Sexy vaate, joka vetäisi exän huomion lakkiaisissa muhun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi haluat ehdoin tahdoin olla epätoivoisen säälittävä?

Lisänä vielä se, että jos et omaa mallin kroppaa, niin olet todellakin hyvin hyvin säälittävä näky kaikissa näissä hamosissa. Kai sen nyt itsekin tajuat?

mä ymmärrän kyllä sen, että haluut näyttää mahdollisimman hyvältä exän kiusaks. mut en usko, että pääset toivottuun lopputulokseen rantamekolla tai yökerhovaatteilla. jos sulla ei oo rintavarustus hyvin kiinteä ja pieni, niin en suosittele olkaimetonta mekkoa.

ehdotuksia:

Product Detail | H&M

ASOS | ASOS Ponti Pencil Dress with Strappy Neck at ASOS

Kookai | Kookai Silk Mix Contrast Flower '50s Dress at ASOS

ASOS | ASOS Mesh Dress with Twist Cut Out Detail at ASOS

ASOS | ASOS One Shoulder Dress in Digital Floral Print at ASOS

Lipsy | Lipsy Embellished Waist One Shoulder Structured Drape Dress at ASOS

jne. jos oot kovin pitkä niin osa noista on liian lyhyitä, mutta mulla pätkällä noi ei todellakaan näyttäis halvoilta, vaikka noilla pitkänhuiskeilla malleilla helmat näyttääkin aika lyhyiltä.

Laitat jotain tyylikästä, ei liian paljastavaa ja halvan näköistä. Ihan tavallinen pikkumustakin voi olla täydellinen valinta. Espritillä ainakin on yleensä kivoja mekkoja. Tärkeintä on kuitenkin se, että näytät onnelliselta ja freesiltä. Hyvä itsetunto herättää varmasti huomiota.

[QUOTE="mies";23885964]
Ja että miksi sinne juhliin pitää tulla tämän näköisenä?
uglybridesmaidsdressesmen.jpg
[/QUOTE]

Kuka sä noista kolmesta olet?

Mekon väri on punapäälle hyvä, mutta blondille sopisi paremmin musta mekko ja brunetille kermanvaalea.

En huomioi moraalisia seikkoja.

Jos haluaa kiinnittää huomion hyvällä tavalla, niin kannattaa valita tyylikäs ja sopiva vaate, sellainen jota kaikki ihailevat. Exää varmasti harmittaisi jos joku/useat kuiskuttelee ja katselee ihailevasti vieressä kuinka upea ilmestys olet. Pahennuksen aiheuttaminen tuskin saa aikaan muuta kuin vinon hymyn " Ei se vieläkään ole oppinut.."

Laitat päälle TYYLIKÄSTÄ! EI mitään roiskeläppää tai mautonta goottirepalehametta!!!!!!!

-> Tyylikäs,freesi ja elämänmyönteinen,iloinen nainen saa aina huomiota ja ihannointia osakseen.

Mauttomilla teinivaatteilla saat osaksesi vaan naurua ja sääliviä katseita.

Siis oikeesti. Sä mietit pääsi puhki että mitä nyt pistäis päälle et sais exän haikailemaan perään. Ja sulla ei ole itsellä varaa ostaa edes niitä vaatteita, vaan lainaisit ÄIDILTÄSI että saat jotkut horovaatteet exän leihittelyyn.

Apua. Menin sanattomaks.

Ei mulla ole tarkoituksena saada exä takaisin Haluan vain näpäyttää sitä.Kun sillä nyt on joku ja mulla ei ole. Ei ole reilu fiilis. Sit kun se tulee siellä ylppäreissä mua yrittää, niin sanonko, et tekis tosi nannaa antaa sille pakit...Tästä nyt kiikastaa.
Jees en ehdi enää kait tilata mitää mekkoo, niin tein hätä ratkasuna sen, että ostin Seppälästä tosi kivat ruskeet mini shortsit (Jolle käyttöä myös kesällä.) Jättää pitkälti mun laihat reidet paljaaksi(Hot &Must). Sit HenkkaMaukalta
(H&M:ltä) kiva juhlava toppi:
Product Detail | H&M
Ainoo huono seikka, että noi molemmat meni maksaan sen lähemmäksi 30 e....eli yhteensä 60 e.Jäi harmittaa, kun nyt olisi ollut ne rahat ostaa se kesän juhla/bile mekko niin kävi näin. Mut toppii ainakin voi vielä käyttää juhlissa.

Ei mulla ole tarkoituksena saada exä takaisin Haluan vain näpäyttää sitä.Kun sillä nyt on joku ja mulla ei ole. Ei ole reilu fiilis. Sit kun se tulee siellä ylppäreissä mua yrittää, niin sanonko, et tekis tosi nannaa antaa sille pakit...Tästä nyt kiikastaa.
Jees en ehdi enää kait tilata mitää mekkoo, niin tein hätä ratkasuna sen, että ostin Seppälästä tosi kivat ruskeet mini shortsit (Jolle käyttöä myös kesällä.) Jättää pitkälti mun laihat reidet paljaaksi(Hot &Must). Sit HenkkaMaukalta
(H&M:ltä) kiva juhlava toppi:
Product Detail | H&M
Ainoo huono seikka, että noi molemmat meni maksaan sen lähemmäksi 30 e....eli yhteensä 60 e.Jäi harmittaa, kun nyt olisi ollut ne rahat ostaa se kesän juhla/bile mekko niin kävi näin. Mut toppii ainakin voi vielä käyttää juhlissa.

Paljonko sulla on ikää?

Nyt kyllä jäi harmittaa toi shortsi-jutska...Tuntuu kotona peilin edes, et ei se käykkään. Vaikka se tosi hyvin näyttää mun sääret :( Mietin, et lähenkö huomenna palauttaa ja hommaan jotain uutta...joku mini hame tms Tai kattoo nyt onko mun kaapissa mitään.

Ei kenenkään lakkiaisiin mennä missään minishortseissa, herranjestas! Muilla on tyylikkäät mekot ja puvut päällä ja yksi saapuu näpäyttämään toisen juhliin miestä jossain "sexyissä" pikkuhuoravaatteissa :O Varmasti saat exäsi huomion, ja taatusti jäät päivän puheenaiheeksi, tosin varsin negatiivisella tavalla...

Nyt kyllä jäi harmittaa toi shortsi-jutska...Tuntuu kotona peilin edes, et ei se käykkään. Vaikka se tosi hyvin näyttää mun sääret :( Mietin, et lähenkö huomenna palauttaa ja hommaan jotain uutta...joku mini hame tms Tai kattoo nyt onko mun kaapissa mitään.

Jostain syystä mä en saa tuota paitaa sopimaan ruskeiden minishortsien kanssa mitenkään..Ei sulla olisi kuvaa niistä shorteista?
Miksi et halua laittaa päällesi tyylikästä vaan tuollaisia teini- ranta- bilevirityksiä?

Tuo on rantamekko. Varmasti rannalla mitä mainioin, mutta juhliin vähän turhan arkinen.
Aivan sama. Tässä kysyttiin, millä mekolla miesten päät kääntyy ja tuolla kääntyy minun pää. Yläpää. Sata kertaa parempi kuin tanttamekko, joita juhlissa yleensä kauniilla nuorillakin naisilla näkee.
Ja tämä viesti ei sisältänyt minkäänlaista seksista sovinismia, sanoin vain mikä omaa silmääni miellyttää. Eikä haittaa, vaikka hameen helma olisi hieman pidempikin. Tietenkin voitte mammaporukassa miettiä, mistä miehet pitävät. Miehen mielipidettä ei tietenkään kannata kuunnella. :)

sääret korostuu parhaiten kunnon korkkareilla ja ihoa nuolevalla kotelomekolla, reisien esittely ei niitä korosta. Sinuna ostaisin yksinkertaisen, yksivärisen mekon, simppelit korkeat korkkarit, ja jonkun sellasen voiteen mikä saa ihon hehkumaan.

Mun miehen huomion vetäisi joku kauniisti leikattu silkkimekko.

Satsaa tyyliin. Oikeasti. Löydät tyylikkäitä hyvästä kankaasta tehtyjä mekkoja esim. huuto.netistä halvalla. Kuuteen kymppiin irtoaa ihan saletisti silkkimekkokin.

Yhteistyössä