H
heis
Vieras
että sinäkin olit jonkun aikaa? Mitä olette tykänneet? Minkälainen työ, työaika ja palkka? Kiitos 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Olimme, mutta lopetimme, kun mies halusi alkaa siivousyrittäjäksi. Suoraan sanottuna postissa oli raskasta. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Olimme, mutta lopetimme, kun mies halusi alkaa siivousyrittäjäksi. Suoraan sanottuna postissa oli raskasta. :ashamed:
Raskasta, mutta mie tykkään kuitenki, että aika kivaa hommaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Olimme, mutta lopetimme, kun mies halusi alkaa siivousyrittäjäksi. Suoraan sanottuna postissa oli raskasta. :ashamed:
Raskasta, mutta mie tykkään kuitenki, että aika kivaa hommaa =)
Plussaa työajat, se, että omalla nopeudella voi vaikuttaa.
meillä rupesi pännimään se, että mieheltä vaadittiin aina ylitöitä ja sit loukkaannuttiin, jos se ei suostunut. Työilmapiiri ei ollut hyvä, mutta sehän on ihan toimipaikkakohtaista.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Olimme, mutta lopetimme, kun mies halusi alkaa siivousyrittäjäksi. Suoraan sanottuna postissa oli raskasta. :ashamed:
Raskasta, mutta mie tykkään kuitenki, että aika kivaa hommaa =)
Plussaa työajat, se, että omalla nopeudella voi vaikuttaa.
meillä rupesi pännimään se, että mieheltä vaadittiin aina ylitöitä ja sit loukkaannuttiin, jos se ei suostunut. Työilmapiiri ei ollut hyvä, mutta sehän on ihan toimipaikkakohtaista.
Näinpä joo.
Mie olen kieltäytyny tekeen ylitöitä, piste. Eipä sille kukaan minkään voi... =)
Iso plussa tosiaan työajat, etenki kesällä =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja peruspalkka. ei kai se missään niin kivaa ole töissä nykypäivänä olla..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja peruspalkka. ei kai se missään niin kivaa ole töissä nykypäivänä olla..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:siis käteen tuo 1300e? Mutta mikä siis brutto kun se netto on aika pitkälle kiinni omista lainoista jne. Ja työaika sopisi mulle täydellisesti sekä myöäs fyysinen raskaus (haen treeniä).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:
Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:
Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.
Kuule olen kokeillut!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:
Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.
Kuule olen kokeillut!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:
Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:
Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.
Kuule olen kokeillut!
Kesällä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:
Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.
Kuule olen kokeillut!
Oletko ollut postilla töissä vai jakanut mainoksia? En tiedä ketään postilaista, jonka mielestä se ei ois yhtään raskasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:
Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.
Kuule olen kokeillut!
Oletko ollut postilla töissä vai jakanut mainoksia? En tiedä ketään postilaista, jonka mielestä se ei ois yhtään raskasta.
Sairaalassa olen jakanut postia ja teininä ilmaisjakeluja jakanut
Alkuperäinen kirjoittaja ap:haluan fyysisen työn (on kapasiteettia urheiljana) ja en kaipaa työkavereita ja haluan työ joka sijoittuu klo 6 ja 14 väliin. Eli mulle siis bingo? Paitsi tuo´palkka on tosi kökkö jos 1300e on brutto!! Eli käteen mulla jäisi alle 1000e?