Selvästi ihastunut mies lopetti yhteydenpidon.. Miksi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Moikka!

Mitä tässä oikein tapahtui? Mitä tein väärin, antakaa neuvoja ja vinkkejä mulle koska oon aika avuton näissä tilanteissa !

ensiksi tää kyseinen mies pisti mulle varmaan kahden kuukauden ajan jokapäivä viestiä, kyseli kuulumisa ja rupateltiin niitä näitä, jos satuimme samaan porukkaan niin hän otti aina minut kohteeksi flirtilleen. Vaikutti aidosti kiinnostuneelta musta.
Aluksi tottakai yritin olla vaikeasti tavoiteltava kun hän ehdotti jatkoja hänen kämpillään yms.. Pari viikkoa sitten vietin kokonaisen viikonlopun hänen kanssaan, hän oli herrasmies mua kohtaan, tarjosi ruuat, avasi ovia, osti yllätyksiä ja vei jopa mut hänen vanhemmilleen näytille. Hän kehui paljon, mutta ei kertaakaan maininnut, että hänellä olisi tunteita mua kohtaan.. Minä kun olen semmoinen ihminen että tuppaan myöntämään ihastumiseni vasta sitten kun toinen sanoo sen ääneen. En tiedä miksi? Olen ehkä vähän kyyninen ihminen. Nyt n. Viikkoon mies ei ole vastannut viesteihini mutta on nähnyt kaikki lähettämäni viedtit kumminkin. Auttakaa ? Ikinä ollut tämmöstä tilannetta, miten pitäis toimia fiksusti...

Vaikea sanoa! Lyhyt aika vielä kai, mutta osoittaa jotain...? Ehkä hänellä on monta rautaa tulessa, ja ei edes halua edetä suhteeseen. Ehkä tulikin jotain yllättävää muuta? Tai ehkä hänellä on pahoja murheita? Nämä ovat tietysti vain arvailuita.. Kysy suoraan, kerro, että mietit onko kaikki hyvin..?

Nähtiin siis vielä sen seuraavana viikkona kerran, silloin hävisin paikalta ilmoittamatta mitään tosim.....
No voi jeesus. Ensin "leikit" vaikeasti tavoiteltavaa ja sitten pelaat jotain käsittämättömiä teinipelejä. Ja ihmettelet vielä, miksi mies lopetti yhteydenpidon?

Nainen on maailman pösilöin olento. Jos maailma lakkaa pyörimästä naisen ympärillä siihen tahtiin kun nainen itse haluaa, nainen hämmentyy ja tulee kaksplussalle kysymään muilta pösilöiltä että mitä ihmettä nyt oikein tapahtui. Ikinä, ikinä ei osata omassa käytöksessä tai tekemisissä itse nähdä mitään vikaa, puhumattakaan että muutettaisiin sitä.

• Tykkää
Reactions: random80
Se, että mies "tarjoaa ruuat ja ostelee yllätyksiä" ennen kuin suhde on alkanutkaan ei muuten ole mikään merkki siitä, että mies on herrasmies. Se on merkki siitä, että mies on naisia jalustalle nostava munaton hölmö tai että hän pitää naista niin uskomattoman yksinkertaisena, että toosansaannin todennäköisyys paranee hankkimalla hänelle ruokaa/kasveja/kiiltäviä helyjä.

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Mies ei ole enää kiinnostunut. Kohtasi ehkä kiinnostavamman naisen, fiilikset hiipui yms.. Jos miestä ei kiinnosta niin siitä ei kuulu mitään. Jos ei ole vastannut viesteihisi niin vielä vähemmän kiinnostaa. Joskus käy noin, miehillä ei lle ikinä pokkaa sanoa että sori mut ei kiinnosta

Luultavasti pääsi taas lämppäämään ykkösvaihtoehtoa.
Piti sinua varalla siinä ja halusi katsella, josko siitä voisikin tulla jotain?

Ikävää tietysti kohteelle, mutta etenkin miehissä on paljon läheisyysriippuvaisia ihmisiä, joilla on pakko olla koko ajan joku "kierrossa".

Ei varmaan enää jaksanut turhaan ns.riiustella kun ei tullut mitään vastakaikua?
Fiksu päätös. Jos vastapuoli vain nauttii huomiosta mutta ei anna mitään takaisinpäin nii jättäisin minäkin sen pelin väliin.

Ehkä voit vielä pelastaa tilanteen ottamalla yhteyttä jne.
Yleensä tuos vaiheessa on valitettavasti jo paljastunut ettei kumppaniehdokas itse pahemmin tekisi mitään tulevassa suhteessa :D kivahan se varmasti oli nauttia siitä aikansa.. Vaan molemminpuolista se huomiointi tarttis olla...

Se, että mies "tarjoaa ruuat ja ostelee yllätyksiä" ennen kuin suhde on alkanutkaan ei muuten ole mikään merkki siitä, että mies on herrasmies. Se on merkki siitä, että mies on naisia jalustalle nostava munaton hölmö tai että hän pitää naista niin uskomattoman yksinkertaisena, että toosansaannin todennäköisyys paranee hankkimalla hänelle ruokaa/kasveja/kiiltäviä helyjä.

Näin.

Yhteistyössä