Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;29597330:Mä tiedän, että se on väsynyt. Ei se ymmärrä mitään perusteluja, sillä ei ole minkäänlaista kykyä asettua mun asemaan ja miettiä miksi en pääse niin usein. Meillä oikeastaan meni jo välit, kun meidän isä kuoli, sain silloinkin jo kuulla miten vähän kävin siellä isän luona.
avaudun nyt vähän tänne, koska en voi esim fb:ssa enää edes iloita siitä, että kävin äidin luona. Se näet katsotaan leveilyksi ja oman itseni jalustalle nostamiseksi, että ihan käyn äidin luona.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;29597330:Mä tiedän, että se on väsynyt. Ei se ymmärrä mitään perusteluja, sillä ei ole minkäänlaista kykyä asettua mun asemaan ja miettiä miksi en pääse niin usein. Meillä oikeastaan meni jo välit, kun meidän isä kuoli, sain silloinkin jo kuulla miten vähän kävin siellä isän luona.
avaudun nyt vähän tänne, koska en voi esim fb:ssa enää edes iloita siitä, että kävin äidin luona. Se näet katsotaan leveilyksi ja oman itseni jalustalle nostamiseksi, että ihan käyn äidin luona.
kaikinpuolin kurja tilanne. Mä myönnän välillä itse olevani kuin veljesi, mutta en sano asiaa mun veljille ääneen. Eli olen siis lapsista se joka asuu vanhempien kanssa samalla paikkakunnalla, ja joskus hermostun totaalisesti siihen miten se 700 km päässä asuva veljeni neuvoo ja osaa hoitaa vanhemman asian niin paljon paremmin ja neuvoa minua miten asia oikeasti tulisi hoitaa... Ymmärrän siis veljeäsi sen verran että sun aivan pyyteetön apusi voi tuntua väsyneestä ja vähän katkerasakin ihmisestä vittuilulta.
Mut sun veli on ikävä, jos ei pysty ottamaan vastaan faktoja, vaan kuvittelee että autat vain kun haluat. Hän varmaan odottaa että jotenkin uhrautuisit. Oletteko siis veljesi kanssa ainoat lapset?
Mutta et sinä sillekään mitään voi , jos järkipuhe ei tehoa..Muista kuitenkin elää äitisi kanssa siten, että ei sitten myöhemmin tarvitse katua että et käynyt siellä veljen painostuksesta ja jäät katumaan vähäistä aikaa äitisi kanssa.
Jos veljesi haluaa olla arjen marttyyri , eikä usko puhetta, anna sen sitten olla.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;29597034:Mä olen koko viikon miettinyt ja pähkäillyt, miten ehtisin tai pystyisin käymään äitin luona useammin. Ei se kaukana asu, mutta mulla on työ ja iso perhe.
En saa päästä sitä ajatusta, että äiti raukka joutuu olemaan yksin päivät. Ihan yksin pyörii siellä ilman kunnon virikkeitä. Ja mitäs sit, kun se päättää ihan tosissaan lähteä sinne olemattomiin juhliin?