Siis mitä tehdä huutisostajan kanssa joka ei huoli rahoja takaisin vaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Battimanni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="sandra";22771343]Mikset laittanut sitä viestiä jo eilen?[/QUOTE]

siis mitä sä sekoilet?
jos mä iltapäivällä totean että auto ei toimi ja laitan samantien viestiä asiasta niin miten mä sen eilen olisin voinut tietää että se ei tänään toimi..
ihme kinnareita :D
mä kysynyt että miettikää ja jankatkaa vaan sitä
että miten mä saan tolle tyypille rahat takaisin ton haistattelun sijaan!

saat negan tolta ,niin ota huutonetin ylläpitoon yhteys ja kerro homman nimi ni ne postaa turhan negan.
Ellet itse sitten yritä luistaa kaupasta?Tarjosiko joku paremmin ohi huutonetin?? ;)

Käy taksilla viemässä tai bussilla. Tuskin missään korpikuusen kannon alla asutte jos lähialueella asuvista kavereista ei kellään oo autoa?

Tai tarjoudu maksamaan ylimääräistä vaivanpalkkaa kun on joutunut sun kanssa veivaamaan.

[QUOTE="sandra";22771355]No mitä se olisi auttanut vaikka olisi ilmoittanutkin?[/QUOTE]

olisi vältytty turhilta tilisiirroilta.

pitää nyt tuota asiaa teidän jankata,jäikö vaihde päälle:D

kysyä miten saan tyypille rahat joka jankuttaa heti haluavansa tuotteen eikä anna tilinumeroa:whistle:

ap ei ole varmaan voinut aikasemmin "älä maksa" viestiä laittaa, jos on esim. vasta tänä aamuna hokannut että jarrut on jäässä.

mutta toisaalta VASTUULLINEN huutismyyjähän tarkistaa tietty autonsa toimivuuden parin tunnin välein, tsekkaa että VR:kin kulkee ja että se "vähän halvemmalla heittävä" puolituttu taksimies on vuorossa ja passissa. ja tämä kaikki varmistellaan niin kauan kunnes huuto on laitettu liikkeelle :rolleyes:

[QUOTE="iii";22771365]saat negan tolta ,niin ota huutonetin ylläpitoon yhteys ja kerro homman nimi ni ne postaa turhan negan.
Ellet itse sitten yritä luistaa kaupasta?Tarjosiko joku paremmin ohi huutonetin?? ;)[/QUOTE]

ei tuoteesta olisin tällä kaupalla saanut ihan sen mitä halusinkin ja päässyt eroon ettei ole mistään myy toiselle.

ap ei ole varmaan voinut aikasemmin "älä maksa" viestiä laittaa, jos on esim. vasta tänä aamuna hokannut että jarrut on jäässä.

mutta toisaalta VASTUULLINEN huutismyyjähän tarkistaa tietty autonsa toimivuuden parin tunnin välein, tsekkaa että VR:kin kulkee ja että se "vähän halvemmalla heittävä" puolituttu taksimies on vuorossa ja passissa. ja tämä kaikki varmistellaan niin kauan kunnes huuto on laitettu liikkeelle :rolleyes:

:D :D

Ei se tyyppi sinua voi kärsimään pistää. Korkeintaan voi antaa neutraalin tai negatiivisen, jos kokee yhteistyön sujuneen huonosti.

Eikä yksi nega/neutraali maata kaada, jos muuten hoidat hommasi. Tosin siellä näkee sitten näitäkin tyyppejä, joilla on monen monta negatiivista ja niihin kaikkiin selitykset: auto hajos, koira kuoli, tauti iski, jne... Heiltä en osta, koska niin huonotuurisiin ihmisiin voi vaikka salama iskeä...

[QUOTE="iii";22771365]saat negan tolta ,niin ota huutonetin ylläpitoon yhteys ja kerro homman nimi ni ne postaa turhan negan.
Ellet itse sitten yritä luistaa kaupasta?Tarjosiko joku paremmin ohi huutonetin?? ;)[/QUOTE]

Mitä turhaa negassa on, jos ostaja ei saa tavaraa ajallaan?

:laugh:kiitos naurut tälle illalle:laugh:

Miksi nega on turha, jos ostaja ei saa haluamaansa tuotetta ja joutui kuitenkin rahoja siirtelemään?

Naurettavaa että mikään muu palaute kun positiivinen ei nykyään huutiksessa käy, heti ollaan itkemässä ylläpitoa apuun. Jos siellä on yksi nega johon on itse asiallisesti selvittäny miten asia meni, ei pitäis olla ongelma. Sit jos niitä negoja "auton hajoamisesta" alkaa olla kymmenen, kannattanee muiden ostajien varoa. Sitä vartenhan palautteet on.

Minä erehdyin ostamaan myyjältä, joka otti rahat muttei voinutkaan toimittaa tuotetta koska "lapseni joutui sairaalaan enkä pääse postiin". Kävin vasta tämän jälkeen katsomassa palautteet, ja kas kas, se lapsi sairastuu tasaisin väliajoin aina kun meinaa huuto mennä liian halvalla. Sitten vaan rahat takas ja uudestaan myyntiin, ja taas jos ei hinta nouse niin "lapsi sairastuu". Toki jokaiseen negaan oli raivonnut että "asiaton nega, lapseni oli sairastunut ja palautin kyllä rahat, ymmärtämätön ihminen, ylläpitoon otettu yhteyttä kostonegasta!"

[QUOTE="Juu";22771419]Miksi nega on turha, jos ostaja ei saa haluamaansa tuotetta ja joutui kuitenkin rahoja siirtelemään?

Naurettavaa että mikään muu palaute kun positiivinen ei nykyään huutiksessa käy, heti ollaan itkemässä ylläpitoa apuun. Jos siellä on yksi nega johon on itse asiallisesti selvittäny miten asia meni, ei pitäis olla ongelma. Sit jos niitä negoja "auton hajoamisesta" alkaa olla kymmenen, kannattanee muiden ostajien varoa. Sitä vartenhan palautteet on.

Minä erehdyin ostamaan myyjältä, joka otti rahat muttei voinutkaan toimittaa tuotetta koska "lapseni joutui sairaalaan enkä pääse postiin". Kävin vasta tämän jälkeen katsomassa palautteet, ja kas kas, se lapsi sairastuu tasaisin väliajoin aina kun meinaa huuto mennä liian halvalla. Sitten vaan rahat takas ja uudestaan myyntiin, ja taas jos ei hinta nouse niin "lapsi sairastuu". Toki jokaiseen negaan oli raivonnut että "asiaton nega, lapseni oli sairastunut ja palautin kyllä rahat, ymmärtämätön ihminen, ylläpitoon otettu yhteyttä kostonegasta!"[/QUOTE]
joo no mulla on positiivista ja tullut ihan kehua nopeasta toimituksesta.
ettei negaa tai neutraalia ollenkaan.

[QUOTE="qwerty";22771444]Herranen aika, ton matkanhan vaikka kävelee.

Itse kävelen töihin ja takaisin joka päivä (matkaa reilut 6km).[/QUOTE]

jeps mie otan 2 lasta ja lähden tuonne -26 asteen pakkaseen kävelemään postille..nou thanks!

Yhteistyössä