J
johtaja5
Vieras
Nussin sinulta avoit pihalle ja survon villisti kyrpäni aivan pohjan asti, litisee ja lotisee ja painan ja nussin sinut kuin eläin. En ole ikinä saanut näin kiihottavaa naista ja mehevää pillua. Tunne kuinka sinä oletkin kohta tulossa koska pillusi supistelee niin voimakkaasti ja huohotat ja voihkit niin rajusti, pyllistelet minulle jua huudat ota minut, täytä vittuni spermalla, haluan kaikki sinne syvälle,tunnet kuinka kyrpäni sykkii ja minulla ei ole muuta mielessäni kun sinun mehevää vittua jonka nyt otan. Pussejani hakkaa niin ihanasti ja meillä on tosi villi ja rivo sessio meneillään. Katselet juoksu poikaan kyrpää joka hän runkkaa ja hän kävelee sinua päin. Sanon sinulle ota toi kyrpä suuhun ja ime sitä kuin narttu, ja minä täytän kohta vittusi minun spermalla
iniset jooo, ota minut, nussi vittuni villisti, käytä sitä ja lisäät ettet todellakaan kohta kestä koska oletkin tulossa ja halut juoksupojan kyrpää suuhun kun sinulta tulee. Huudat sille pojalle tule tänne niin saan imutta kyrpäsi
Teet työtä käskettyä ja nyt imet kiimaisen pojan kyrpää
huudat ja painelen kovaa ja kyrpäni täyttää vittusi kuumalla spermalla
.sinä imet ja runkkaat pojan kyrpää koska haluat hänenkin spermat suuhun
.