Siis hä?Onko se yleistäkin,että mies tyydyttää vaimonsa sen jälkeen kun on..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä tulen hyvin, hyvin, hyvin kireäksi jos en saa orgasmia. Kerran olin kireä jo etukäteen, koska edellisellä kerralla en saanut. Sanoin "ymmärräthän, että tapan sinut jos jään taas ilman?". Se kyllä toimi. Täytyy ilmeisesti tarpeeksi vakuuttavasti älytä vaatia.

Kai tuon asian olisi voinut jo ennen avioitumista käsitellä.. toki jos on ootellut hääyötä, niin sitten voi tulla sika säkissä. :O

Kannattaa opetella käyttämään miestä itse. Hoidella itsensä ensin miehellä ja sitten lupa miehelle "tulla". Miten nyt tykkää.. uskoisin kuitenkin, että ei mies yksin naista voi räjäyttää. Pitää olla vähän sitä omaa haluakin mukana.. ja osata vaatia!!
Saisi olla itsestään selvä asia, että molemmat tarvittaessa hoidellaan. Itse joskus totean ettei nyt huippuja tarvi, kuhan vehdataan.. mutta jos tarvii, niin ei ole ukolla varaa jättää kylmäksi vastakappalettaan. :D

• Tykkää
Reactions: Sanna80
[QUOTE="minä";26807129]Kyllä se taitaa olla ihan yleistä, meillä ainakin mies hoitelee minut joko ennen itseään tai sitten jälkeen, jos en päässyt mukaan. Joskus en itse ole sillä fiiliksellä, että saisin, ja silloin sanon, että ruvetaanpa nukkumaan.[/QUOTE]

Näin myös meillä!

[QUOTE="vieras";26807176]turha kai mainita, ettei mies juuri esileikkejäkään harrasta, just sen verran et pääsee liukkaille, se siitä. On mulla sitten ihana mies.
ap[/QUOTE]

Omaa vastuuta nainen!

Ostat pienen vibraattorin., hoitelet itse itsesi aikana tai jälkeen. Ei meilläkään mies minua joka kerta hoitele enkä sitä haluakaan.

[QUOTE="vvv";26807443]Omaa vastuuta nainen!

Ostat pienen vibraattorin., hoitelet itse itsesi aikana tai jälkeen. Ei meilläkään mies minua joka kerta hoitele enkä sitä haluakaan.[/QUOTE]

Juu, on turha odottaa että voi vain maata lahnana ja odottaa että mies tekee aina työt siinä sunkin tyydyttämisessä. Pitää ottaa myös omaa vastuuta ja tehdä itsekin jotain että saa. Toki joskus on myös ihanaa vain maata...

Meillä ainakin mies haluaa, että minä tulen joka kerta, mielellään useamman kerran. En tule kuitenkaan pelkästä yhdynnästä vaan tarvii stimulointia. Ei tulis mieleenkään harrastaa seksiä jos se jäis minulta jotenkin vailinaiseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;26807405:
niin on joo... ja kyllähän rupee kyllästyttämään, kun ite yrittää tehdä toiselle kaikkea kivaa..

miks muistan lukeneeni jostain ketjusta että teillä tosi usein vielä seksiä, mutta ei se hyvää voi olla jos mies noin itsekäs siinä hommassa :(

Alkuperäinen kirjoittaja no höh;26807478:
miks muistan lukeneeni jostain ketjusta että teillä tosi usein vielä seksiä, mutta ei se hyvää voi olla jos mies noin itsekäs siinä hommassa :(

Mä olen ihmetellytkin näitä perheellisiä) joilla on aikaa ja energiaa touhuilla harva se päivä, mutta se johtuu siis tästä: parin minuutin kyhnytys vs. tunnin intensiivinen touhuilu.

[QUOTE="Millis";26807490]Mitäs jos nainen ei vaan halua osallistua ja ei pidä itsensätyydyttämisestä?[/QUOTE]

Sitten jää ilman:D kysyin mieheltä mielipidettä ja repesi totaalisesti. Meillä ainakin mies tekee seksin aikana sen suurimman työn ja liikkeen, jopa silloin kun minä olen päällä. Eli ikäänkuin tyydyttää itsensä sisääni. :P Miksi minä sitten makaisin lahnana ja odottaisin miehen yksin tyydyttävän myös minut? Kaikelle aikansa ja paikkansa, mutta toisinaan on itsekin otettava onni omiin käsiinsä.

[QUOTE="vvv";26807510]Sitten jää ilman:D kysyin mieheltä mielipidettä ja repesi totaalisesti. Meillä ainakin mies tekee seksin aikana sen suurimman työn ja liikkeen, jopa silloin kun minä olen päällä. Eli ikäänkuin tyydyttää itsensä sisääni. :P Miksi minä sitten makaisin lahnana ja odottaisin miehen yksin tyydyttävän myös minut? Kaikelle aikansa ja paikkansa, mutta toisinaan on itsekin otettava onni omiin käsiinsä.[/QUOTE]

Minä en ainakaan vaadi paljoa; 5-7 minuuttia riittäisi aivan hyvin siihen, että ehdin saada. Mutta joskus mies kestää vain minuutin, ja minä en todellakaan ole ehtinyt vielä mukaan. Olen niin kauhea kotka, että syytän siitä sitten miestä. Jos etukäteen tietäisi että kestää vain minuutin, niin vaikka sormettaisi itse mukana, mutta kun ei voi ennustaa niin jää vain paha mieli, joka vaihtuu vitutukseksi melko pian.

[QUOTE="Millis";26807490]Mitäs jos nainen ei vaan halua osallistua ja ei pidä itsensätyydyttämisestä?[/QUOTE]

No sit saakin jäädä ilman... Ei miestä voi aina valtuuttaa tekemään kaikkea työtä. :O

Onko tässä tilanteessa sitten naisella kuitenkin oikeus syyttää miestä, että nainen ei saanut orgasmia?

Meilläkin mies aika usein hoitaa minut etukäteen tai koittaa hitaasta tahtia, että saisin ennen häntä. Tulen yleensä helposti ja puolisoni pystyy hoitamaan mulle useita-useita orgasmeja ennen omaa laukeamista. Tosin, aina en saa (ei vaan jotenkin pääse siihen huipulle, vaikka mitä tekisi), mutta silloin nautin menosta ilman niitä orkkujakin ;) Ja silloin kyllä sanon miehellenikin, että ei minua tarvitse erikseen eneään hoidella.

Alkuperäinen kirjoittaja ahaa-elämys;26807509:
Mä olen ihmetellytkin näitä perheellisiä) joilla on aikaa ja energiaa touhuilla harva se päivä, mutta se johtuu siis tästä: parin minuutin kyhnytys vs. tunnin intensiivinen touhuilu.

Samaa minäkin olen ihmetellyt, miten jotku ehtii ja jaksaa 7 päivänä viikossa, mutta ehkä se toi parin minuutin kyhnytys ei sitten niin voimia viekkään :)

Minä en ainakaan vaadi paljoa; 5-7 minuuttia riittäisi aivan hyvin siihen, että ehdin saada. Mutta joskus mies kestää vain minuutin, ja minä en todellakaan ole ehtinyt vielä mukaan. Olen niin kauhea kotka, että syytän siitä sitten miestä. Jos etukäteen tietäisi että kestää vain minuutin, niin vaikka sormettaisi itse mukana, mutta kun ei voi ennustaa niin jää vain paha mieli, joka vaihtuu vitutukseksi melko pian.

Meillä mies kertoo heti kun huomaa, että on tavallista herkemmillä.

Toisaalta itselleni orgasmi ei seksissä ole tärkeä asia, voi jäädä väliinkin. Varsinkin pikatouhuissa. Otan omani pidemmän kaavan aikana tai itsekseni. Enkä ikinä syytä miestä, jos minä en saa. Ellei sitten törkeästi kieltäydy edes yrittämästä, jos sitä toivon.

• Tykkää
Reactions: Pumbuliini
Mulla on vielä itseni kanssa sen verran "ongelmia", etten pysty saamaan yhdynnässä orgasmia. Mä en tavallaan anna itselleni lupaa vaan tempautua mukaan ja kiihottua niin paljon, että se onnistuisi. Olen koko ajan jarrut päällä ja lähinnä mietin omasta mielesta kamalaa kroppaani koko yhdynnän ajan. Tiedän, että koko juttu on mulla korvien välissä ja teen koko ajan töitä asian eteen. Mutta meillä mies sormettaa tms. minut huipulle ennen kuin itse saa. Joka kerta, ellen itse sano, että ei tarvi.

Mä jään hyvin harvoin ilman niinä kertoina, kuin haluaisin saada. Ne ovat niitä kertoja, kun mies on jo puolikuollut väsymyksestä eikä kumpikaan jaksa panostaa esileikkiin. Niistä en marise, sillä itsepä hyvin tiedän, että otan riskin, jos menen tuolloin koettamaan onneani.

Olen itse hirmu hidas saamaan yhdynnässä orgasmin, joten seksi perustuu pitkään esileikkiin tai sitten käyn pikapikaa etukäteen saamassa omin sormin orkun tai pari, jolloin lyhyemmälläkin kaavalla seksi on ihanaa. Mies tuntuu tykkäävän siitä, että saa annettua minulle orgasmeja, joten joskus olen ihan puhki jo siinä vaiheessa, kun miehen mielestä esileikkiä alkaa olla tarpeeksi ja hän ilmoittaa pilke silmäkulmassa, että mitä jos siirryttäisiin jo seksiin. Itse toivon siinä vaiheessa lähinnä sitä, ettei se kestäisi kovin kauaa, kun stimulaatiota on tullut jo niin paljon. ;)

Mies on yleensä varsin nopea pääsemään huipulle, joten jos seksi tarkoittaisi vain housut alas, pisto ja nosto -meininkiä, en saisi ikinä. Me ollaan niin eri tahtisia.

Meillä mies myös aina hoiteli minut etukäteen, koska tiesi etten yhdynnässä orgasmia saa. Tasan kerran jätti sen tekemättä, ei toista kertaa. ;) Mutta nyt mua pelottaa tämän jälkeen tavata uusia miehiä, koska olen "tottunut" tuollaiseen, että ulkoa kiihottamalla saan ja eiväthän miehet sitä voi tietää. Jos homma ei toimikaan jne...

[QUOTE="vieras";26807558]Samaa minäkin olen ihmetellyt, miten jotku ehtii ja jaksaa 7 päivänä viikossa, mutta ehkä se toi parin minuutin kyhnytys ei sitten niin voimia viekkään :)[/QUOTE]

meillä seksiä liki päivittäin, laadukasta, uskomatonta, ihanaa molemmille...ja olemme perheellisiä....joten eipäs yleistetä! ;)

• Tykkää
Reactions: Sanna80

Yhteistyössä