H
huoh
Vieras
Äsken soitti ja sanoi että kun Aku Ankka on tullut et jos tilataan uudelleen. Sanoin etten tilaa kun just sen lopetin kun pitää säästää niin oon karsinu tällaset turhat pois...
No sit rupes selittää jostain Aku Ankka extrasta et jos ottaisin, sanoin etten mä nyt halua tilata mitään kiitos vaan..
Sit käytiin seuraava keskustelu:
Myyjä: tarjoan tällaisen vaihtoehdon; otat tämän Aku Ankka extran huhtikuussa ja maksat vasta toukokuussa sen ja sen verran...
Minä: Ei kiitos en mä nyt tilaa mitään.
Myyjä: Ei kun ei nyt tarviikkaan kun vasta huhtikuussa se tulis ja toukokuussa maksaisit
Minä: Joo ymmärsin, mut en halua nyt mitään kiitos vaan..
Myyjä: Ei kun EI nyt kun vasta huhtikuussa ja maksat toukokuussa.
Minä: Joo ymmärsin mitä tarkoitat mut en tilaa nyt mitään.
Myyjä: Et ymmärtänyt, ei tarvi nyt tilata mitään laitan sen vasta huhtikuussa tulemaan ja toukokuussa maksat.
Minä: Joo siis ymmärsin ettei maksua nyt mutta en silti halua mitään, kiitos vaan
Sitten myyjä alko HUUTAMAAN:
Myyjä: ET SÄ YMMÄRRÄ,EI TARVI NYT TILATA KUN VASTA jne....
Minä korotin jo ääntäni: EI KIITOS, EN HALUA TILATA MITÄÄN
Myyjä huutaa vielä vaan: EI KUN EN YMMÄRRÄ plä plä plä..
Sit löin luurin korvaan.. en jaksanu enää kuunnella... mut nyt on huono mieli, en mä yleensä lehtimyyjille lyö luuria korvaan ,mut en jaksanu enää... :/
No sit rupes selittää jostain Aku Ankka extrasta et jos ottaisin, sanoin etten mä nyt halua tilata mitään kiitos vaan..
Sit käytiin seuraava keskustelu:
Myyjä: tarjoan tällaisen vaihtoehdon; otat tämän Aku Ankka extran huhtikuussa ja maksat vasta toukokuussa sen ja sen verran...
Minä: Ei kiitos en mä nyt tilaa mitään.
Myyjä: Ei kun ei nyt tarviikkaan kun vasta huhtikuussa se tulis ja toukokuussa maksaisit
Minä: Joo ymmärsin, mut en halua nyt mitään kiitos vaan..
Myyjä: Ei kun EI nyt kun vasta huhtikuussa ja maksat toukokuussa.
Minä: Joo ymmärsin mitä tarkoitat mut en tilaa nyt mitään.
Myyjä: Et ymmärtänyt, ei tarvi nyt tilata mitään laitan sen vasta huhtikuussa tulemaan ja toukokuussa maksat.
Minä: Joo siis ymmärsin ettei maksua nyt mutta en silti halua mitään, kiitos vaan
Sitten myyjä alko HUUTAMAAN:
Myyjä: ET SÄ YMMÄRRÄ,EI TARVI NYT TILATA KUN VASTA jne....
Minä korotin jo ääntäni: EI KIITOS, EN HALUA TILATA MITÄÄN
Myyjä huutaa vielä vaan: EI KUN EN YMMÄRRÄ plä plä plä..
Sit löin luurin korvaan.. en jaksanu enää kuunnella... mut nyt on huono mieli, en mä yleensä lehtimyyjille lyö luuria korvaan ,mut en jaksanu enää... :/