Seksitön parisuhde.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainenminäkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainenminäkin

Vieras
Alkaa niin tympiä tämä seksittömyys! Mies antaa ehkä kerran kahdessa kuussa. Ja sekin kerta on minun painostuksestani. Miten ihmeessä mä saan miehen halut heräämään taas? Alkaa niin ottaa päähän kun yritän saada hänet innostumaan niin vastaus on aina "ei nyt, ei jaksa, mä katon tätä ohjelmaa, en jaksa mennä suihkuun." tai jotain muuta yhtä typerää. Mä en jaksa enää tulla torjutuksi!! Sitten kun silloin joskus harvoin päästään asiaan niin äkkiä panee ja minulle ei todellakaan tee yhtään mitään, ei edes vaivaudu tekemään aluksi mitään vaan kuiviltaan vetelee. Ja ei käy vieraissa koska ei käy ikinä missään. Auttakaa ja sanokaa että tämä on ohimenevää!

Olen yrittänyt kysyä mistä johtuu, että onko minussa joku vika kun ei enää haluta. Niin vastaa vain että ei tiedä mistä johtuu. Ennen kuin tämä meni näin pahaksi kysyin mieheltä että riittääisikö hänelle että seksiä olisi kerran kuussa (telvisiossa tuli tästä aiheesta) niin mies vastasi että ei todellakaan, no hyvin näyttää riittävän ja riittää vielä harvemminkin. Olen yrittänyt olla syyllistämättä miestä koska tuskin hän tahallaan pihtaa, mutta välillä palaa hermo kun joka kerta saan pettyä.

Meillä sama tilanne :( Miestä ei kiinnosta. Ehdotteluni torjutaan poikkeuksetta. Seksiä on silloin kun mies niin haluaa, ja silloin aina suostun vaikkei juuri sillä hetkellä huvittaisikaan, koska seuraavasta kerrasta ei ole tietoa. Keväällä suunnitellaan vauvan yrittämistä. Mutta miten kummassa voisin raskautua, kun ei ole seksiä?!

Itsekseni mietin, että missä se mies käy vehjettään lykkimässä.. Mutta kun eihän se meilläkään ikinä käy missään! Ehkä olen vain rupsahtanut lasten myötä kerrassaan vastenmieliseksi :(
Pakko kai tätä on vain kestää, suhde on kuitenkin muuten ok.

Voimia sinulle!

Sano sille että seksi kuuluu suhteeseen. Etkä halua elää seksittömässä suhteessa.

Tää on jännä. Naiselle annetaan tällainen neuvo, kun miestä ei haluta. Mutta annapa tää sama neuvo miehelle siinä kohtaa, kun naista ei haluta, niin sut lynkattais tällä palstalla. Kun siis naisellahan on oikeus päättää omasta kehostaan ja tuollainen on ihan sikamaista painostamista. :D

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
[QUOTE="Malva";24879076]Meillä sama tilanne :( Miestä ei kiinnosta. Ehdotteluni torjutaan poikkeuksetta. Seksiä on silloin kun mies niin haluaa, ja silloin aina suostun vaikkei juuri sillä hetkellä huvittaisikaan, koska seuraavasta kerrasta ei ole tietoa. Keväällä suunnitellaan vauvan yrittämistä. Mutta miten kummassa voisin raskautua, kun ei ole seksiä?!

Itsekseni mietin, että missä se mies käy vehjettään lykkimässä.. Mutta kun eihän se meilläkään ikinä käy missään! Ehkä olen vain rupsahtanut lasten myötä kerrassaan vastenmieliseksi :(
Pakko kai tätä on vain kestää, suhde on kuitenkin muuten ok.

Voimia sinulle![/QUOTE]

Ihan samanlaista ku meillä, paitsi ettei enää aleta yrittää vauvaa. Tosi turhauttavaa.

Hui! Kamalaa luettavaa! Syvimmät sympatiani teille naiset! Mä en vois elää suhteessa jossa ei ole seksiä. En kestäis sitä ettei sitä yhteyttä ja läheisyyttä, joita ainakin mä seksin aikana tunnen, olis ollenkaan.. Joten hatunnosto teille jotka jaksatte siitä huolimatta rakastaa ja panostaa suhteeseen. En mäkään tietysti lakkais rakastamasta miestäni jos seksi loppuisi, mutta pidemmän päälle suhteesta ei tulisi mitään. Voimia ja koittakaa saada asiota selvitetyksi niiden miestenne kanssa. Seksi todellakin kuuluu parisuhteeseen ja jokaisella suhteessa elävällä mun mielestä on ihan täys oikeus sitä haluta.

Olen ollut samassa tilanteessa. Erohan siitä tuli - ja kas kummaa, kumppanin seksihalut palasivat heti kun oli uusi kumppani vierellä.

Mulla oli sama tilanne, tosin eksälläni ei ainakaan tietääkseni ole ketään uutta ollut mun jälkeeni - TOIVOISIN kyllä että olisi. Mä epäilen, että hänellä oli/on masennusta, stressiä tms. mutta jos ei itse hakeudu hoitoon vaan tilanne jatkuu vuosia, niin en mä oikein osaa muutakaan tehdä. Yritin puhua asiasta kyllä lukemattomia kertoja, ehdotin menemään lääkärille, psykologille, parisuhdeterapiaan. Mutta kun ei vaan tee mieli eikä hän koe sitä ongelmana ni aika toivoton siinä on itsekin asian suhteen.

[QUOTE="heh";24879110]Tää on jännä. Naiselle annetaan tällainen neuvo, kun miestä ei haluta. Mutta annapa tää sama neuvo miehelle siinä kohtaa, kun naista ei haluta, niin sut lynkattais tällä palstalla. Kun siis naisellahan on oikeus päättää omasta kehostaan ja tuollainen on ihan sikamaista painostamista. :D[/QUOTE] Joskus tapoinkin yhden ketjun kun menin asiasta mainitsemaan. Jos mies ei halua seksiä niin naisen pitää se pakottaa siihen taikka erota,, mutta jos nainen ei halua seksiä niin se sika mies pitää jättää koska ei tajua että naisella on tunteet ja menee seksiä kerjäämään ja vonkaamaan..

• Tykkää
Reactions: Joxu
Kommentoikaa tekin nyt jotain, en halua tätäkin ketjua tappaa..

Kyllä se on tuskaa elä parisuhteessa jossa ei ole seksiä kuin korkeintaan kahdesti kuussa. Mulla on yksi sellainen suhde sattunut kohdalle missä nainen ei halua kuin parikertaa kuussa ja se suhde kesti 12-vuotta, ihme että lapsia saatiin aikaiseksi. Monesti kävi mielessä että panen muijan vaihtoon ja en voi sanoa etteikä olisi mieli käydä pettämässä kun tilaisuksia tuli aika usein, mutta kuitenkin sellainen ajatus itellä että jos ollaan parisuhteessa niin siinä pitää kestää henkilön huonojakin puolia. Ero johtui sitten aivan muusta kuin seksistä, mutta kyllä sekin siellä taustalla kummitteli kaiken muun joukossa, nyt kun ollaan erottu niin olisi seksiä tarjolla sieltä suunnalta mutta en halua sekaantua enään..

Yhteistyössä