Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:
Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.
Kuule olen kokeillut!
Kesällä?![]()
Sekä talvella. Ilmaisjakelulehtiä. Mutta olin töissä sairaalassa jossa jaoimme postia ympäri sairaalaa ja lajiteltiin myös nämä postit. Röntgenkuvineen. Juu ei ole kevyttä. On niitä raskaampiakin. Itse tykkäisin jos ei olisi noin aikaisin mentävä töihin.
Puhutaan HIEMAN eri asioista