Siis mistä kummasta johtuu, että näen yhä uudelleen saman unen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja En ymmärrä enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

En ymmärrä enää

Vieras
Tai uni ei itseasiassa ole muuten sama, mutta siinä on aina sama ystäväni (mies) joka vakuuttelee että rakastaa mua, enkö mä jo ymmärrä..

Tätä on jatkunut nyt varmasti jo kaksi vuotta, mä tuun kohta hulluksi!

Ja en varmasti ole edes ajatellut kyseistä miestä romanttisessa merkeissä enkä mitenkään muutenkaan viimeisten kuukausien aikana. Viimeksi ollaan nähty joskus viimeviikolla eikä meiän välillä tod ole edes mitään flirttiä enää.

Meillä on joskus ollut jotain, mutta se juttu hiipui pois ja jäljelle jäi vain hyvä ystävyys.

Näin hänestä unta taas viime yönä. Siinä hän kutsui minua vaimokseen ja minä kysyin että mitä sä sanoit.. ja hän vastasi että niin, eikö se ole tullut jo aika selväksi että rakastan sinua ja sä minua joten..
Mä en ymmärrä mistä nää tulee. Eilenkin ennen nukkumaan menoa luin tenttikirjaa, joten ei sekään nyt tällaisia unia aiheuta.

No kun ei varmasti piile alitajunnassa!! Siis mä oon päättäny että unohdan koko miehen ja olen siinä onnistunutkin. Mulla ei ole ollut kohta vuoteen mitään romanttisia tunteita tuota miestä kohtaan, ei millään tasolla. En mä mistään muistakaan näe tuollaisia unia koskaan. En edes niistä joihin olen ihastunut ja ne jos jotkut luulis siellä alitajunnassa olevan!

mä näen myös usein samaa unta,mä etsin kamalasti jotain,ison kuusen alla on jotain...kurkistan ja kurkistan,mutta tyttö on siellä ihan pienenä ja sikiöasennossa,ruskeat pitkät hiukset...kauan mietin mitä uni yrittää viestiä,sattumalta se selvisi,eikä se ollut mitään mukavaa...vuosien jälkeen näen vielä saman ja tiedän mitä taas on tapahtunut...muutama muukuin enneuni,äidilläni sama taipumus..se on pelottavaa,uskottekos

no sit mie en osaa muuta arvella. mulla itellä on joskus saman tapaisia unia yhdestä miehestä mut sen uskon johtuvan alitajunnasta, joskus saattaa tosin olla pitkiä taukoja näillä unilla ja toisinaan niitä tulee yhtenäään (mutta tuolloin kun unia näen ko.henkilöstä niin hällä on jotain kerrottavaa mulle...viim se ilmotti että aikoo muuttaa kauemmas) joten kysys sun unien ko. henkilöltä oisko sillä sulle jotain asiaa :)

Mulla on myös taipumusta enneuniin, äitini näkee niitä vahvasti. Itselläni on enemmän päivätietoisuudessa nämä intuitioasiat, saan siis hereillä ollessa näkyjä siitä mitä tulee tapahtumaan. Esim. suvussa syntyvät lapset tiedän etukäteen sukupuolta ja ulkonäköä myöten jne.

Tuo mies joka uniini tulee.. on kertonut että hänellä on suvussa samaa "vikaa".. mutta en nyt tiedä onko tällä asialla sitten mitään tekemistä noiden unien kanssa.

Tämä on piinaavaa, uskotteko?

Alitajunnassa on asioita, joiden olemassaolosta ihminen ei tiedä. Unissa alitajunta käsittelee niitä, unet eivät kerro suoraan sitä, mitä alitajunnassa on.
Se lakkaa olemasta piinaavaa, kun ajattelet, että "se oli vaan unta" etkä koita löytää sille unelle merkitystä.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alitajunnassa on asioita, joiden olemassaolosta ihminen ei tiedä. Unissa alitajunta käsittelee niitä, unet eivät kerro suoraan sitä, mitä alitajunnassa on.
Se lakkaa olemasta piinaavaa, kun ajattelet, että "se oli vaan unta" etkä koita löytää sille unelle merkitystä.

Täsmälleen samaa mieltä =)

Yhteistyössä