Siis mitä tehdä huutisostajan kanssa joka ei huoli rahoja takaisin vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22771464]Oho, vaikka lähikauppa on 800 m päässä? Siis eikö lähempänä oo asiamiespostiakaan? Aika korvessa asut.[/QUOTE]

ei tossa on tämän "kylän" kauppa ainot,tästä on keskustaan 12-13 kilsaa.
tää on tällänen halppis asuntopaikka korpi,ei täällä montaa taloa olekaan,tää rivari alue ja jotain omakotitaloja.

[QUOTE="qwerty";22771471]Niin, eihän sulla miestä ole joka olisi koskaan paikalla postin aukioloaikoina...[/QUOTE]

no eipä ole että noiden 4 lapsen isä on hautausmaalla makaassa ettei taida ehtiä sekään apuun..

Tolkullinen ihminen kyllä ymmärtää nämä vaihtoehdot:

[QUOTE="Noo";22771381]Laita ostajalle viestiä

1. Postitat, kun pääset postiin
2. Palautat rahat, kun ilmoittaa tilinumeron
3. Ostaja voi noutaa?

Noista sitten valitsee mieleisensä.[/QUOTE]

ei tossa on tämän "kylän" kauppa ainot,tästä on keskustaan 12-13 kilsaa.
tää on tällänen halppis asuntopaikka korpi,ei täällä montaa taloa olekaan,tää rivari alue ja jotain omakotitaloja.

No höh, onpa outoo ettei postin palveluita oo "lähiössä". Miten jotku vanhukset pääsee hoitaan postiasioitaan jos lähin posti on 6 km päässä eikä ees busseja kulje? :(

[QUOTE="vieras";22771464]Oho, vaikka lähikauppa on 800 m päässä? Siis eikö lähempänä oo asiamiespostiakaan? Aika korvessa asut.[/QUOTE]

Ei tarvitse edes missään korvessa asua. Mäkin asuin ennen Suomen toiseksi suurimmassa kaupungissa. Matkaa lähikauppaan 200 m, mutta lähimpään postiin 7 km. Ei ollut lähikaupalla tai muilla alueen yrityksillä tiloja ja kiinnostusta alkaa asiamiespostiksi.

[QUOTE="vieras";22771506]No höh, onpa outoo ettei postin palveluita oo "lähiössä". Miten jotku vanhukset pääsee hoitaan postiasioitaan jos lähin posti on 6 km päässä eikä ees busseja kulje? :([/QUOTE]

tosta menee kai linkku mutta onko 2? kertaa päivään kun on koulut kiinni ja en tiedä miten tulee takaisin,silloin 3 muksua ottaa mukaan.se vaihtoehto on että kysyä rahaa lainaksi jos kaverilla olisi käteistä kortti kun dösäs vissii käy.

Kiintoisaa että auto hajos eilen ja nyt jo kaikin keinoin haluat pikapikapikaa saada rahat palautettua, missään nimessä never ever et mitenkään millään keinolla pääse 6 kilsan päähän postiin esim. seuraavan viikon kuluessa.

Mikä kiire sillä postittamisella on? Sanotaanko huutis säännöissä joku postitusaika? Sehän on yksityishenkilöiden välistä kauppaa, ei kai se nyt maailmaa kaada jos tuote tulee vaikka viikossa maksusta? Itse en ainakaan juokse heti postiin vaikka maksu näkyykin, enkä ainakaan menisi taksilla postiin ikinä, ellen olisi luvannut jonkin tosi tärkeän tuotteen silloin postittaa.

Huutis on yksityishenkilöiden kaupankäyntiä, eikä sitä koske mikään kuluttajansuoja! Kuluttajansuojakaan ei edellytä postitusta heti kun rahat on maksettu. Mukava myyjä tietysti toimii mahdollisimman ripeästi. Jos tulee nega, niin selittäisin asian. Ei jonkun yksi nega, jos siihen on asiallinen vastaus, mua ainakaan pelota ostajana.

[QUOTE="Juu";22771544]Kiintoisaa että auto hajos eilen ja nyt jo kaikin keinoin haluat pikapikapikaa saada rahat palautettua, missään nimessä never ever et mitenkään millään keinolla pääse 6 kilsan päähän postiin esim. seuraavan viikon kuluessa.[/QUOTE]

Luitko sä ap:n viestiä laisinkaan??
Kyllähän se ap:lle postitus myöhemmin varmaan passaa muttei ostajalle.

Viimeksi muokattu:
No jopas tää ketju on saanut mahtavat mittasuhteet lyhyessä ajassa. :D Ei siinä mitään, palauta rahat sille ääliölle ja ota vastan nega. Laita viestiä ylläpitoon ja saat sen poistettua jos saat. Kyllä mun mielestä sulla on jo melko vaikeat olosuhteet paketin toimittamisen suhteen, joten hyvin voi sanoa ostajalle, että nyt tuli vaan force majeure. :) Vaikka tietenkin kuka tahansa normaali palstamamma kävelisi 12 km kolmen lapsen ja paketin kanssa liki kolmenkymmenen asteen pakkasessa ihan tuosta vaan. :D Etkö sä näe tiliotteesta, että mistä tililtä se maksusuoritus on tullut? Voisit maksaa takaisin heti. Tai sitten viet sen postiin kun ehdit, vai oletteko te ennen kauppoja sopineet jonkun postitusajan?

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Juu";22771544]Kiintoisaa että auto hajos eilen ja nyt jo kaikin keinoin haluat pikapikapikaa saada rahat palautettua, missään nimessä never ever et mitenkään millään keinolla pääse 6 kilsan päähän postiin esim. seuraavan viikon kuluessa.[/QUOTE]

kiintoisaa,sä ilmeisesti suollat sormet vaahdoten vaan sieltä ulos jotain lukematta edellisiä haha:D
auto todettiin tänään iltapäivällä liikkumattomaksi,joten mä tajua mistä sä jatkuvasti revit sen eilen juttus:D

Mä lähden kauppaan, jos auto käynnistyy ja jarrut toimii... harmi et en voi tulla noukkii sun huutopakettia postiin. Meidän posti menee ainakin kiinni klo 18, et tarkista, jos lähet talsii sinne 6 km päähän. Tää ketju on hervoton.

No jopas tää ketju on saanut mahtavat mittasuhteet lyhyessä ajassa. :D Ei siinä mitään, palauta rahat sille ääliölle ja ota vastan nega. Laita viestiä ylläpitoon ja saat sen poistettua jos saat. Kyllä mun mielestä sulla on jo melko vaikeat olosuhteet paketin toimittamisen suhteen, joten hyvin voi sanoa ostajalle, että nyt tuli vaan force majeure. :) Vaikka tietenkin kuka tahansa normaali palstamamma kävelisi 12 km kolmen lapsen ja paketin kanssa liki kolmenkymmenen asteen pakkasessa ihan tuosta vaan. :D Etkö sä näe tiliotteesta, että mistä tililtä se maksusuoritus on tullut? Voisit maksaa takaisin heti.

joo ei se negakaan haittaa mua tässä tilanteessa pätkääkään vaan et saisin heti rahat sille takaisin ja tyypin tajuamaan että oikeasti nyt tilanne tämä.
tosiaan tee mieli lähtee tonne pakkaseen käveleen muutenkin kävely hieman hankalaa näiden liitoskipujen kanssa.
laitoin nyt että jos ei tule tilinumeroa tulee rahat kirjeessä ja tuo haistattelu auta nyt yhtään,jos tuotteen haluaa noin palavasti voin sen lähettää heti kun auto toimii taas josta en tiedä koska.

No siis eihän tuossa ole nyt muuta vaihtoehtoa kuin että kävelet sinne postiin joko lasten kanssa tai yksin (lapsille siksi aikaa vahti sun kavereistas). Pistät kerroksittain vaatetta päälle ja kävelet oikein vauhdilla niin et ehdi pahemmin paleltua. Käsiin ensin sormikkaat ja niiden päälle lapaset niin on lämpimät.

[QUOTE="mä";22771657]No siis eihän tuossa ole nyt muuta vaihtoehtoa kuin että kävelet sinne postiin joko lasten kanssa tai yksin (lapsille siksi aikaa vahti sun kavereistas). Pistät kerroksittain vaatetta päälle ja kävelet oikein vauhdilla niin et ehdi pahemmin paleltua. Käsiin ensin sormikkaat ja niiden päälle lapaset niin on lämpimät.[/QUOTE]

No miten niin ei ole vaihtoehtoa? :D Onpas. :D Lähettää tuote kun auto toimii tai maksaa rahat takaisin. :)

[QUOTE="mä";22771657]No siis eihän tuossa ole nyt muuta vaihtoehtoa kuin että kävelet sinne postiin joko lasten kanssa tai yksin (lapsille siksi aikaa vahti sun kavereistas). Pistät kerroksittain vaatetta päälle ja kävelet oikein vauhdilla niin et ehdi pahemmin paleltua. Käsiin ensin sormikkaat ja niiden päälle lapaset niin on lämpimät.[/QUOTE]

mä näillä 26 viikoilla kävelen tosi vauhdikkaasti kun alapää on kipiä muutenkin :D
nääh mie laitoin tuon ja jos ei nyt anna sitä tilinumeroa siirrän rahaa ystiksen tilille joka käy tipauttaan rahakuoren menemään sitten tälle ostajalle.

Yhteistyössä