Siis huh huh... (lehtimyyjästä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
Äsken soitti ja sanoi että kun Aku Ankka on tullut et jos tilataan uudelleen. Sanoin etten tilaa kun just sen lopetin kun pitää säästää niin oon karsinu tällaset turhat pois...

No sit rupes selittää jostain Aku Ankka extrasta et jos ottaisin, sanoin etten mä nyt halua tilata mitään kiitos vaan..

Sit käytiin seuraava keskustelu:

Myyjä: tarjoan tällaisen vaihtoehdon; otat tämän Aku Ankka extran huhtikuussa ja maksat vasta toukokuussa sen ja sen verran...

Minä: Ei kiitos en mä nyt tilaa mitään.

Myyjä: Ei kun ei nyt tarviikkaan kun vasta huhtikuussa se tulis ja toukokuussa maksaisit

Minä: Joo ymmärsin, mut en halua nyt mitään kiitos vaan..

Myyjä: Ei kun EI nyt kun vasta huhtikuussa ja maksat toukokuussa.

Minä: Joo ymmärsin mitä tarkoitat mut en tilaa nyt mitään.

Myyjä: Et ymmärtänyt, ei tarvi nyt tilata mitään laitan sen vasta huhtikuussa tulemaan ja toukokuussa maksat.

Minä: Joo siis ymmärsin ettei maksua nyt mutta en silti halua mitään, kiitos vaan

Sitten myyjä alko HUUTAMAAN:

Myyjä: ET SÄ YMMÄRRÄ,EI TARVI NYT TILATA KUN VASTA jne....

Minä korotin jo ääntäni: EI KIITOS, EN HALUA TILATA MITÄÄN

Myyjä huutaa vielä vaan: EI KUN EN YMMÄRRÄ plä plä plä..

Sit löin luurin korvaan.. en jaksanu enää kuunnella... mut nyt on huono mieli, en mä yleensä lehtimyyjille lyö luuria korvaan ,mut en jaksanu enää... :/

johan oli! luuri olis kyllä tullut korvaan täältäkin, jos ois alkanut mulle huutaan. Niinpä, kiltit ihmiset sitten tilaavat, kun eivät osaa sanoa ei, jos joku heille huutaa...säälittävää käytöstä!

Mun anoppi on sellainen että sen saa aina suostuteltua tilaamaan minkä tahansa lehden mitä puhelinmyyjät kaupittelee ja appiukko taas tilaa puhelinmyyjiltä lehtiä jos on joku kiva kylkiäislahja tilauksen mukana.

Hyvä kun joku ees muistaa soittaa.. :D No ei sentään, rasittavia nuo myyjät jotka ei älyä vaikka sata kertaa on jo sanonut, että EI KIITOS! Toiset taas ymmärtää heti yskän ja lopettavat samantien.
Toiset kun kysyy, että onko pieni hetki aikaa? Niin mä oon vastannut, että ei just nyt.. No voinko soittaa uudelleen toisena päivänä, kysyy myyjä. Vastaan, että ei taida kannattaa, sillä en kuitenkaan tilaa... :D Toiset soittaa uudelleen, jotkut taas ei..

Hiukan ryhdikkyyttä peliin, luuri korvaan vain! Se myyjähän sinulle soittaa pyytämättä ja varastaa aikaasi, sinulla on täysi oikeus ilmoittaa että EI KÄY! Minä sanon heti että kiitos, ei kiinnosta. Ja lyön luurin korvaan.

Mulle soitti puhelinmyyjä ja tarjos sanoman lehtiä..kerto et on hyvä tarjous,mä kerroin ystävällisesti että ei kiitos en tilaa nyt lehtiä ni tää alkaa inttämään "EIKÖ SUN NYT KANANTTAIS KUUNNELLA TÄÄ TARJOUS" mä sit sanoin että ei kiitos ni tää lyö luuria korvaan..oujee.

Ja joskus ne tarjoo vuoden lehet ilmaiseksi! Maksat vain 9 kuukauden lehdet :D

Jonkuu minkä lie lehen myyjän kansa käyty keskustelu, jokunen aika sitten.
Hinta ei oo vuodessa kuin 199e.
Juu ei kiitos, en tilaa.
No tilaa nyt.
En tilaa, tuo lehti kun ei minua kiinosta ei yhtään.
No saattashan sieltä löytyäkkin kiinostavaa kunhan tutustut lehteen.
Just, en kuitekaa tilaa.
On niin halpakin.
Joo no minulle toi on suuri raha, ja rahat on tiukilla muutenkin.
Niin mut ton saa kahteen korottomaan erään!
Juu no silti 100e ylimääräistä menoa kuukaudessa on aivan liikaa.
No meneehän sitä rahaa turhempaankin.
Ai kuten maitoon ja leipään lapsia varten?
No lapsethan kuluttaa muutenkin paljon. Tingi jostain.
Joo tingin lapsen talvitakista jonkuu jonninjoutavan roskalehen takia mitä en ikinä tulis lukemaan ees! Jos olis sauna, sytyttäisin sillä saunan uunin!

no tosiaanki kummallinen. Ne tyrkyttää ja tyrkyttää, itsehän tiedän kun olin aikoinani myymässä lehtiä eräässä firmassa. hävetti suorastaan tyrkyttää mutta ei ollu vaihtoehtoja kun pomo kuunteli puheluitamme. :D

Mäkin oon ite myyny joskus en lehtiä mutta muuta (rahapaja moneta ym) ja tiedän että vaaditaan tyrkyttämään, mutta en ikinä alkanu väittää vastaan jos toinen sanoi ei kiitos.. tai sanonu et "etkä ymmärtäny tms" aika törkeetä mun mielestä...

mulle soitellaan oikeasti viisi kertaa viikossa VAIKKA KYSEINEN LEHTI TULEE NIIN SILTI SITÄ KOITETAAN MYYDÄ!!! Aivan käsittämätöntä paskaa.
On mennyt maku. Lyön luurin korvaan nykyään vaikka se mua tympäiseekin sellainen käytös.

Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Mulle soitti puhelinmyyjä ja tarjos sanoman lehtiä..kerto et on hyvä tarjous,mä kerroin ystävällisesti että ei kiitos en tilaa nyt lehtiä ni tää alkaa inttämään "EIKÖ SUN NYT KANANTTAIS KUUNNELLA TÄÄ TARJOUS" mä sit sanoin että ei kiitos ni tää lyö luuria korvaan..oujee.

Mulle kanssa soitti kerran joku ukko. Kerroin heti, etten mitään meinaa tilata, niin se alkoi mulle raivoomaan, että sun nyt täytyy kuunnella tää tarjous. Sanoin, ettei tarvitse, kun en mitään tilaa, niin se vaan oikeesti HUUTAA, että kuuntele tämä tarjous.
Sanoin, taas ettei kiinnosta, kulutetaan vaan kummankin aikaa, hän vastaa edelleen huutamalla. Sanoin sitten, että kerropa sitten se tarjoukses -> hän kertoi, jolloin sanoin, ei kiinnosta, niin hänpä löi sitten minulle luurin korvaan :o
Oikeesti, välillä tuntuu että ne on niin skitsoja, jotta pelottaa ajatus niiden tietävän mun puh.nron ja osoitetiedot.

Meille aikoinansa soitti lehtimyyjä ja tarjosi Aku Ankkaa, sanoin että, heti tilaan kun lapset alkaa ensin lukea läksynsä.
Pari viikkoa sitten soitti lehtimyyjä ja alkoi niin tavallisesti puhua että, lehtitalo haluaa antaa nyt sinulle LAHJAKSI.....Sanoin että, anna tulla vaan jos kerta EI MAKSA MITÄÄN!

Viime aikoina on ollut todella aggressiivisen oloisia puhelinmyyjiä! Minulle huusi puhelimeen kun en tilannut, äidilleni huusi eräs puhelimeen kun ei tilannut. Mikä niitä oikein vaivaa? Ei kai se meidän vika ole jos lehdet ei mene kaupaksi!

Ja mua kanssa ärsyttää ne "saat vuoden, mutta maksat vain kahdesta kuukaudesta".
Sitten se summa on kuitenkin jotain 60euroa. Ihan kun minkään lehden 2 kuukauden numerot maksais sen verran. Ja siitä kun sanot, niin ovat ihan hoomoilasia, ja inttävät vaan, että ei kun sinä maksat vain sen kaksi kuukautta

Mulle kerran yks ukko möi vauva lehteä. Ei vissiin huomannu ku vastasin ja kuulu ku ukko kiroili jotain, sit hokas et olinki vastannu ja alo heti valittaan ku on moni lyöny luurin korvaan.. no sit tarjouksen kertoi ja sanoin et ei kiitos nyt, ostan jos haluun lukea. sit alko kauhee inttäminen ja rintareppua tarjos päällisiksi. siinä vaiheessa ku se alko imelästi selittään kuinka vauvan on mukava olla lähellä äidin rintoja siinä löin luurin korvaan! meni pikkasen yli siltä myyjältä..

Mulle soitti meidän paikallisen sanomalehden kauppaaja usein.Sanoin et en tilaa nyt ku en tarvi,kun kerta sen töistä saan.
Meni vähän aikaa si ja taas soitettiin ja sanoin samalla lailla.
Kolmas soitti muutaman viikon päästä ja sanoin et on soitettu ja pari kertaa samasta asiasta niin tää henkilö kirjas sitten heidän tietoihin et oon jo tilannu lehden,koska töistä sen saan ilmaseksi niin miksi siitä sitten maksaisin.
Mut myynnit loppu tuohon et todennäkösesti si kirjas et on lehti tilattu.

Yhteistyössä