Selittäkkää tyhmälle...(miehen toisesta naisesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heila

Aktiivinen jäsen
07.02.2008
4 098
1
36
Jos aviomies pettää vaimoaan ja jää kiinni,vaimo rupeaa paasaamaan että "Ei se huora ota edes vastuuta teostaan". Kertokaa nyt tyhmälle että mitä tuo "Ota vastuuta" sitten oikein tarkoittaa??? :/

Mulla on kolme vaihtoehtoa mielessä,kertokaa onko mikään näistä oikea:

1.Vaimo haluaa että tämä toinen nainen suoraan myöntää että" Kyllä,harrastin seksiä aviomiehesi kanssa." Mutta mutta,eihän tuo ainakaan se syy voi olla sillä jos noin sanoisi niin siitähän se sota vasta syttyisi :/

2. Vaimo jättää miehen ja tämän toisen naisen kuuluu ottaa tämä mies itelleen. Mutta mutta,eihän tämäkään paikkaansa pidä sillä jos tämä toinen nainen on enemmän kuin halukas ottamaan tämän miehen itselleen niin ei sekään ole vaimon mielestä hyvä :/

3.Vaimo ei itsekään tiedä mitä se "ota vastuuta" tarkoittaa vaan koska hällä on itsellä,luonnolisesti,hyvin paha olla niin pitää kaikki syy tästä pettämisestä sysätä tälle toiselle naiselle. Tätä itse veikkaan vaihtoehdoksi jos ei tuo eka eikä toka ole oikea vastaus,olenko oikeassa...? :/

Ja ei,ei ole todellakaan tarkoitus kellekään pahaa mieltä aiheuttaa tällä viestillä vaan oikeasti kiinnostaa tietää mitä tuolla "ota vastuulla" tarkoitetaan tässä tilanteessa. =) Eilen täällä pyöri ketju jossa (ilmeisesti) jonkun miehen vaimo haukku "toiset naiset" etteivät ota vastuuta teoistaan mutta eipä hän sanonut mitään siihen että mistä pitäis se vastuu itseasiassa sitten ottaa... :/

Jos minä sanoisin noin niin se tarkottais varmaan sitä että hutsu ei itsekään tajua ja myönnä että teki neljän lapsen elämästä helvettiä ja vei meiltä vanhemmilta mahdollisuuden onneen ja tavalliseen perhe-elämään. Siis se ota vastuuta tarkottais että ei ole edes pahoillaan, surullinen ja kauhuissaan siitä että mitä pystyi meidän perheelle tekemään.

Jaa-a, tarkoittaiskohan sitä että nainen on mahdollisesti tiennyt miehen olevan varattu ja antautunut silti suhteeseen..eli että se tekee naisesta yhtä syyllisen kuin mieskin..
Tosin jo mun mies kävis vieraissa en mä etsis ketään kantamaan vastuuta vaan heivaisin ukon pihalle...

No jospa vaikka siitä kun täällä päivänä eräänä oli ketju näistä uusperheistä ja rutistiin kun tarvii ruokkia ukkokullan jälkeläisiä, homma mikä kuuluu sen exälle ei tälle naiselle joka ukkokullan vei tietämättään että saa koko paketin.

exä kyllä petti mutta ei itse ottanut vastuuta teostaan eli ei tunnustanut edes eron jälkeen... kun kaikki oli selvää pläkkipeltiä asian suhteen.. en kommentoinut noin.

Josko sillä vastuun ottamisella tarkoitetaan, että se nainen on ollut osallisena rikkomassa parisuhdetta ja aiheuttanut mielipahaa ja itkua vaimolle ja tämän lapsille?? Ja nainen ei ota vastuuta siitä vaan sanoo, että jos se en olisi ollut minä, se olisi ollut joku toinen nainen, että mies itse oli altis pettämään...

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Jos minä sanoisin noin niin se tarkottais varmaan sitä että hutsu ei itsekään tajua ja myönnä että teki neljän lapsen elämästä helvettiä ja vei meiltä vanhemmilta mahdollisuuden onneen ja tavalliseen perhe-elämään. Siis se ota vastuuta tarkottais että ei ole edes pahoillaan, surullinen ja kauhuissaan siitä että mitä pystyi meidän perheelle tekemään.

Mistä tämä vaimo sitten päättelee ettei tämä toinen nainen pahoillaan ja suruissaan olisi...? Eihän toisen pään sisälle voi nähdä =)

Eihän sillä toisella naisella ole mitään mistä ottaa vastuuta vaan ainoastaan sillä miehellä.Mikä ihme vimma naisilla on yleensäkin syyttää nimen omaan sitä naista?

se ota vastuuta tarkottaa mulle sitä että ko. nainen ei viitsi ottaa selvää onko mies varattu vai ei, ja vaikka sormus olis miehellä sormessa tai vaikka mies kertois olevansa varattu niin nainen ei siitä välitä. naisen omat halut miehen suhteen menee miehen perheen edelle. ei siis ota vastuuta siitä että tieten tahtoen rikkoo jonkun perheen. miehethän on vaan niin vietävissä, jos pikkasen hameen helmaa nostaa;)

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:

Mistä tämä vaimo sitten päättelee ettei tämä toinen pahoillaan ja suruissaan olisi...? Eihän toisen pään sisälle voi nähdä =)

Ei ne naiset ainakaan, joita minä tunnen ole yhtään pahoillaan että ovat ukkomiehen vieneet. Heidän mielestään ukon vika kun lähti, vaikka sitä olisi pitänyt kuukausi piirittää ja vietellä, ennen kuin ukko lankesi. Kai se on jotain itsensä pettämistä että ei se voinut vaimoaan rakastaa kun minun mukaan lähti.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Eihän sillä toisella naisella ole mitään mistä ottaa vastuuta vaan ainoastaan sillä miehellä.Mikä ihme vimma naisilla on yleensäkin syyttää nimen omaan sitä naista?

Just tätä mä tarkoitin!!! Paremmin vain Timppa osas sen selittää :D

LAINAUS: vei meiltä vanhemmilta mahdollisuuden onneen ja tavalliseen perhe-elämään.

Hyvä kirjoitus, mutta tämä kohta jäi vaivaamaan.
Se nainenko sen mahdollisuuden vei? Eikö se pettäjä itse sen mahdollisuuden vienyt?

Just ja miehethän ei koskaan syytä sitä miestä jonka pauloihin heidän vaimo lankesi. Olette itse asiassa siinä jutussa vielä pahempia :whistle: Aina se on sen vietelleen miehen vika, ei oman vaimon eikä varsinkaan sen miehen joka ei kyennyt tyydyttämään vaimoa vaan vaimon piti vieraisiin lähteä. Minusta miehillä on vielä vaikeampaa katsoa peiliin ja huomata että itsessäkin saattaa olla jotain vikaa jos vaimolla on tarve pettää. Naisethan haukkuu ekaksi itsensä kun mies pettää.

Alkuperäinen kirjoittaja Heila:

Mistä tämä vaimo sitten päättelee ettei tämä toinen nainen pahoillaan ja suruissaan olisi...? Eihän toisen pään sisälle voi nähdä =)

Jokainen joka käy varatun kanssa vehtaamaan tietää miten siinä käy lopuksi jos kiinni jää. Eli tarkoittaa varmaankin sitä että tietentahtoen olet perheen rikkonut ja aiheuttanut mielipahaa vaimolle puhumattakaan siitä miten lapset joutuu "kärsimään".

juuri näin. eli ei Heila mikään nuista siun listalla olevista asioista.

ja lisään vielä sen, että JOS tietää miehen olevan varattu niin ei anna pillua! mie en tajua että mitä liikkuu semmosen ämmän päässä joka sitä tavaraansa nimenomaan varatuille jakaa! ja siis tarkotan tässä nyt semmosia jotka TIETÄVÄT miehen olevan varattuja ja perheellisiä.

se vastuun ottaminen on sitä, että jakaa puolet siittä pettämisen vastuusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei pettäjä:
LAINAUS: vei meiltä vanhemmilta mahdollisuuden onneen ja tavalliseen perhe-elämään.

Hyvä kirjoitus, mutta tämä kohta jäi vaivaamaan.
Se nainenko sen mahdollisuuden vei? Eikö se pettäjä itse sen mahdollisuuden vienyt?

Tottakai, mutta nyt ei puhuttukaan siitä pettäjästä. Ukko sais paljon pahemmat saarnat kun se toinen nainen ja on paljon enemmän vastuussa.

no ihan samanlainen vastuu on sillä toisella naisellakin, mikäli siis tietää vehdanneensa varatun miehen kanssa.

sori vaan mutta mie ajattelen näin.

Näinpä.
Ehkä se onkin sitä ettei oteta itse vastuuta omasta parisuhteesta ja sen tilasta vaan kaadetaan se kolmannen niskaan.'

Hyvä pointti Timppa!Samaa mieltä sun kanssa

Just ja miehethän ei koskaan syytä sitä miestä jonka pauloihin heidän vaimo lankesi. Olette itse asiassa siinä jutussa vielä pahempia :whistle: Aina se on sen vietelleen miehen vika, ei oman vaimon eikä varsinkaan sen miehen joka ei kyennyt tyydyttämään vaimoa vaan vaimon piti vieraisiin lähteä. Minusta miehillä on vielä vaikeampaa katsoa peiliin ja huomata että itsessäkin saattaa olla jotain vikaa jos vaimolla on tarve pettää. Naisethan haukkuu ekaksi itsensä kun mies pettää.

Eikös se mies ekana aina anna selkään sille pettäneelle akalle?Ja ehkä myöhemmin vasta sille toiselle miehelle.Ja mitä tätäkin palstaa olen seuraillut niin kyllä se nainen syyttää sitä toista naista likipitäen joka kerta!

Minun mielestä kaikki vastuu on miehellä. Hän päättää pettää ja hän hyppää sen naisen sänkyyn. Ok... nainen antaa olemassa olevasta perheestä huolimatta, mutta vastuu on silti miehen... Ei naisen.

Minun kokemuksen mukaan tilanne on niin että jos VAIMO lähtee vieraisiin niin mies kyllä HETI hoksaa syyksi sen että eipä tainnut hän itse pystyä tyydyttämään aviopuolisoaan sängyssä kun vieraisiin piti lähteä.
Eli ei mies rupea tätä toista miestä syyttelemään samalla tavalla kuin vaimo rupeaa toista naista syyttämään =) Mutta tämäkin on tottakai tapauskohtaista... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

no ihan samanlainen vastuu on sillä toisella naisellakin, mikäli siis tietää vehdanneensa varatun miehen kanssa.

sori vaan mutta mie ajattelen näin.

Minkä takia pitäisi ottaa mitään vastuuta toisten parisuhteesta?Jos ajattelee että mies (tai nainen) on itselleeen just oikea,vaikkakin varattu,niin miksi sitä pitäisi jotain huonoa omaatuntuoa potea?Kannatta ajatella vaan itseään tuollaisessa tapauksessa.

Eikös se mies ekana aina anna selkään sille pettäneelle akalle?Ja ehkä myöhemmin vasta sille toiselle miehelle.Ja mitä tätäkin palstaa olen seuraillut niin kyllä se nainen syyttää sitä toista naista likipitäen joka kerta!

En minä ainakaan tunne väkivaltaisia miehiä, kyllä se yleensä saa selkään se ukko joka on vaimon vietellyt.
Ja onhan se nyt ihan päivänselvä juttu että sitä kolmatta osapuolta on helpompi syyttää eikä se silti vähennä sen oman puolison vastuuta. Helpompi on vihata ihmistä joka on ollut osallisena sen onnen särkemiseen kuin vihata sitä jota on vuosia rakastanut. Miksi tämä on jollekin niin suuri yllätys? Tämähän on ihan alkeellista psykologiaa.

Yhteistyössä