Siis APUA!Koiran mikrosirunumeron ilmoittamisesta kennelliittoon...

Teollisuuskypärä

Aktiivinen jäsen
27.10.2007
2 282
0
36
Siis kun kävin eläinlääkärissä laitattamassa mikrosirun koiralle niin eläinlääkäri sano et mun pitää ilmoittaa se numero kennelliittoon.
Ni miten mä sen sinne ilmoitan?Sain just koiran rekisteröintitodistuksen ja sen yhteydessä omistajailmoituslapun joka pitää lähettää kennelliittoon mut siinä ei ole mitään kohtaa mikrosirunumerolle...
Mä oon joko helkatin tyhmä tai sit mä oon vaan yksinkertaisesti nuija...osaisiko joku auttaa??

Eikö eläinlääkäri täyttänyt tunnistusmerkintäkorttia? Meillä täytti ja antoi toisen kappaleen ja toisen lähetti suoraan Kennelliittoon. Ei ole tarvinnut erikseen itse ilmoittaa

Alkuperäinen kirjoittaja Koiran omistaja:
Eikö eläinlääkäri täyttänyt tunnistusmerkintäkorttia? Meillä täytti ja antoi toisen kappaleen ja toisen lähetti suoraan Kennelliittoon. Ei ole tarvinnut erikseen itse ilmoittaa
Juu täytti ja anto toisen osan mulle mut ihan selkeesti se sano että "ilmoita tämä numero sitten kennelliittoon"...
Toisaalta voi se olla et se sano jotain ihan muutakin,puhuu niin epäselvästi...kai mun tarvii sille huomenna sit soittaa ennen ku soitan kennelliittoon...

Alkuperäinen kirjoittaja Koiran omistaja:

Näin meilläkin oli.

jos laittaa eläimelle semmoisen mikrosirun, joka ei mene kennelliittoon, se pitää itse rekisteröidä (olisko ollut www.mikrosiru.fi), mut tämä on uusi juttu. Kennelliiton rekisteriin menevät mikrosirut on vähän kalliimpia, mutta ne ell laittaa suoraan.

Meillä on kennelliiton tiedostoissa 03 ja 06 syntyneet koira ja 08 syntyny on tässä toisessa, se maksoi 20 ja ne laskutti se, kun täytti netissä kaavakkeen.

Eläinlääkäriltä voi tarkistaa, kumpi siru on, jos ite ei muista. Mikrosiruun voi tietty rekisteröidä myös se alkuperäisen kennelliittoon rekisteröidyn mikrosirun, jos haluaa.

Ja tämä ei vaikuta koiran rekisteröintiin, ne pysyy kennelliitossa, vain mikrosirun voi ilmoittaa eri paikkaan (mä en osaa vissiin tätä nyt selittää ja tämä oli mullekin uus juttu, kun nuorimman koiran sirutin kesällä)

Yhteistyössä