Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hmm... no et sinäkään ap fiksulta vaikuta. Luulen itse asiassa että itse vaikeutat asiaanne!
Kerros ihmeessä kuinka mä tätä vaikeutan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hmm... no et sinäkään ap fiksulta vaikuta. Luulen itse asiassa että itse vaikeutat asiaanne!
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Anteeks nyt vaan, mutta kun en tiedä niin kysyn. Eli miten se samainen mies on voinu joskus olla niin ihmeen ihana et sen kanssa on yhteiselämään ryhtyny. Ja miten se sit muuttu ihan hirveeks? Voiks ihminen oikeesti muuttua niin paljon? Vai mistä näissä "kamala exä" jutuissa on kyse?
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Anteeks nyt vaan, mutta kun en tiedä niin kysyn. Eli miten se samainen mies on voinu joskus olla niin ihmeen ihana et sen kanssa on yhteiselämään ryhtyny. Ja miten se sit muuttu ihan hirveeks? Voiks ihminen oikeesti muuttua niin paljon? Vai mistä näissä "kamala exä" jutuissa on kyse?
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Anteeks nyt vaan, mutta kun en tiedä niin kysyn. Eli miten se samainen mies on voinu joskus olla niin ihmeen ihana et sen kanssa on yhteiselämään ryhtyny. Ja miten se sit muuttu ihan hirveeks? Voiks ihminen oikeesti muuttua niin paljon? Vai mistä näissä "kamala exä" jutuissa on kyse?
Kyllä se ihminen vaan voi muuttua ja katkeruus tekee ihmisestä erilaisen.
Mielisairaudet myös muuttaa ihmistä, kuten myös masennus.
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Anteeks nyt vaan, mutta kun en tiedä niin kysyn. Eli miten se samainen mies on voinu joskus olla niin ihmeen ihana et sen kanssa on yhteiselämään ryhtyny. Ja miten se sit muuttu ihan hirveeks? Voiks ihminen oikeesti muuttua niin paljon? Vai mistä näissä "kamala exä" jutuissa on kyse?
Kyllä se ihminen vaan voi muuttua ja katkeruus tekee ihmisestä erilaisen.
Mielisairaudet myös muuttaa ihmistä, kuten myös masennus.
Sairaudet tietenki muuttaa ihmistä, sen ymmärrän ja varmaan itsenkin on helpompi ymmärtää hankalaa exää sairauden vuoksi. Mutta läheskään kaikissa ei varmaan oo siitä kyse.
Alkuperäinen kirjoittaja boooooooooooring:Kaskun et exäs luonnettava oivaltanu hetkellä, jona jalkas levitit.
Alkuperäinen kirjoittaja boooooooooooring:Kaskun et exäs luonnettava oivaltanu hetkellä, jona jalkas levitit.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Nooh, Miili, toivotaan ettet koskaan saa omakohtaista kokemusta asiasta, loppuis meinaan ihmettelyt ihan samantien.
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:. Ja monet exät esimerkiksi elareita maksaessaan kuvittelevat elättävänsä ex-puolisoaan sen sijaan että rahat todellakin menevät lapsille. Monet exät jättävät lapset myös tapaamatta ettei vaan eksä pääse sitten minnekään omiin menoihinsa ja ettei se vaan iske itselleen uutta puoliso. Monesti ne eksät ovat myös entisestä puolisostaan mustasukkaisia, kun hän ei saa niin kukaan muukaan ei saa saada, ja siksi tehdään entisen puolison elämästä hankalaa.
Noinkin se voi mennä, että itselllä on niin paljon kaikkea tekemistä ja kivaa, ettei viitsi nähdä vaivaa lasten takia.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:. Ja monet exät esimerkiksi elareita maksaessaan kuvittelevat elättävänsä ex-puolisoaan sen sijaan että rahat todellakin menevät lapsille. Monet exät jättävät lapset myös tapaamatta ettei vaan eksä pääse sitten minnekään omiin menoihinsa ja ettei se vaan iske itselleen uutta puoliso. Monesti ne eksät ovat myös entisestä puolisostaan mustasukkaisia, kun hän ei saa niin kukaan muukaan ei saa saada, ja siksi tehdään entisen puolison elämästä hankalaa.
Totta.. mutta mä luulen, että mun ex vaan ei viitsi tavata lapsiaan. Tai en mä tiedä. Oon totaalisen väsyny siihen, että KAIKEN pitäisi mennä hänen haluamallaan tavalla, hänen ehdoillaan, hänen aikataulujensa mukaisesti. Kauan menikin hyvin, sitten taas kaikki räjähti silmille.
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:alkaa kuulostaa siltä että menette istumaan lastenvalvojan pakeille.ne osaa kyllä neuvoo ja kerrot siellä nää kaikki vittumaisuudet mitä exäs teettää.
höh..mä sain selllaisia neuvoja sieltä ite että meni exällä luu kurkkuun!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja seropi:alkaa kuulostaa siltä että menette istumaan lastenvalvojan pakeille.ne osaa kyllä neuvoo ja kerrot siellä nää kaikki vittumaisuudet mitä exäs teettää.
On käyty, ja ihan turhia reissuja olleet.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:mulla on isot kiitosjuhlat. Kristus mitä PASKAA sieltä taas on satanu niskaan. |O |O |O |O |O |O
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Kyl vaan, se on ilon asia, kun ihminen päättää tämän matkan, on käyny yhden "luokan" läpi ja pääsee takas kotiin joka on täydellisen rauhan ja rakkauden paikka.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:mulla on isot kiitosjuhlat. Kristus mitä PASKAA sieltä taas on satanu niskaan. |O |O |O |O |O |O