Siemennetettä häpyhuulilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voiko joku kiltti nyt vastata, että eihän sillä testillä enää mitään väliä oo, kun tosta on jo yli vuosi? Miks ylipäätään ehdotatte sellaista?
Ei ole testillä sinulle mitään merkitystä. Ja miksi joku suositteli testiä johtuu siitä, että ei tiedetty asian olevan jo vuosi sitten tapahtunut. Kuviteltiin että pyyheepisodi oli tapahtunut äskettäin. Siltikään pyyhkeestä eikä saunassa lauteilla istumisesta ei voi tulla raskaaksi.
Ei testejä ei mitään raskautta.

Ei ole testillä sinulle mitään merkitystä. Ja miksi joku suositteli testiä johtuu siitä, että ei tiedetty asian olevan jo vuosi sitten tapahtunut. Kuviteltiin että pyyheepisodi oli tapahtunut äskettäin. Siltikään pyyhkeestä eikä saunassa lauteilla istumisesta ei voi tulla raskaaksi.
Ei testejä ei mitään raskautta.
Joo. Siis pyyhkeestähän on mahdollista tulla huonolla tuurilla raskaaksi, mutta siitä tosiaan on jo yli vuosi. Eikö olisi niin, että nyt testi olisi varmasti negatiivinen? Ja onko nää jotkut testiehdotusviestit tahallaan pelottelevia?

Joo. Siis pyyhkeestähän on mahdollista tulla huonolla tuurilla raskaaksi, mutta siitä tosiaan on jo yli vuosi. Eikö olisi niin, että nyt testi olisi varmasti negatiivinen? Ja onko nää jotkut testiehdotusviestit tahallaan pelottelevia?
100% varmasti negatiivinen vaikka olisit ollut yhdynnässä vuosi sitten.
Mammografia, papa-koe, suolistosyöpänäyte, biopsia..... raskaustesti on poissulkevia. Tarkoittaa että kun testejä tehdään niillä varmistetaan ettei ole mitään ei raskautta, syöpää.... Eivät siis ole mikään pelottelujuttu vaan päinvastoin hyvä asia.

Siellä voi olla salakavala pyyhe odottamassa.
Tulee sinisen kikertava frotee- ihoinen baby.
Tästä palautui mieleeni vitsi, jonka kuulin joltakin vanhalta ukolta uimahallin saunassa.

Mies oli sodassa rintamalla ja kranaatinsirpale ikävästi amputoi hänen sukukalleutensa.
Sairaalassa toivuttuaan miehen piti sitten palata kotiin, mutta hän suri: millä minä nyt pidän vaimon tyytyväisenä?
Lääkäri siihen: ei hätää, vuole puusta muna ja laita siihen piimää sisälle, vaimo ei huomaa eroa.
Mies teki kuten lääkäri ehdotti ja 9 kuukauden kuluttua lähetettiin hänelle sairaalasta iloinen viesti: "Onneksi olkoon, teille on tänään syntynyt terve 3 kilon pallojuusto."

• Tykkää
Reactions: Algoma
Mites onko tuo mahdollista tilanteessani? Kun mulla tosiaan oli sellaisia oireita silloin, jotka kesti yhteensä noin 7-8 kuukautta. Esim. alavatsan pistely, alapään vihlonta, kerran jatkuva pissahätä ja metallin maku suussa yhden illan ajan joskus 6 viikkoa pyyhkeen käytön jälkeen. Sitten joskus silloin 8 kuukauden jälkeen pyyhkeen käytöstä mulla tuli kolmet menkat peräkkäin ja niiden välissä oli vain pari päivää/viikko. Niiden aikaan oli myös vähän lantiolla kipuja. Näkyisikö tuollainen testissä?
Tiedän että tosi kaukaa haettu juttu kun lääketiede tietää tapauksia vain noin 300, mutta jos kerran pyyhkeestä periaatteessa voi tulla raskaaksi ja mulla oli tollaisia oireita.

Mites onko tuo mahdollista tilanteessani? Kun mulla tosiaan oli sellaisia oireita silloin, jotka kesti yhteensä noin 7-8 kuukautta. Esim. alavatsan pistely, alapään vihlonta, kerran jatkuva pissahätä ja metallin maku suussa yhden illan ajan joskus 6 viikkoa pyyhkeen käytön jälkeen. Sitten joskus silloin 8 kuukauden jälkeen pyyhkeen käytöstä mulla tuli kolmet menkat peräkkäin ja niiden välissä oli vain pari päivää/viikko. Niiden aikaan oli myös vähän lantiolla kipuja. Näkyisikö tuollainen testissä?
Tiedän että tosi kaukaa haettu juttu kun lääketiede tietää tapauksia vain noin 300, mutta jos kerran pyyhkeestä periaatteessa voi tulla raskaaksi ja mulla oli tollaisia oireita.
Usko nyt että ei. Et ole tullut etkä ollut raskaana. Mikä ongelma tässä nyt on ettei mene sulla jakeluun.

Usko nyt että ei. Et ole tullut etkä ollut raskaana. Mikä ongelma tässä nyt on ettei mene sulla jakeluun.
Mutta mistä voit olla niin varma, jos kerran netissä sanotaan, että pyyhkiessä siemennestettä vulvaan voi tulla raskaaksi ja mulla oli tollaisia oireita, jotka kesti noin 8 kuukautta ja loppui noihin toistuviin menkkoihin? Voiko metallin maku suussa tulla muka jostain muusta, vaikka se oli just tossa joku 6-8 viikkoa pyyhkeen käytön jäelkeen?

Mutta mistä voit olla niin varma, jos kerran netissä sanotaan, että pyyhkiessä siemennestettä vulvaan voi tulla raskaaksi ja mulla oli tollaisia oireita, jotka kesti noin 8 kuukautta ja loppui noihin toistuviin menkkoihin? Voiko metallin maku suussa tulla muka jostain muusta, vaikka se oli just tossa joku 6-8 viikkoa pyyhkeen käytön jäelkeen?
Jos olisit ollut 8 kk raskaana, niin oireet olisi loppunut johonkin muuhun kuin menkkoihin

Miks? Kun luin yhden tällaisen tapauksen, jossa tyypillä oli tullut just joskus 7 kuukauden aikaan verenvuotoa kun se kaikki sisältä poistui, mutta sikiö jäi sisään. Jos mulla olisi tollainen, tuntisinko sen kädellä vatsalla tai olisiko mun vatsa kasvanut?
Ei vaan olisit ollut niin sairas että olisit hakeutunut päivystyspolille ja sinut olisi operoitu. Lopeta kaiken höpönhöpön lukeminen.

Voisiko testi näyttää positiivista, jos sisälläni olisi tuollainen kuollut sikiö, joka olisi kuollut viisi kuukautta sitten? Jos sikiö kuolee vatsaan, niin eikö istukkahormonia vielä silti erity, mutta kuinka kauan?
Kun asia noin kovin vaivaa sinua ja haluat täydellisen varmuuden niin varaa aika gynekologille ja käy juttelemassa hänen kanssaan. Tämä ei ole mitään pelottelua vaan sinun päänsisisäisen hyvinvoinnin takia ehdotus, jonka jälkeen asia on loppuun käsitelty.

Yhteistyössä