Siis tää oli jopa mun mieheltä USKOMATONTA!!!

ja missäs tämä pariskunnan kuvat on näytillä :D

ja tosiaan. minun mielestä ihan asiasta suutut :hug: sormuksen luvannu aikoja sitten. ja tuo ei kovin kallis ole, joten siihen on ollut aikaa säästää. tai no, eihän tollaista summa tarvii edes säästää.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minä ostaisin itse sormuksen ja haistattasin paskat. Ostaisin niin perhanan upean, että miehellä menisi vellit housuun., sitten kaikkien sukulaisten (varsinkin miehen ) luona kertoisin KOVAAN ääneen miten ITSE ostin HIENON sormuksen ja näyttelisin sitä.

Arvaa onko ihmiset ihmetelly, miks mulla on mun yks vanha sormus vihkisormuksen paikalla... Tykkään siitä paljon, ei siinä, mut oon saanu sen MUMMOLTA joululahjaks...

Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Alkuperäinen kirjoittaja TÄH:
HEI HALOO. MIKSI TEILLÄ EI OLE YHTEISIÄ RAHOJA VAIKKA TEILLÄ ON LAPSI JA OLETTE NAIMISISSA, EN KÄSITÄ...

No, jos tuntisit meijät, tietäisit. Ennen oli. Siinä kävi niin, että mä söin kuukausitolkulla nuudeleita ja kaurapuuroa, ku ei ruokaan ollu varaa ja mies osti taulutöllön. Että haloo itselles.

Apua,en IKINÄ alentuis tollaiseen kenenkään miehen takia!Olen itsekäs ja itsenäinen,enkä koskaan kysynyt exältä jos halusin lähteä ulkomaille siskon luo.Minä päätin ja piste.Enkä kysy nyxältäkään,koska se vetää herneet,tiedän.Ilmoitan paria viikkoa aikaisemmin että lähden.

Minä ostaisin itse sormuksen ja haistattasin paskat. Ostaisin niin perhanan upean, että miehellä menisi vellit housuun., sitten kaikkien sukulaisten (varsinkin miehen ) luona kertoisin KOVAAN ääneen miten ITSE ostin HIENON sormuksen ja näyttelisin sitä.

Arvaa onko ihmiset ihmetelly, miks mulla on mun yks vanha sormus vihkisormuksen paikalla... Tykkään siitä paljon, ei siinä, mut oon saanu sen MUMMOLTA joululahjaks...

Kerrot tietenkin edelleen kovaan ääneen miten mies laittoi sormusrahat harrastusmatkaan ja sinä ostit itsellesi sormuksen :kieh: Kiusa se on pienikin kiusa....

Kerrot tietenkin edelleen kovaan ääneen miten mies laittoi sormusrahat harrastusmatkaan ja sinä ostit itsellesi sormuksen :kieh: Kiusa se on pienikin kiusa....

:whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:
no onko niin pikkumaista ettet voi ite ostaa, tunnut muutenkin suuttuvan jokaasiasta, vaikka mies vain böö sanoisi. ja kyllähän sun miehelle varmasti ottajia on, jos sen jätät. kuvasta päätellen komea :xmas:

No mä oon kans rypäleen kirjoituksia seurannut, ja mielestäni EI todellakaan suutu turhasta. Mies suunnittelee ulkomaan matkoja yksin joihin käyttäis koko lomansa jne. Sitten vaivainen 51 ? vihkisormus, jonka tunnearvo olis ollut lähes korvaamaton, niin ei voi ostaa ja varautua... Tulee olo et mies ei oikein arvosta eikä kunnioita rypälettä.

Halit sulle rypäle!
Jos mies on niin urpo ja siitä pitää olla koko ajan valittamassa niin miksi ihmeessä rypäle edelleenkin on sen kanssa. Jätä se niin ei tartte valittaa ja harmistua koko ajan!!!!!!!
Mä en vaan käsitä naisia jotka roikkuu tollasissa suhteissa ja kai siitä alkaa lapsikin kärsiä kun riidellään koko asjan.

Alkuperäinen kirjoittaja kiiikiik:
no onko niin pikkumaista ettet voi ite ostaa, tunnut muutenkin suuttuvan jokaasiasta, vaikka mies vain böö sanoisi. ja kyllähän sun miehelle varmasti ottajia on, jos sen jätät. kuvasta päätellen komea :xmas:

No mä oon kans rypäleen kirjoituksia seurannut, ja mielestäni EI todellakaan suutu turhasta. Mies suunnittelee ulkomaan matkoja yksin joihin käyttäis koko lomansa jne. Sitten vaivainen 51 ? vihkisormus, jonka tunnearvo olis ollut lähes korvaamaton, niin ei voi ostaa ja varautua... Tulee olo et mies ei oikein arvosta eikä kunnioita rypälettä.

Halit sulle rypäle!
Jos mies on niin urpo ja siitä pitää olla koko ajan valittamassa niin miksi ihmeessä rypäle edelleenkin on sen kanssa. Jätä se niin ei tartte valittaa ja harmistua koko ajan!!!!!!!
Mä en vaan käsitä naisia jotka roikkuu tollasissa suhteissa ja kai siitä alkaa lapsikin kärsiä kun riidellään koko asjan.

Jotkut ei anna heti periks. Myötä- ja vastoinkäymisissä, muistatko?

Alkuperäinen kirjoittaja kiiikiik:

Halit sulle rypäle!

:attn: ei urpossa mitään valittamista oo!!! :laugh:

Sitten kun olette olleet 20v naimisissa niin vaan nauratte tuollekkin. Ei nuo miehet kaikkea osaa ajatella. Ne on niin järkeviä :D Siirrät rahat miehen tilille ja menette sormusostoksille. Kuitenkin yhteinen talous. Mutta ymmärrän jos vähän harmittaa :hug:

Eli on pikkumaista vaatia miestä pitämään lupauksensa? No, sitte oon pikkumainen.

ehkä häntä ei painostuksen alla kiinnosta sitä ostaa, ja eikai sillä ny väliä oo kumpi sen ostaa :o

Painostuksen alla? Jahas. Ihan painostamatta jätti ostamatta silloin ku mentiin naimisiin ja itselleen osti. Ihan painostamatta lupas ostaa. Mä kuitenki tunnen jo ton ukon niin hyvin, että ihan oon syystä tarkistellu, että muistaako vielä mitä meni lupaamaan.
menit naimisiin vaikka et saanu sormusta sillon ja vaikka äijä vaan itselleen osti. Jo silloin sun ois pitäny tajuta perua häät. ja häälahjaksi kuuluu saada ihan jotain muuta kun sormus joka pitäisi saada TAHDON-hetkellä. Uskomatonta.
sormus on liiton sinetti ei sitä helvetti kuulu saada 1v häälahjaks. Että säkin nainen alennut. Mies taitaa pitää sua vaan orjana, ruuan laittajana, ei taida osata asua yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja annupannu:
Sitten kun olette olleet 20v naimisissa niin vaan nauratte tuollekkin. Ei nuo miehet kaikkea osaa ajatella. Ne on niin järkeviä :D Siirrät rahat miehen tilille ja menette sormusostoksille. Kuitenkin yhteinen talous. Mutta ymmärrän jos vähän harmittaa :hug:

Varmasti. :) Tähän saumaan toi oli vaan niin... Uskomatonta.

Mulla on niin ihanan romanttinen isä, ni mä olin kuvitellu vähän muuta. Oma moka.

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
siis ootte naimisissa ja on eri rahat? no siten on kummaa. Mutta jos on yhteinen tili, samahan se sillon on kumman tuloja odotellaa...

Ei oo mikään ihme, jos mies on tosi vastuuton. Meillä kun naimisissa vielä olin, oli periaatteessa erikseen rahat. Joita tosin käytettiin niin et se kummalla on, ostaa ruokaa ja se olin yleensä minä. Jos ois ollut yhteinen tili, niin ois menny pari päivää ja kaik ois mennyt sen siliän tien.

Et kai sä nyt herranjumala yritä suojella miestäsi, kerro totuus.

tuli vielä mielee, että kun vasta seurusteltii, ei vielä ollu virallisesti yhteiset rahat (eli molemmilla oli vielä omat tilit ), mut mies maksoi sillon kaikki... Mein kihlasormukset yms hommelit. Mähän olin köyhä opiskelija vielä:D Mut muistan ku haettii ne sormukset ja myyjä kysy "maksatteko puoliksi", mä vastasin JOO, ja nykäisin miehen hihasta pihalle. Siellä hän antoi mulle puolet sormusten hinnasta:D samahan se oli yhteisen elämän alussa, kenen rahoja ne oli, mutta mä en kehdannu sanoo sille myyjälle että mies maksaa molempien sormukset, koska tiesin ettei monella ennen naimisiin menoa välttämättä ole kaikki yhteistä

Alkuperäinen kirjoittaja annupannu:

Varmasti. :) Tähän saumaan toi oli vaan niin... Uskomatonta.

Mulla on niin ihanan romanttinen isä, ni mä olin kuvitellu vähän muuta. Oma moka.

Mä en usko teidän 20 yhteiseen vuoteen. ja toivon että löydät sellaisen miehen, kuka täyttää sun odotukset ja arvostaa sua. Ettet heitä elämää hukkaan ja huomaa olleesi tyytymätön kusipäähän monen monta vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis ootte naimisissa ja on eri rahat? no siten on kummaa. Mutta jos on yhteinen tili, samahan se sillon on kumman tuloja odotellaa...

Ei oo mikään ihme, jos mies on tosi vastuuton. Meillä kun naimisissa vielä olin, oli periaatteessa erikseen rahat. Joita tosin käytettiin niin et se kummalla on, ostaa ruokaa ja se olin yleensä minä. Jos ois ollut yhteinen tili, niin ois menny pari päivää ja kaik ois mennyt sen siliän tien.

mut mikä piru saa naisen jakamaan elämänsä ja lastensa elämän miehen kanssa, jonka kanssa ei uskalla jakaa pankkitiliä? elämä on paljon leppoisampaa jos molemmilla on saman tyyppiset kulutustottumukset, tai ainakin asiat on keskusteltavissa

Mä en kyllä ymmärrä tätä, että miksi ei voi olla eri rahat??? Itse en ole naimisissa, koska en naimisiin halua, mutta avoliitossa ollaan ja meillä on eri rahat. Ja jos vaikka joskus jostain ihmeen kumman syystä mentäisiinkin naimisiin, niin haluaisin edelleen pitää OMAT rahat. Toki yhteinenkin tili voisi olla, mutta ei ainoana. Mikä siinä on niin ihmeellistä, en ymmärrä. Ja mun mielestä lahjat nyt jokainen voisi ostaa omistaan...

Yhteistyössä