Siis hä?Onko se yleistäkin,että mies tyydyttää vaimonsa sen jälkeen kun on..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
itse saanut orgasmin, jos vaimo ei ole kerinnyt mukaan? Meillä mies saa yleensä aina tosi nopeasti, enkä mä todellakaan kerkii kun vasta päästä fiiliksiin. Harmittaa ja turhauttaa. Mies sitten tyytyväisenä saatuaan käy heti nukkumaan tai häipyy töllön ääreen.

Kyllä se taitaa olla ihan yleistä, meillä ainakin mies hoitelee minut joko ennen itseään tai sitten jälkeen, jos en päässyt mukaan. Joskus en itse ole sillä fiiliksellä, että saisin, ja silloin sanon, että ruvetaanpa nukkumaan.

[QUOTE="minä";26807129]Kyllä se taitaa olla ihan yleistä, meillä ainakin mies hoitelee minut joko ennen itseään tai sitten jälkeen, jos en päässyt mukaan. Joskus en itse ole sillä fiiliksellä, että saisin, ja silloin sanon, että ruvetaanpa nukkumaan.[/QUOTE]

Näin meillä myös..

[QUOTE="minä";26807129]Kyllä se taitaa olla ihan yleistä, meillä ainakin mies hoitelee minut joko ennen itseään tai sitten jälkeen, jos en päässyt mukaan. Joskus en itse ole sillä fiiliksellä, että saisin, ja silloin sanon, että ruvetaanpa nukkumaan.[/QUOTE]

Juurikin näin :)

Meillä mieheltä on oman huipennuksen jälkeen veto pois, joten hän huolehtii että minä saan ennen sitä tavalla tai toisella, ja vasta sitten käy "tositoimiin", ja jos sitten saan vielä toisen kerran (harvoin) se on bonus. Itse asiassa yleensä saan orgasmini ennen kuin päästään yhdyntään lainkaan (ei se meilläkään kauaa kestä), vaikka se vaatiikin mieheltä vaivaa.

Mut nää on taas näitä juttuja, toisille o on tärkeämpi kuin toisille, toiset tulee sormia napsauttaen ja toiset tarttee puolen tunnin taitavan työn, toiset saa yhdyntäorgasmeja ja toiset ei millään. Itse olen saanut elämäni aikana yhden yhdyntäorgasmin, joten jos sen toiminnon varaan jätettäisiin mun tyydytys niin vähiin jäisi...

Meillä mies kyllä yrittää kaikkensa, mutta kun mä en tykkää muusta kuin yhdynnästä ja suuseksiä inhoan sekä saavana että antavana. Myöskään sormettamalla en tuu edes itsetyydytyksessä (jota teen tosi harvoin). Meillä on siis niin, että jos en tule yhdynnässä, niin sitten en tule ollenkaan. Mies kyllä haluaisi tehdä kaikkea, mutta mä oon varmaan vaan niin rajoittunut...

Yleensä mies hoitele minut jo ennen kun edes yhdyntään asti päästään, sitten sen aikana uudestaan. Jos mies saa liian nopeasti, niin suosittelen kyllä sellaista penisrengasta. Mies otti ihan oma-aloitteisesti sellaisen käyttöön, vaikkei sinällään mistään enneaikaisesta tulemisesta edes kärsi.

[QUOTE="vieras";26807150]Meillä mieheltä on oman huipennuksen jälkeen veto pois, joten hän huolehtii että minä saan ennen sitä tavalla tai toisella, ja vasta sitten käy "tositoimiin", ja jos sitten saan vielä toisen kerran (harvoin) se on bonus. Itse asiassa yleensä saan orgasmini ennen kuin päästään yhdyntään lainkaan (ei se meilläkään kauaa kestä), vaikka se vaatiikin mieheltä vaivaa.

Mut nää on taas näitä juttuja, toisille o on tärkeämpi kuin toisille, toiset tulee sormia napsauttaen ja toiset tarttee puolen tunnin taitavan työn, toiset saa yhdyntäorgasmeja ja toiset ei millään. Itse olen saanut elämäni aikana yhden yhdyntäorgasmin, joten jos sen toiminnon varaan jätettäisiin mun tyydytys niin vähiin jäisi...[/QUOTE]

Vastailempa miehenä tänne sekaan :)

Näin myös meillä. Kumma "oire" tuo, että tahtoo veto mennä kun itse saa. Huonosta kunnosta se ei mielestäni johdu, mutta tulee aina vaan niin tautisen rajuna, että koko kroppa on hyvinkin rento sen paukun jälkeen.

Mutta eipä hätiä mitiä: Hoitelen aina vaimon ensin (tai sitten hiplailee itse: hänen vapaa valintansta), jonka jälkeen aletaan sitten nousta omaa huippua kohti :) Meillä ei olla koskaan saatu yhdyntäorgasmia ilman klitorisstimulaatiota ja eipä tuo haittaa. Pääasia kun orkut kuitenkin saadaan molemmat ja tiedetään miten ne tehdään. Yhdyntäorgasmi kyllä kiehtoo minua ja olenkin ilmoittanut haluni opetella asian, mutta ei sen eteen vielä ole töitä kauheasti tehty. Tulee sitten joskus jos on tullakseen, stimuloidaan sitä odotellessa leluin ja sormin.

Itselleni on todella vaikea jättää naiselle antamatta orgasmi, olo on kuin olisi syönyt leivän ilman voita. Suuremman nautinnon saan kun nään naisen kiermutelevan ihanan orkun kourissa ;)

[QUOTE="vieras";26807176]turha kai mainita, ettei mies juuri esileikkejäkään harrasta, just sen verran et pääsee liukkaille, se siitä. On mulla sitten ihana mies.
ap[/QUOTE]

Kerro sille mitä haluat :) Ei ne aina muuten tajua.

• Tykkää
Reactions: Adii
Vastailempa miehenä tänne sekaan :)

Näin myös meillä. Kumma "oire" tuo, että tahtoo veto mennä kun itse saa. Huonosta kunnosta se ei mielestäni johdu, mutta tulee aina vaan niin tautisen rajuna, että koko kroppa on hyvinkin rento sen paukun jälkeen.

Mutta eipä hätiä mitiä: Hoitelen aina vaimon ensin (tai sitten hiplailee itse: hänen vapaa valintansta), jonka jälkeen aletaan sitten nousta omaa huippua kohti :) Meillä ei olla koskaan saatu yhdyntäorgasmia ilman klitorisstimulaatiota ja eipä tuo haittaa. Pääasia kun orkut kuitenkin saadaan molemmat ja tiedetään miten ne tehdään. Yhdyntäorgasmi kyllä kiehtoo minua ja olenkin ilmoittanut haluni opetella asian, mutta ei sen eteen vielä ole töitä kauheasti tehty. Tulee sitten joskus jos on tullakseen, stimuloidaan sitä odotellessa leluin ja sormin.

Itselleni on todella vaikea jättää naiselle antamatta orgasmi, olo on kuin olisi syönyt leivän ilman voita. Suuremman nautinnon saan kun nään naisen kiermutelevan ihanan orkun kourissa ;)

[sisältää yleistyksiä] Luin joku vuosi sitten artikkelin, jossa kerrottiin, että mun seksin jälkeiset fiiliserot on hormonaalisia. Miehille yleensä maistuu siinä vaiheessa uni tms. ja nainen voisi halailla ja jutella pari tuntia. Se ei ole välinpitämättömyyttä mieheltä, vaan hormonaalista.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;26807239:
[sisältää yleistyksiä] Luin joku vuosi sitten artikkelin, jossa kerrottiin, että mun seksin jälkeiset fiiliserot on hormonaalisia. Miehille yleensä maistuu siinä vaiheessa uni tms. ja nainen voisi halailla ja jutella pari tuntia. Se ei ole välinpitämättömyyttä mieheltä, vaan hormonaalista.

Jeps. Muistaakseni ihan uutisissakin oli vasta, ettei johdu välittämisen puutteesta. Itse välitän, mutta nukahdan aina makoillessa helposti, ilman seksiä ja seksin jälkeen. Mutta kun istuallaan halitaan niin se passaisi mulle.

meillä tekee sitä mielellään ennen ja jälkeen omansa. vaikka kuinka olisin jo saanut sekä ennen, että yhdynnän aikana. musta ei vaan enää aina sitten tunnu hyvälle, jos on jo monesti lauennut ja sitten edellen toinen haluais jatkaa

Yhteistyössä