SIRKKA!? Oliko niin että miehesi on postinjakaja? Ja oliko niin..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olimme, mutta lopetimme, kun mies halusi alkaa siivousyrittäjäksi. Suoraan sanottuna postissa oli raskasta. :ashamed:

Raskasta, mutta mie tykkään kuitenki, että aika kivaa hommaa =)

Plussaa työajat, se, että omalla nopeudella voi vaikuttaa.
meillä rupesi pännimään se, että mieheltä vaadittiin aina ylitöitä ja sit loukkaannuttiin, jos se ei suostunut. Työilmapiiri ei ollut hyvä, mutta sehän on ihan toimipaikkakohtaista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olimme, mutta lopetimme, kun mies halusi alkaa siivousyrittäjäksi. Suoraan sanottuna postissa oli raskasta. :ashamed:

Raskasta, mutta mie tykkään kuitenki, että aika kivaa hommaa =)

Plussaa työajat, se, että omalla nopeudella voi vaikuttaa.
meillä rupesi pännimään se, että mieheltä vaadittiin aina ylitöitä ja sit loukkaannuttiin, jos se ei suostunut. Työilmapiiri ei ollut hyvä, mutta sehän on ihan toimipaikkakohtaista.

Näinpä joo.
Mie olen kieltäytyny tekeen ylitöitä, piste. Eipä sille kukaan minkään voi... =)
Iso plussa tosiaan työajat, etenki kesällä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olimme, mutta lopetimme, kun mies halusi alkaa siivousyrittäjäksi. Suoraan sanottuna postissa oli raskasta. :ashamed:

Raskasta, mutta mie tykkään kuitenki, että aika kivaa hommaa =)

Plussaa työajat, se, että omalla nopeudella voi vaikuttaa.
meillä rupesi pännimään se, että mieheltä vaadittiin aina ylitöitä ja sit loukkaannuttiin, jos se ei suostunut. Työilmapiiri ei ollut hyvä, mutta sehän on ihan toimipaikkakohtaista.

Näinpä joo.
Mie olen kieltäytyny tekeen ylitöitä, piste. Eipä sille kukaan minkään voi... =)
Iso plussa tosiaan työajat, etenki kesällä =)

Joo, kesää muistan kyllä lämmöllä, oli leppoisaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja peruspalkka. ei kai se missään niin kivaa ole töissä nykypäivänä olla..

Meillä on 6.30-13.39, toimipaikkakohtanen tuo mihin aikavälille sijottuu.
Viimeksi kun oon palkkataulukoita katellu ni alkupalkka tais olla 1300e pintaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja peruspalkka. ei kai se missään niin kivaa ole töissä nykypäivänä olla..

No siis... Ainakin meillä oli niin, et puoli 7 piti olla töissä ja pääsi, kun oli lajitellu ja jakanut oman reittinsä. Eli mies pääsi yleensä jotain 11-12 ja joskus sit harvemmin meni 14 asti.

luulen, et yleensä toimipaikoissa työt alkaa kuudelta aamulla.
 
siis käteen tuo 1300e? Mutta mikä siis brutto kun se netto on aika pitkälle kiinni omista lainoista jne. Ja työaika sopisi mulle täydellisesti sekä myöäs fyysinen raskaus (haen treeniä).
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis käteen tuo 1300e? Mutta mikä siis brutto kun se netto on aika pitkälle kiinni omista lainoista jne. Ja työaika sopisi mulle täydellisesti sekä myöäs fyysinen raskaus (haen treeniä).

Brutto siis 1300
*muoks* On siitä kyl vuos ainakin kun katoin, voi olla et on noussu...?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.

Kuule olen kokeillut!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.

Kuule olen kokeillut!

Oletko ollut postilla töissä vai jakanut mainoksia? En tiedä ketään postilaista, jonka mielestä se ei ois yhtään raskasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Emmelie75
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.

Kuule olen kokeillut!

Kesällä? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.

No joo tuli mulle käteen vamma kun lajittelin postia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.

Kuule olen kokeillut!

Kesällä? :D

Sekä talvella. Ilmaisjakelulehtiä. Mutta olin töissä sairaalassa jossa jaoimme postia ympäri sairaalaa ja lajiteltiin myös nämä postit. Röntgenkuvineen. Juu ei ole kevyttä. On niitä raskaampiakin. Itse tykkäisin jos ei olisi noin aikaisin mentävä töihin.
 
haluan fyysisen työn (on kapasiteettia urheiljana) ja en kaipaa työkavereita ja haluan työ joka sijoittuu klo 6 ja 14 väliin. Eli mulle siis bingo? Paitsi tuo´palkka on tosi kökkö jos 1300e on brutto!! Eli käteen mulla jäisi alle 1000e?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.

Kuule olen kokeillut!

Oletko ollut postilla töissä vai jakanut mainoksia? En tiedä ketään postilaista, jonka mielestä se ei ois yhtään raskasta.

Sairaalassa olen jakanut postia ja teininä ilmaisjakeluja jakanut
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.

Kuule olen kokeillut!

Oletko ollut postilla töissä vai jakanut mainoksia? En tiedä ketään postilaista, jonka mielestä se ei ois yhtään raskasta.

Sairaalassa olen jakanut postia ja teininä ilmaisjakeluja jakanut

Juu, ja luulet sit tietäväs postilla olemisesta jotain? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
haluan fyysisen työn (on kapasiteettia urheiljana) ja en kaipaa työkavereita ja haluan työ joka sijoittuu klo 6 ja 14 väliin. Eli mulle siis bingo? Paitsi tuo´palkka on tosi kökkö jos 1300e on brutto!! Eli käteen mulla jäisi alle 1000e?

Jos jaksat, voit tehdä lisätöitä ja saada siitä lisää palkkaa, ehkä?
 

Yhteistyössä