Sinun mielipiteesi. Miten helposti varatun miehen saa koukutettua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kerttuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Kkk";28425735]Ja sanoisin viekä, että helpommin kuin sinkkumiehen, varatuilla ei ole enää vapautta menetettävänään ja tiukan paikan tullen voi sit vetäytyä perhetilanteeseen vedoten.[/QUOTE]

Niin, heillä on perhe menetettävänä. Se "jätetty nainen" saattaa vetäistä herneet nenään ja käydä keskustelemaas tovin jos toisenkin tuon miehen vaimon kanssa...luulisi että siinä olisi enempi hankaluuksia, kuin mitä sinkkuna säätämisessä.

Ei ole omakohtaista tutkimuskokemusta, mutta voisin veikata että riippuu aika paljon paikasta jossa yrittäisi moista kapinetta pokata. Jos mies notkuu jossain chatissa tai treffipalstoilla, hänellä on varmaan siinä vaiheessa jo haku päällä ja päätös lankeamisesta tehty. Baarissa on varmasti myös helpompi houkutella mies mukaan.

Varma en tietenkään voi olla, koskaan ei voi olla aivan satavarma, mutta oma mieheni tuskin lähtisi mukaan. Ainakin häntä lähinnä huvittaa kännisten akkojen säälittävät pokausyritykset ja niistä mulle kerrotaan sitten kotona. Mies on siis muusikko ja usein baarissa keikalla.

Ei ole omakohtaista tutkimuskokemusta, mutta voisin veikata että riippuu aika paljon paikasta jossa yrittäisi moista kapinetta pokata. Jos mies notkuu jossain chatissa tai treffipalstoilla, hänellä on varmaan siinä vaiheessa jo haku päällä ja päätös lankeamisesta tehty. Baarissa on varmasti myös helpompi houkutella mies mukaan.

Varma en tietenkään voi olla, koskaan ei voi olla aivan satavarma, mutta oma mieheni tuskin lähtisi mukaan. Ainakin häntä lähinnä huvittaa kännisten akkojen säälittävät pokausyritykset ja niistä mulle kerrotaan sitten kotona. Mies on siis muusikko ja usein baarissa keikalla.

Eihän ne naiset välttämättä tiedä, että mies on varattu.

Tällaisia varattuja miehiä on helppo iskeä

Sarjakaatajat - Kaikki kelpaa
Baarikärpäset - pikkusievässä panettaa ja jos nyt joku kohdalle sattuu niin se on menoa
Kiltit, komeahkot ja kunnolliset perheenisät: Tottuneet kunnolliseen elämään ja perusarkeen. Sitten kun joku flirttailee se on heille niin uutta ja jännittävää, että lankeavat kokeilunhalusta ja siitä, että on oikeasti kivaa, kun joku flirttailee heille.

Riippuu miehestä.

Minua ei saisi minnekään, astrolabea parempaa ei ole.

Ei minunkaan miestäni saisi kukaan koukutettua.
Mua sitten ärsyttää nää vastaukset, että helposti saa. Aivan kuin kaikki miehet olisivat tyhmiä ja tahdottomia ja että kaikki aina lankeaisivat joihinkin kikkoihin.
Samahan se on naisten kanssa. Ei sellaista miestä ole joka minut nyt saisi koukutettua.
Helppoja saa koukutettua, ei kaikkia.

• Tykkää
Reactions: Data

Olen tutkinut. Olen kanssa muusikko, en tosin ammattisellainen, mutta neljännesvuosisadan soittokokemukseen jokunen keikka mahtuu.

Pokaamista yrittäviä naisia oli. On kokemusta. Kertaakaan en ottanut tarjousta vastaan, vaan keikalta kotiin vaimon viereen kylkimyyryyn.
Ero tuli, mutta muista syistä.

Vaan kun sormus katosi sormesta, niin samalla katosivat ne pokaamista yrittävät naisetkin. Eipä ole näkynyt eron jälkeen, vaikka nyt voisin olla saatavillakin.
Mitä ihmettä tapahtui?

[QUOTE="isipappa";28426753]Olen tutkinut. Olen kanssa muusikko, en tosin ammattisellainen, mutta neljännesvuosisadan soittokokemukseen jokunen keikka mahtuu.

Pokaamista yrittäviä naisia oli. On kokemusta. Kertaakaan en ottanut tarjousta vastaan, vaan keikalta kotiin vaimon viereen kylkimyyryyn.
Ero tuli, mutta muista syistä.

Vaan kun sormus katosi sormesta, niin samalla katosivat ne pokaamista yrittävät naisetkin. Eipä ole näkynyt eron jälkeen, vaikka nyt voisin olla saatavillakin.
Mitä ihmettä tapahtui?[/QUOTE]

Laita se sormus takaisin sormeen, saat pikaseksiä keikan jälkeen? Mutta luulen, että sellaisten naisten kanssa jotka yrittävä varattuja, ei kannata ottaa tosissaan. Ne on niitä huonolla itsetunnolla varustettuja, jotka todistelevat menestystään yrittämällä pokata toisten naisten miehiä.

Moon saanu varatun miehen ihastuu muhu aikas kivasti, miettii tosissaan muijastaan eroo. Niillä on huono suhde muutenkin, muija on mustasukkanen ym...se on niin väsyny siihen akkaansa.

[QUOTE="vieras";28426562]
Mua sitten ärsyttää nää vastaukset, että helposti saa. Aivan kuin kaikki miehet olisivat tyhmiä ja tahdottomia ja että kaikki aina lankeaisivat joihinkin kikkoihin.
Samahan se on naisten kanssa. Ei sellaista miestä ole joka minut nyt saisi koukutettua.
Helppoja saa koukutettua, ei kaikkia.[/QUOTE]

Täytyy kyllä olla samaa mieltä, tällaiset yleistykset, että "kaikki miehet/naiset" ovat todella ärsyttäviä. Toiset varatut saa koukutettua helposti tai vaikeasti, toisia taas ei saa koukutettua ollenkaan. Koskee niin miehiä kuin naisiakin.

Tietysti sellaisen erovalmiin, ajelehtivan miehen tai naisen saa helposti koukutettua. Ne tarttuvat mihin vain jotta joku auttaa tekemään ratkaisun ja kuuntelee, silittää päätä ja jolla on asunto valmiina.

Suhteessa olevaa miestä yrittävät naiset ovat jääneet kiinni oidipaaliseen vaiheeseen, heitä ärsyttää kun he jäävät ulkopuolelle ja siksi haluavat rikkoa harmonian. Haluavat "voittaa" miehen omakseen. Nämä odipaalivajaat ovat niitä, jotka kiinnostuvat miehistä enemmän kun heillä on sormus. En haluaisi olla toinen nainen, enkä myöskään se aivoton, munaton mies joka astuu toisen naisen ansaan.

Nämä toiset naiset ovat myös monella muulla tavalla hiukan "vajaita" kehityksessään ja tämä vajaus on nähtävissä heidän muussakin toiminnassa. Mutta tämä asia on sitten toinen juttu ja liian pitkä tähän ketjuun.

Vastaus ap:lle: riippuu miehen älykkyydestä ja sydämen sivistyksestä kuinka helposti saa koukutettua.

Otsikon kysymykseen on erittäin helppo vastata, koska on tietysti olemassa ainoastaan yhdentyyppisiä miehiä. Tai siis, onhan niitä kahdentyyppisiä, vapaita ja varattuja...

Mutta ihan vakavasti puhuen, eiköhän kyse ole niin miesten kuin naistenkin kohdalla pikemminkin tarjolle tulevien tilaisuuksien määrästä ja laadusta, kuin varsinaisesti ihmistyypistä? Se kaikkein luotettavimmaltakin tuntuva tyyppi saattaa kuin saattaakin hairahtua, kunhan olosuhteet ovat kohdillaan; tarjolla oleva kumppani on erittäin puoleensavetävä ja kiinnijäämisen riski (lähes) olematon. Ne, joille tarjontaa on runsaimmin, myös hairahtuvat useimmin (tämähän näkyy esim. erityisen kauniiden/komeiden ja varakkaiden yms. henkilöiden keskimääräistä lyhyempinä avioliittoina). Tämä on siis väestötasolla ihan faktaa, mutta ei tietenkään tarkoita sitä, että jokaisen palstalaisen kumppani (jotka siis kaikki ovat niitä harvinaisen kauniita/komeita) on pettänyt tai tulee pettämään.

Itse olen onneksi sen verran vastenmielisen näköinen kaveri, että tilaisuuksia tulee tarjolle melko harvoin ja ne harvatkin tilaisuudet on ollut melko helppo jättää hyödyntämättä (koska vastapuoli ei ole vastannut likikään odotuksiani).

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28429581:
Otsikon kysymykseen on erittäin helppo vastata, koska on tietysti olemassa ainoastaan yhdentyyppisiä miehiä. Tai siis, onhan niitä kahdentyyppisiä, vapaita ja varattuja...

Mutta ihan vakavasti puhuen, eiköhän kyse ole niin miesten kuin naistenkin kohdalla pikemminkin tarjolle tulevien tilaisuuksien määrästä ja laadusta, kuin varsinaisesti ihmistyypistä? Se kaikkein luotettavimmaltakin tuntuva tyyppi saattaa kuin saattaakin hairahtua, kunhan olosuhteet ovat kohdillaan; tarjolla oleva kumppani on erittäin puoleensavetävä ja kiinnijäämisen riski (lähes) olematon. Ne, joille tarjontaa on runsaimmin, myös hairahtuvat useimmin (tämähän näkyy esim. erityisen kauniiden/komeiden ja varakkaiden yms. henkilöiden keskimääräistä lyhyempinä avioliittoina). Tämä on siis väestötasolla ihan faktaa, mutta ei tietenkään tarkoita sitä, että jokaisen palstalaisen kumppani (jotka siis kaikki ovat niitä harvinaisen kauniita/komeita) on pettänyt tai tulee pettämään.

Itse olen onneksi sen verran vastenmielisen näköinen kaveri, että tilaisuuksia tulee tarjolle melko harvoin ja ne harvatkin tilaisuudet on ollut melko helppo jättää hyödyntämättä (koska vastapuoli ei ole vastannut likikään odotuksiani).

Ei ole noin. Tiedän useita jotka ovat kieltäytyneet, olen itsekin tehnyt niin.

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28429619:
Huomaat varmaankin, että kyse on tilastollisesta riippuvuudesta, eikä kausaalisuhteesta?

Ihmiset voisi jakaa aktiivisiin pettäjiin, passiivisiin pettäjiin, latentteihin pettäjiin ja uskollisiin? Latentit olisivat passiivisia joilla ei ole vientiä.

Viehättävät pettäjät pettävät useammin, totta kai. Mutta minusta kertakin riittää.