Seurustelua takana kolmisen viikkkoa, onko mulla vielä tässä vaiheessa oikeus suuttua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rebekka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja mieti:
Miksi etsit/löysit itsellesi taas ryyppäävän miehen?

No onpahan hemmetin vaikeaa löytää sellaista tästä maasta, jossa alkon kulutus on maailman huippuluokkaa. Joka orrella noita tommosia istuu ja odottaa ottajaansa.

Tarkoitin lähinnä sitä, että ihmisillä on tapana etsiä kumppani, joka jatkaa jotain samaa kaavaa heidän elämässään, koska se on turvallista. Jostain syystä. Sen kummemmin itse analysoimatta pyysin ap:tä miettimään onko tähän joku kaava. Ettei edes halua löytää kunnon miestä?! On olemassa paljon myös miehiä joilla alkoholinkäyttö on hallinnassa. Tuliko tämän miehen ryyppyputki täysin yllätyksenä!?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Ei kukaan ongelmaton juo kolmea päivää putkeen.
Ei siis juonut täysin koko ajan putkeen kuten entinen mies saattoi tehdä. Tämä mies joi nuo kolme iltaa, aamut ja päivät oli selvinpäin. Mutta ei se siltikään normaalia ole. Tiedän sen.

Mä olen joskus juonut kolme viikkoa putkeen. Ei räkäkännissä, vaan semmoista kesätissuttelua. Nykyään en juo koskaan itseäni humalaan ja alkoa noin kerran kuukaudessa tyyliin pari pulloa lonkeroa.

Yhteistyössä