Sihteerikköä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johtaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nussin sinulta avoit pihalle ja survon villisti kyrpäni aivan pohjan asti, litisee ja lotisee ja painan ja nussin sinut kuin eläin. En ole ikinä saanut näin kiihottavaa naista ja mehevää pillua. Tunne kuinka sinä oletkin kohta tulossa koska pillusi supistelee niin voimakkaasti ja huohotat ja voihkit niin rajusti, pyllistelet minulle jua huudat ota minut, täytä vittuni spermalla, haluan kaikki sinne syvälle,tunnet kuinka kyrpäni sykkii ja minulla ei ole muuta mielessäni kun sinun mehevää vittua jonka nyt otan. Pussejani hakkaa niin ihanasti ja meillä on tosi villi ja rivo sessio meneillään. Katselet juoksu poikaan kyrpää joka hän runkkaa ja hän kävelee sinua päin. Sanon sinulle ota toi kyrpä suuhun ja ime sitä kuin narttu, ja minä täytän kohta vittusi minun spermalla… iniset jooo, ota minut, nussi vittuni villisti, käytä sitä ja lisäät ettet todellakaan kohta kestä koska oletkin tulossa ja halut juoksupojan kyrpää suuhun kun sinulta tulee. Huudat sille pojalle tule tänne niin saan imutta kyrpäsi…Teet työtä käskettyä ja nyt imet kiimaisen pojan kyrpä䅅huudat ja painelen kovaa ja kyrpäni täyttää vittusi kuumalla spermalla….sinä imet ja runkkaat pojan kyrpää koska haluat hänenkin spermat suuhun….

Et kuullut kun pyysin pidättelemään, vaan työnnyit rajusti sisääni yhä uudelleen ja tajusin että kohta laukeat sisääni..
Imen juoksupojan kyrpää ja käteni runkkaa kyrvän vartta, kiihdytän vauhtia pojan kyrvällä. pian tunnen kuinka kyrpä vavahtelee suussani ja päästää lastinsa suuhuni, pikkujohtajan kyrpä pillussani räjäyttää lastinsa sisääni ja isojohtaja on huomaamattani runkannut oman kyrpänsä jälleen kovaksi, samalla kun hyväili klittaani ja rintojani.. Iso johtaja työntää pikkujohtajan pois takaani, ottaa spermaa sormiinsa pillustani ja työntää sormensa syvälle perseeseeni. Ja yhdellä rajulla työnnöllä työntää kovettuneen kyurpänsä perseeseeni. En tiedä huuddanko kivusta vai nautinnosta, mutta huudan ja huohotan.. Pikkupomo ja juoksupoika makaavat lattialla edessäni ja katselevat silmät kiiluen kuinka iso pomo työntää vielä muutaman rajun työnnön ja huutaen vetää kyrpänsä perseestäni ja lasti leviää selälleni... Huh, johan oli sessio, ajattelen... Kiitos johtajat ja apupoika!

Kuulehan sihteerikkö, eihän mun kulli edes löystynyt välillä vaikka hyvin otitkin suihin!

Käännyhän kuule vatsallesi siihen pöydälle, niin otan sinut takaa. Kylläpäs punaiseksi nussittu spermaa valuva pillu onkin kiihottava!

Koetat hiukan selittää että paikat on jo kipeät, mutta siltikin taitaa mielesi tehdä vielä yhtä erää...

Alkuperäinen johtaja tässä sihteeriä taas vailla, toimistosihteeri tms. seksinnälkäinen....Tykkään kun tulet luokseni ilman pikkuhousuja, vain hame päällä, kynä ja lehtiö kädessä......

Oletan että olet tietoinen tehtävistäsi.....tulet eteeni...avaan housuni napit...ymmärrät heti mistä on kysymys...polvistut eteeni ja otat kaluni tottuneesti käteen, samalla toisella kädellä hierot jalkoväliäsi.....

Olen polvillani lattialla ja nuolen kyrpääsi ahnaasti samalla kun hyväilen kiveksiäsi. Hieron itseäni ja nostan hametta kun huomaat, etten ole noudattanut oikealle sihteerillesi antamaa pukeutumisohjeistusta.

kiihotun entisestään, vähän aikaa vielä nautiskelen suihinotosta...mielessäni mietin jo valmiiksi miten otan sinut kohta...levität jalkojasi ja hierot pilluasi, katselen työskentelyäsi....

Otan kalusi koko ajan syvemmälle suuhuni ja hieron kielelläni kalusi vartta. Pilluni sykkii ja suustani pääsee ynähtelyjä kun yritän himostani huolimatta tuottaa johtajalleni parasta mahdollista nautintoa. Tartut minua hiuksista ja runkkaat kyrpääsi suuhuni yhä lujempaa. Alan uikuttaa ja toivon, että olet niin kestävä kuin oikea sihteeri lupasi. haluaisin sinut sisääni...

uuuh...kyrpää pakottaa....nostan sinut ylös ja käännän pöydälle vatsalleen...repäisen stringit sivuun ja levität jalkasi....kosteana kiiltävä posliinipillusi aukeaa eteeni, hieron sormella vakoa...nuolen.....työnnän sormea syvälle...hieron klitoristasi.....

Nuoleminen tuntuu ihanalta, mutta en malta odottaa, että työnnät ison kullisi märkään vakooni. Kiihottava sormes saa mut vaan odottamaan malttamattomampana sitä, että sä työnnyt muhun kokonaan. Nostan pilluani ylemmäs, jotta sä huomaisit, mitä mä haluan.

Kun sä lopulta työnnät kyrpäs mun sisään koko varren pituudelta, mä huudan kivusta ja sä joudut tukkimaan mun suun kädelläs

Aaah...tuntuu että kulli repeää...olet niin ahdas takaapäin....liikun edestakaisin, hieron peppuasi samalla...yhä lujemmin nussin sinua....orkku on lähellä...vedän kalun ulos ja hieron sillä peppuasi....hitaasti painan...takaisin pilluusi......

Tunnut niin ihanan isolta, että joudun pitämään pöydän reunoista kiinni kun joka työnnöllä liuun eteenpäin. Ynisen nautinnosta mutta haluaisin kääntyä, että voisit nuolla samalla rintojani

Vedän kalun ulos pillustasi..pyörähdät ympäri,otat kalun käteesi...runkkailet sitä ja ohjaat pillullesi...työnnyn sisääsi samalla ahmin rintojasi....liikun nopeasti kiihdyttäen edestakaisin....nostat jalat olkapäilleni....aaah pillusi tuntuu hyvälle...tuntuu että laukean......

aah, tämä tuntuu niin mielettömän hyvältä... Kun otat rintani suuhusi laukean saman tien ja pilluni sykkii kyrpäsi ympärillä kuumana... alat nussia minua yhä villimmin ja samalla hieron klitoristani kun tunnen seuraavan orgasmin olevan tulossa. Huudan ja huohotan. en ole koskaan saanut tällaista panoa ja vielä työpaikalla. Yhtäkkiä huomaan, että kuvaat menoamme webbikameralla koneellesi ja se kiihottaa minua vielä entisestään

Uuuh...pillusi puristaa rajusti kaluani..tunnen että nyt tulee...kalu nytkähtelee pillussasi, vedän ulos, otat sen käteesi runkkaat lujaa...spermat lennähtelee vatsallesi, rinnoillesi....vielä hitaasti tulen sisällesi..liikun rauhallisesti sykkivässä pillussasi...kaikki on taltioitu webbikameralla koneelle.....