotiäideille.. :whistle: eiköhän jokainen parisuhteessa oleva halua pitää omaa kumppaniaan kunnon tyyppinä. siveydensipuli ei taida olla kukaan. täähän onkin loistava opetus.. jos pidät kumppaniasi uskollisena, pitää sinut opetuksen nimissä nöyryyttää ja repiä rikki ettet vaan vahingossa ikinä usko kenenkään kunnollisuuteen :/

mä en usko että tuo jälkimmäinen "ap" oli ketjun aloittaja, joka kertoi palanneensa miehen kanssa yhteen... miten joku kehtaakin esittäytyä ketjun aloittajana!! oikea aapee, miten voit ja kuinka juttu etenee? haleja sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:
ap:lla vaihtui kirjoitustyyli :whistle: ;)

samaa mieltä minä, jos tämä oikeasti on ap joka kirjoitti nämä pari viimeistä viestiä niin mulla kyllä pisti silmään ja pahasti, koska viimonen lause oli " voi tätä rakkauden tunnetta".

Kun luin ap:n aloitustekstin, pidin sitä ihan uskottavana. Sitten menin viimeiselle sivulla, jossa ap kertoo miehen sanoneen "mä luulin sitä naista sinuksi" - ja tuli mieleen yhden huumorilaulun sanat, jossa sanotaan just noin "ja se nainen joka oli meidän sängyssä, rakas, luulin että se olit sinä, älä heitä minua pihalle" tai jotain tommosta..

Ja sitten luin tuon yksityiskohtaisen kuvauksen ja yksityiskohtauksen tunnetilojen kuvauksen eilisen eli perjantain kohtaamisesta miehen kanssa..
Ja totesin, ettei tämä ole tosi juttu.

Tuli mieleen vanha tarina, joka kiersi netissä tosijuttuna. Tarina oli Konginkankaan bussi-rekka-onnettomuudesta ja sen "minä" oli teinityttö, joka selvisi onnettomuudesta, mutta menetti hurjasti ystäviään.

Tarina oli täyttä bullshittiä, mutta meni täydestä moneen ihmiseen, ketju kiersi.

Mistäkö tunnistin sen tarinan huuhaaksi? Siitä, että kertomuksessa

-palomiehet ja ambulanssimiehet laittoivat onnettomuudessa hengissä selvinneet matkustajat auttamaan heitä onnettomuuden uhrien pelastamisessa
- tarinassa kerrottiin, miten tytön ystävätär oli puristuksissa paperirullan alla ja tyttö yhdessä toisen matkustajan, miehen, kanssa sai nostettua paperirullan ystävän päältä pois..

ja kun tiedä miten todellisuudessa onnettomuuspaikoilla pelastushenkilöstö toimii ja ei toimi, ja kun teidän millainen ja minkä painoinen se paperirulla on, ja kun teidä miten shokissa oleva ihminen toimii ja ajattelee, miten tarkat on muistikuvat jne., en uskonut koko tarinaa.

Sama on tässä jutussa.

Provo tai ei, ihan sama mikä tarkoitusperä, ap kirjottelee tarinoita. Pöytälaatikko on kait täysi. Pitää jatkaa tänne.

Yhteistyössä