Seksistä ja tyydytyksestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yks juttu vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yks juttu vaan

Vieras
Kerronpa pienen tarinan. Olen tässä harrastanut sitä sellaista deittailua mistä aina amerikkalaisissa sarjoissa puhutaan, ja juu seksi on ollut osa kuviota. No nyt sitten on käynyt niin, että vähän aikaa kuvioissa on pyörinyt pari miestä, mutta kävikin nyt niin, että toisen kanssa homma syveni seuraavalle asteelle. No näinhän sen kuuluukin mennä tietenkin. Sitten on vaan se tosiasian kertominen toiselle kumppanille, että nyt pitää lopettaa tämä deittailuhomma, koska se lakkaa olemasta korrektia. No näinhän minä sitten tein ja halusin oikein kasvotusten kertoa asian. Mutta hups, asia johti toiseen ja taas kolmanteen ja huomasin harrastavani tietenkin eroseksiä. Juu mikä ihana termi, eroseksi! No nyt pointtiin sitten. Tapahtui jännempi juttu. Sain mahtavimman orgasmin ikinä ja ejakuloin! Miten voi olla mahdollista, että juuri kun olen henkisellä tasolla päättänyt jotain ja sydämeni kertoo haluavansa muualle niin toinen saa kroppani soimaan oikeassa sävelessä ja oikein kunnolla? No tyytyväinen tietysti pitää olla, että jäi noinkin hyvä muisto viimeisestä kerrasta yhdessä, mutta mites mä tämän kokemuksen ylitän mitenkään?

Yhteistyössä