Sinä päivänä, kun ex potkaisee tyhjää..

Anteeks nyt vaan, mutta kun en tiedä niin kysyn. Eli miten se samainen mies on voinu joskus olla niin ihmeen ihana et sen kanssa on yhteiselämään ryhtyny. Ja miten se sit muuttu ihan hirveeks? Voiks ihminen oikeesti muuttua niin paljon? Vai mistä näissä "kamala exä" jutuissa on kyse?

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Anteeks nyt vaan, mutta kun en tiedä niin kysyn. Eli miten se samainen mies on voinu joskus olla niin ihmeen ihana et sen kanssa on yhteiselämään ryhtyny. Ja miten se sit muuttu ihan hirveeks? Voiks ihminen oikeesti muuttua niin paljon? Vai mistä näissä "kamala exä" jutuissa on kyse?

Sanopas se. Sen kun tietäis, niin ymmärtäis PALJON. Se ihminen, johon vuosia sitten rakastuin, on täysin erilainen tänä päivänä, kuin silloin.

Kyllä se ihminen vaan voi muuttua ja katkeruus tekee ihmisestä erilaisen.
Mielisairaudet myös muuttaa ihmistä, kuten myös masennus.

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:

Sairaudet tietenki muuttaa ihmistä, sen ymmärrän ja varmaan itsenkin on helpompi ymmärtää hankalaa exää sairauden vuoksi. Mutta läheskään kaikissa ei varmaan oo siitä kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:

Sairaudet tietenki muuttaa ihmistä, sen ymmärrän ja varmaan itsenkin on helpompi ymmärtää hankalaa exää sairauden vuoksi. Mutta läheskään kaikissa ei varmaan oo siitä kyse.

Nooh, Miili, toivotaan ettet koskaan saa omakohtaista kokemusta asiasta, loppuis meinaan ihmettelyt ihan samantien.

Hei, te olette ilmeiseti joskus niitä Exiänne rakastaneet kun lapsia ootte niitten kans vääntäneet. Jos ne EXät on niin kauheita niin olisitte jättäneet touhuamatta! =)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

Nooh, Miili, toivotaan ettet koskaan saa omakohtaista kokemusta asiasta, loppuis meinaan ihmettelyt ihan samantien.

Niin mäkin toivon! Mut joka asiassa on niin et se mitä ei oo ite kokenu niin sitä ei voi ymmärtää. Mä ihmettelen edelleen et miten joku voi niin totaalisesti muuttua, ensin sen kanssa rakennetaan pesä ja kaikki on ihanaa ja sit yllättäen se onkin ihan hirviö :| . Uskon et näin voi olla, mutta en ymmärrä.

Kun ihminen rakastaa toista, tämä pyrkii toisen eteen tekemään kaikkensa, niin tekin naimisissa olevat miestenne puolesta. Kun eroatte, se puoliso ei ole enää maailman napa, vaan maailman napa on joko itse tai sitten uusi puoliso. Ja monet exät esimerkiksi elareita maksaessaan kuvittelevat elättävänsä ex-puolisoaan sen sijaan että rahat todellakin menevät lapsille. Monet exät jättävät lapset myös tapaamatta ettei vaan eksä pääse sitten minnekään omiin menoihinsa ja ettei se vaan iske itselleen uutta puoliso. Monesti ne eksät ovat myös entisestä puolisostaan mustasukkaisia, kun hän ei saa niin kukaan muukaan ei saa saada, ja siksi tehdään entisen puolison elämästä hankalaa.

Omassa exäni tapaa lastaan jopa ylimääräisiä kertoja. Mutta puhuu pahaa minusta pojallemme ja jopa kehtaa arvostella lapsen vaatteita, hän kun maksaa valtavan suuria elareita, jotka minä sitten humputtelen omaan taskuuni. Ja se elari ei riitä puoleen pojan kuukausikuluista. Ja nyt en tosiaan eksääni huolisi, en mistään hinnasta, erossa kun voi paljastua toisesta kaikennäköistä ikävää, esimerkiksi se, että tämä kykenee pettämään!

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
. Ja monet exät esimerkiksi elareita maksaessaan kuvittelevat elättävänsä ex-puolisoaan sen sijaan että rahat todellakin menevät lapsille. Monet exät jättävät lapset myös tapaamatta ettei vaan eksä pääse sitten minnekään omiin menoihinsa ja ettei se vaan iske itselleen uutta puoliso. Monesti ne eksät ovat myös entisestä puolisostaan mustasukkaisia, kun hän ei saa niin kukaan muukaan ei saa saada, ja siksi tehdään entisen puolison elämästä hankalaa.

Totta.. mutta mä luulen, että mun ex vaan ei viitsi tavata lapsiaan. Tai en mä tiedä. Oon totaalisen väsyny siihen, että KAIKEN pitäisi mennä hänen haluamallaan tavalla, hänen ehdoillaan, hänen aikataulujensa mukaisesti. Kauan menikin hyvin, sitten taas kaikki räjähti silmille.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
. Ja monet exät esimerkiksi elareita maksaessaan kuvittelevat elättävänsä ex-puolisoaan sen sijaan että rahat todellakin menevät lapsille. Monet exät jättävät lapset myös tapaamatta ettei vaan eksä pääse sitten minnekään omiin menoihinsa ja ettei se vaan iske itselleen uutta puoliso. Monesti ne eksät ovat myös entisestä puolisostaan mustasukkaisia, kun hän ei saa niin kukaan muukaan ei saa saada, ja siksi tehdään entisen puolison elämästä hankalaa.

Totta.. mutta mä luulen, että mun ex vaan ei viitsi tavata lapsiaan. Tai en mä tiedä. Oon totaalisen väsyny siihen, että KAIKEN pitäisi mennä hänen haluamallaan tavalla, hänen ehdoillaan, hänen aikataulujensa mukaisesti. Kauan menikin hyvin, sitten taas kaikki räjähti silmille.
Noinkin se voi mennä, että itselllä on niin paljon kaikkea tekemistä ja kivaa, ettei viitsi nähdä vaivaa lasten takia.

Kirjoittelinkin vain siksi, että nuo ihmettelijät ymmärtävät, mikä siinä joskus niin ihanassa puolisossa voi muuttua - ettei sen kanssa tule enää toimeen. En minäkään tule toimeen eksäni kanssa. Viime talvena mulle saarnasi siitä, että pistän työn lapseni edelle, meillä kun väännetään läksyistä joka ikinen ilta. Minä sitten eksälleni sanoin, että minun on arvattavastikin tehtävä töitä, kun olen ainoa, jolla on töitä meidän perheessämme. Mutta että nyppii!

Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
alkaa kuulostaa siltä että menette istumaan lastenvalvojan pakeille.ne osaa kyllä neuvoo ja kerrot siellä nää kaikki vittumaisuudet mitä exäs teettää.

On käyty, ja ihan turhia reissuja olleet.

Muoks.Kerrankin oltiin tapaamissopimusta tekemässä, täti kysyi, että kuinka usein olet ajatellu lapsia ottaa, niin ex tuumas, että yhdeksi yöksi kuussa voisivat tulla. Oli tätien ilmeet näkemisen arvoisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
alkaa kuulostaa siltä että menette istumaan lastenvalvojan pakeille.ne osaa kyllä neuvoo ja kerrot siellä nää kaikki vittumaisuudet mitä exäs teettää.

On käyty, ja ihan turhia reissuja olleet.
höh..mä sain selllaisia neuvoja sieltä ite että meni exällä luu kurkkuun!

Ja sitten kun soppaan sotkeutuu vielä exän nyxä niin huh huh........ :headwall: |O

Mä odotan vaan että aika kuluu ja tarttee vähemmän ja vähemmän olla tekemisissä ja lapset enemmän ja enemmän hoitaa ite yhteydenpitonsa jos on yhteydenpitoa.

kun sen tietäis. mä en olisi ikäpäivänä mennyt ex:n kaa yhteen jos olis ollut silloin tälläinen kuin nykyään. oli kiltti, ehkä liiankin. enkä mä ole edes ainut joka on huomannut ex:n muuttuvan (jos olisin niin ehkä sen muuttumisen näkeminen olis vaan omassa päässä ).. vaan kaikki ex:n ystävät ja sellaiset perheet jotka on tuntenut ex:n lapsesta saakka on sanonut ettei se ihminen ole sama jonka kanssa mä menin yksiin. ja ihan oikeasti.. teki ex mulle miten pahasti tahansa en IKIPÄIVÄNÄ olisi uskonut että jättää lapsia tapaamatta ym. tai että se ihminen olisi kykenevä uhkailemaan ja kiristämään. jopa muita kuin minua.

Yhteistyössä