Siis minä en enää jaksa tuota vauvaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pieni Lasienkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pieni Lasienkeli

Vieras
Voi elämä kun ei saa nukkua. En oo saanut nukuttua tämän yön aikana YHTÄÄN ja viime yönäkin jäi unet minimiin. Siis vittu. Minä en enää jaksa ymmärtää, että sillä on vattakipuja tai hampaat tulossa, minä en jaksa. Nukahtais edes hetkeksi, mutta ei. Ei nukuta. Ei vittu sitten ei.

:headwall: |O :'(

:hug:
Kokeile kapaloida. Otat vaikka viltin johon käärit kohtalaisen tiukkaan siten että kädet on sivulla.
Tiedän ton tunteen mutta koita pysyä rauhallisena. Vauva vaistoaa jos itse olet hermostunut. Itse annoin pullosta korviketta välillä öisin ja sekin hieman rahoitti.

No, pittää keksiä jotain. Ei toi mikään pikkanen oo kuitenkaan enää, vuoden melkein.

Nyt se ei vaikuta olevan kipuinen tai mitään sellaista. Pikemminkin piristynyt. Ja sylissä tahtoo vaan olla, lattialle jos laitan, niin tulee itkua.

:hug: nukahtaako vaan sylissä? meillä poika oli about samanikäsenä samanlainen.
Mie tein silleen et otin päivän aikana käyttämäni paidan syliin ja pojan siihen päälle.
Heijasin kun nukahti ja sit paidan kanssa siirsin sänkyyn.
Kontakti irtos mut se paidan takia äidin tuoksu säilyi niin ei herännyt.

:hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
:hug: nukahtaako vaan sylissä? meillä poika oli about samanikäsenä samanlainen.
Mie tein silleen et otin päivän aikana käyttämäni paidan syliin ja pojan siihen päälle.
Heijasin kun nukahti ja sit paidan kanssa siirsin sänkyyn.
Kontakti irtos mut se paidan takia äidin tuoksu säilyi niin ei herännyt.

:hug: :hug: :hug:

Tuota vois kokeilla. Kiitos.

Ymmärrän sua... Vaikka siitä on kohta 37 vuotta, niin muistan vielä sen tunteen kun esikoinen ei vaan nukkunut!! Meidän neuvolassa oli silloin sellainen oikein vanhan ajan neuvolaTÄTI ;), aika pelottavakin... mutta se osasi kyllä auttaa! Käski laittaa lapsi vaunuihin nukkumaan! Ei ollut tullut mieleenkään - että yöllä???? Mutta se auttoi! Laita parvekkeelle jos sulla semmoinen on, lämpimästi puettuna ja itkari mukaan. Ellei ole partsia tms laita kuitenkin lapselle joku ohut puku ja myssy ja ohut peitto ympärille ja sit vaunuihin ja kuomu ylös ja kaikki semmoset, ihan kun se olis ulkona, hehe. Se tepsi meillä ja on tepsinyt lastenlapsiin!
Rukoilin sun ja lapsesi puolesta!
HALEJA!!

Alkuperäinen kirjoittaja Pieni Lasienkeli:
Voi elämä kun ei saa nukkua. En oo saanut nukuttua tämän yön aikana YHTÄÄN ja viime yönäkin jäi unet minimiin. Siis vittu. Minä en enää jaksa ymmärtää, että sillä on vattakipuja tai hampaat tulossa, minä en jaksa. Nukahtais edes hetkeksi, mutta ei. Ei nukuta. Ei vittu sitten ei.

:headwall: |O :'(

Paljonko lapsi ylipäänsä valvoo? Onko jo kauankin tuota tehnyt? Meillä käy tällähetkellä "unineuvoja" kotona ja yritämme yhteisvoimin ratkoa pikkujätkän uniongelmia joita on ollut jo syntymästä. Miten lapsi nukkuu päivällä?

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Oikein "mukava" otsikko luettavaksi heti ekana aamulla:( Vaikka kuinka ottaa pattiin niin yrittäkää edes hiukkasen hillitä pahimpien kirosanojen käyttöä.

Tajuatko yhtään mitä on väsymys?
Väsymys silloin kun ei saa nukuttua vaikka viikkoon sen silmällistäkään kun vauva on kipeä tms?
Sillon totta helvetissä on kärsivällisyys ja ajatukset pinnassa.
Ja parempi se on keskustelupalstalla purkaa ne paineet pois ja vaikka vähän kiroillakkin kuin tehdä vauvalle jotain(eiliset uutiset).
Jos ei tykkää lukea niin silmät kiinni tai punainen rasti tuolla ylhäällä.

Parveke löytyy kyllä, mutta asutaan kolmannessa kerroksessa ja tästä talosta ei löydy hissiä.

Ja tämä valvominen ei ole oikeastaan kauhean pitkään kestänyt. Siis vauvan valvominen, itselläni on kyllä vaikeuksia nukahtamisen suhteen jo omasta takaa. Tämä yö on ollut erityisen rankka, kun ei ole saanut nukuttua silmällistäkään, tai ainakin siltä se tuntuu.

Nyt vaikuttaa lapsi väsähtävän. Joskohan sitä vihdoinkin pääsis nukkumaan itekin. Toivo elää.

Mä vähän liityn tähän, meillä 3-vuotias päätti klo 2.30 että meillähän ei muuten nukuta. Ei siis ol kipeä eikä mitään, EI VAAN NUKUTTANUT, hitto sentään.
Neljältä keksin laittaa Tuomas Veturin randomina dvd:ltä ja levittäydyin sohvalle ja muksu löhöili lattialla ja katseli telkkaa. No NYT se sitten nukkuu, ja tunnin päästä pitäis lähteä. Että kivat vaan kaikille, pari tuntia unta takana ja 500 km matkaa edessä.

Lasienkeli,
mitäs jos hankkisit "parvekevaunut"? Meillä oli sellaiset ... asuttiin viidennessä kerroksessa ilman hissiä! Se helpotti paljon. Niitä saa vaikka ihan kirpparilta pienellä rahalla!

Voi ei,tuo väsymys on jotain ihan kamalaa. :hug: Saisitko lasta kenellekään tänään hoitoon,niin voisit nukkua rauhassa?
Jaksamisia,kun muksu menee unille niin yritä saada itsekin unenpäästä kiinni.Tsemppiä. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Oikein "mukava" otsikko luettavaksi heti ekana aamulla:( Vaikka kuinka ottaa pattiin niin yrittäkää edes hiukkasen hillitä pahimpien kirosanojen käyttöä.
Tajuatko yhtään mitä on väsymys?
Väsymys silloin kun ei saa nukuttua vaikka viikkoon sen silmällistäkään kun vauva on kipeä tms?
Sillon totta helvetissä on kärsivällisyys ja ajatukset pinnassa.Ja parempi se on keskustelupalstalla purkaa ne paineet pois ja vaikka vähän kiroillakkin kuin tehdä vauvalle jotain(eiliset uutiset).
Jos ei tykkää lukea niin silmät kiinni tai punainen rasti tuolla ylhäällä.
Kyllä mä tiedän mitä väsymys on. Ehkä jopa paremmin kuin moni muu palstalta. Ihmisen todellinen luonne tulee esiin äärimmäisen rasituksen ja väsymyksen alaisena. Voimia ap:lle.

Olisin myös todella äkäinen :kieh: Vauva aika on ihanaa,mutta mikään ei ole kurjempaa jos ei itsekään saa nukuttua,ihminen tarvitsee sitä elääkseen tasapainpoisesti!

Alkuperäinen kirjoittaja huom:
muista tämä hetki kun mietit toista lasta.. sitten et pääse päivllä nukkuu vaikka vauva nukkuis...

Sen kun muistaskin...vielä ei oo pelkoa että haaveilisin toisesta, mutta katsotaan missä järki jos alkaa vauvahaaveet kummitella...Paha vaan kun kuulemma sitä ei näy ei kuulu sen kuumeen seasta.
Ymmärrän vallan tuonkin kiroamisen väsymyksen seassa, tuli itsekin harrastettua pahimpina aikoina. Parempi johonkin huutaa pahaa oloaan että jaksaa vauvan edessä olla ihmisiksi.

Voimia valvottavien vanhemmille <3

Meillä esikoinen valvotti ensimmäisen vuoden, kyllä kirosin silloin ettei ikinä lapsia enää. Esikoinen kohta 2 vee ja toinen tuloillaan jouluksi (=

KOhta saa taas valvoa.... sattuiskin hyvin nukkuva beebe

No höh, ei se tahdo nukkua. Vein sen sänkyyn, niin eikös sitä olla taas täysissä sielun ja ruumiin voimissa. :headwall: Sieltä se huutelee, mutta antaa huutaa jonkun aikaa. Mulla meinaa mennä hermot taas, teki mieli jo lyödäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pieni Lasienkeli:
No höh, ei se tahdo nukkua. Vein sen sänkyyn, niin eikös sitä olla taas täysissä sielun ja ruumiin voimissa. :headwall: Sieltä se huutelee, mutta antaa huutaa jonkun aikaa. Mulla meinaa mennä hermot taas, teki mieli jo lyödäkin.

Näin, lapsi ei huutoon kuole ja itse voi rauhottua. Ois ne nii kiva kun nuo mukulat toimis vanhempien halun mukaan. Mutta eipähän se auta kun jotenkin jaksaa.