Siemennetettä häpyhuulilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voiko ton viestin kirjoittaja vastata!?
Tai voitteko te muut sanoa, että oliko se vitsi vai tosissaan, kun mä en aina ihan ymmärrä mikä on huumoria ja mikä totta?

Ei sinun röntgeniin tarvitse mennä, voit tehokkaalla valolla painaa selkään ja näet siten mahan läpi että näkyykö siellä mitään. Että siinä mielessä se oli vitsi. Tai magneetilla kokeilla, joskus kivet ovat magneettisia, eli jos magneetti tarttuu mahaan, niin siellä voi olla kivi... tähän viittaisi metallin maku suussa kyllä.

Ei sinun röntgeniin tarvitse mennä, voit tehokkaalla valolla painaa selkään ja näet siten mahan läpi että näkyykö siellä mitään. Että siinä mielessä se oli vitsi. Tai magneetilla kokeilla, joskus kivet ovat magneettisia, eli jos magneetti tarttuu mahaan, niin siellä voi olla kivi... tähän viittaisi metallin maku suussa kyllä.
Häh? Voitteko vastata oikeesti ihan asiallisesti. Ei mitään vitsailuja, please.

Raudan maku suussa tai metallin maku suussa voi johtua esimerkiksi seuraavista:
Vähäinen syljeneritys, rautaa tai kuparia sisältävän vitamiinilisän käyttö, B12-vitamiinin puutos, lääkkeet, kuten jotkut diabetes-, masennus- ja antibioottilääkkeet, ientulehdus tai reikä hampaassa, tupakointi tai vaihdevuosi-iässä ikääntyminen.

Raudan maku suussa tai metallin maku suussa voi johtua esimerkiksi seuraavista:
Vähäinen syljeneritys, rautaa tai kuparia sisältävän vitamiinilisän käyttö, B12-vitamiinin puutos, lääkkeet, kuten jotkut diabetes-, masennus- ja antibioottilääkkeet, ientulehdus tai reikä hampaassa, tupakointi tai vaihdevuosi-iässä ikääntyminen.
Joo. Ja toi maku kesti tosiaan vaan yhden illan. Onko sillä jotain merkitystä? Mut vaivaa vaan kun se tosiaan oli joku 8-9 viikkoa sen pyyhkeen käytön jälkeen ja eikö silloin olisi mahdolliset raskaushormonit myös huipussaan?

Ootko varma? Vaikka pyyhkeestä voi tulla raskaaksi? Oon siis nyt kun oon miettinyt, niin huomannut, että mulla on välillä ennen menkkoja sellanen metallin maku suussa. Mut tuolloin oli kyllä tosi voimakas, jollaista ei oo ennen ollut
Pyyhkeestä ei voi tulla raskaaksi. Niiden siittiöiden uiminen loppuu eivätkä ole hedelmöittämiskelpoisia koska ovat väärässä ympäristössä.

It's also possible to get pregnant from other kinds of sexual activity — even if the penis doesn't ejaculate inside the vagina — but this is way less common. If semen (cum) gets ON the vulva or near the vaginal opening, sperm cells can swim into the vagina and cause pregnancy.

Voi

Voisko tän kirjoittaja nyt vaan vastata, että miksi vastasi näin? Oliko tosissaan?
Voitteko asiallisesti vastata, mitä itse tekisittte?
Jos olet jo vuoden pähkinyt ollakko vai eikö olla niin eikö sille voitaisi laittaa piste the end sillä että käyt gynellä ja ultraavat ettei mitään ylimääräistä ole. Lyövät sinulle sellaista faktaa että epäilysi loppuu ja loppuu täällä myös kirjoittelu tähän aiheeseen liittyen. Ymmärrätkö jos ihmisellä on ongelma tulee se ratkaista.

Tunnusta nyt vaan tosiasiat. Sen jälkeen voit aloittaa uuden ketjun "Siemennestettä häpyhuulieni väliin".
Siinä kuvailet, miten projektisi edistyy - kommentoijia riittää!

Oi oi oi, ap tulee niin ilahtuneena aina tuohon ketjuun kertomaan radkaudestaan!

Netistä varmasti löytyy vapaaehtoisia sperman luovuttajia, mikäli ap ei (ilmeisesti ei) seurustele!

Ap, älä nolostele vaan myönnä se - sinulla on vauvakuume.

Ap hankkii vauvan, ap hankkii vauvan, ap hankkii vauvan!!!!!

Jee!!!!!!!!!

Jos olet jo vuoden pähkinyt ollakko vai eikö olla niin eikö sille voitaisi laittaa piste the end sillä että käyt gynellä ja ultraavat ettei mitään ylimääräistä ole. Lyövät sinulle sellaista faktaa että epäilysi loppuu ja loppuu täällä myös kirjoittelu tähän aiheeseen liittyen. Ymmärrätkö jos ihmisellä on ongelma tulee se ratkaista.
Mutta menisittekö itse gynelle? Ei kai se nyt oikeesti ole tarpeen?

Kyllä on autistista jankkausta. Millä ap yleensä pyyhit suihkun/saunan jälkeen alapääsi, jos tuosta yhdestä kerrasta on ainoastaan jäänyt raskausfobia?

Huoltomiehet kuulemma todella usein käyvät asukkaiden luona, kun ketään ei ole kotona. Ja pyyhkeisiin runkataan niin, että niihin tulee spermaa.

Ilmiö on yleistynyt vuoden sisällä räjähdysmäisesti. Eli saatat olla ihan viime aikoina tullut pyyhkeestä raskaaksi, jos et ole osannut varoa.

Onnea ap!😍

Ja hei voitteko vielä selventää, että mitä se terveyskeskuksen chat-tyyppi oikein tarkoitti, kun tosiaan kysyin asiasta ja sitten se oli silleen, että nyt kyllä varaat ajan lääkärille. Kysyin, epäileekö kivivauvaa, sanoi että ei epäile. Kysyin, miksi sitten ehdottaa lääkäriä niin sanoi, että hän on huolissaan hyvinvoinnistani. Mitä hän siis tuolla tarkoitti? Miksi kehotti minua menemään lääkäriin, vaikka sanoi, että ei epäile?
Asiallisia vastauksia kiitos!

Ja hei voitteko vielä selventää, että mitä se terveyskeskuksen chat-tyyppi oikein tarkoitti, kun tosiaan kysyin asiasta ja sitten se oli silleen, että nyt kyllä varaat ajan lääkärille. Kysyin, epäileekö kivivauvaa, sanoi että ei epäile. Kysyin, miksi sitten ehdottaa lääkäriä niin sanoi, että hän on huolissaan hyvinvoinnistani. Mitä hän siis tuolla tarkoitti? Miksi kehotti minua menemään lääkäriin, vaikka sanoi, että ei epäile?
Asiallisia vastauksia kiitos!
Hypokondrinen häiriö tai mt-ongelmat.

Yhteistyössä