Seksiahdistuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surku

Vieras
Miks miks miks... mua ahdistaa mun mies ja vituttaa aina seksin aikana. Tulee sellanen hylätyksi tulemisen pelko... tekis mieli vaan potkasta vittuun. Mun tunteet vaihtelee syvän surun ja vihan välillä.

Esim jos mies antaa mulle suuseksiä, rentoutuminen on vaikeeta ja sit jos alan rentoutuu, mua alkaa vituttaa tai ahdistamaan ihan kauheasti.

Ei miehessä mitään vikaa ole, ei missään mitä se tekee, mut vituttaa vaan tai ahdistaa/itkettää.

mua ahdisti ennen ja syyt oli mussa itsessä siinä mielessä että pelkäsin etten tiedä mitä elämältäni haluan ja pelkäsin että meidän suhde menee pilalle kun kaikki niin ovat sanoneet ja puolet ihmisistä eroo jossain välissä. Eroaminen ei vain sovi minun maailmankuvaani enkä sitä koskaan halua. No nämä mietteet aiheuttivat haluttomuutta mutta koska halusin haluta harrastimme silti seksiä mikä tietenkin saittui mistä tuli ahdistus jonka aloin liittään seksiin. luovuimme vähäksi aikaa yhdynnästä ja päätimme että ei meidän tarvitse harrastaa seksiä jos se on kamalaa. Ja kun sen sisäistin seksi lakkisi olemasta kamalaa. Vain sinä tiedät mitkä syyt siihen vaikuttavat ettet voi nauttia ja niitä syitä kannatta rehellisesti kyllä miettiä mutta ei tuhlata kaikkea aikaansa ja energiaansa siihen. Pystytkö kertomaan miehellesi mitä sängyssä haluat ja tiedätkö sitä itsekään?

joo kuulostaa kyllä tutulta, ja tuon olen tiedostanutkin.

seksistä muuten, mua ahdistaa se koko penis vaginaan - juttu ja haarojen levittely ynnä muu sälä. silloin kun seurustelin naisen kanssa, olin tosi helpottunut ja onnellinen siitä läheisyydestä. tuntuu, että tuo penis on vaan sellanen turha kapine tossa välissä jolle on pakko antaa huomioo... en tiedä enkä halua, en tykkää...

mietin että masennuksesta oon kyl kärsiny vuoskaudet mutta että onko se taas pukkaamas päälle... vaik kesällä löysinkin jo hyvän masselääkkeen joka helpotti. nyt ei taas huvita yhtään mikään

yksikseni täällä horisen

Yhteistyössä