SIRKKA!? Oliko niin että miehesi on postinjakaja? Ja oliko niin..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hehhee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot
No halåååååååååå olen mäkin sairaalassa jakanut postit, mutta en todellakaan kuvittele että se on verrattavissa postilla oloon.. Pientä järjenkäyttöä nyt.

Joku järkeväkin liikenteessä :flower: =)

Kuules jahvetti meneppäs kokeilemaan. Siellä siis jaetaan sekä sisäiset että postin tuomat postit. Niitten lisäksi röntgenkuvat ym. Mitä ei posti kanna!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hehhee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot
No halåååååååååå olen mäkin sairaalassa jakanut postit, mutta en todellakaan kuvittele että se on verrattavissa postilla oloon.. Pientä järjenkäyttöä nyt.

Joku järkeväkin liikenteessä :flower: =)

Kuules jahvetti meneppäs kokeilemaan. Siellä siis jaetaan sekä sisäiset että postin tuomat postit. Niitten lisäksi röntgenkuvat ym. Mitä ei posti kanna!

Juu juu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en halua tehdä enää yhtään enempää. Lasten kanssa haluan loput päivästä olla.
+ oma koulutus on sosionomi amk, joten jos lisätienestiä niin vaikka viikonloppuna oman alan hommia tms.
Kiitos vastauksista!

Palkkaa pystyy lisäämään myös osaamien jakoreittien määrällä jne =)

Enää ei kuulemma vaikuta et montako reittiä osaa.Mut jos vaikuttaa niin 3 reittiin asti vaan ja vaikka osaisit 10 reittiä niin sen lisän saa vain tosta 3 reitistä osas si kuinka monta reittiä tahansa.

Niin siis se kai riippuu siit, ollaanko siinä uudes palkkasysteemissä, mikä mun mielestä on surkea.

Mikä uus palkkasysteemi? :whistle:
Täälpäin tuli semmonen, tai yritettiin ainakin, et ylitöistä ei maksettas, vaan keräiltäs jotain bonusta, joka sit jaettas, mutta todellisuudessa mitään bonuksia ei ikinä kerry. Ja vähän niinku, et nopeet tekis hitaiden hommat. Se oli osasyy siihen, että lähdettiin. Toi on myös toimipaikkakohtainen juttu, että mennäänkö siihen.



Meillä se meni niin et palaveris mietittiin et lähdetäänkö siihen mukaan vai ei.No se jäi siihen et ei päätetty sillon vie mitään vaan jäätiin miettimään asiaa.Ei menny kauaa ku esimies ilmoitti et tohon uuteen palkkasysteemiin mennään et paperit on allekirjotettu.
Eli se siitä palaverista.......esimiehet päätti eikä meitä kuunneltu.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en halua tehdä enää yhtään enempää. Lasten kanssa haluan loput päivästä olla.
+ oma koulutus on sosionomi amk, joten jos lisätienestiä niin vaikka viikonloppuna oman alan hommia tms.
Kiitos vastauksista!

Palkkaa pystyy lisäämään myös osaamien jakoreittien määrällä jne =)

Enää ei kuulemma vaikuta et montako reittiä osaa.Mut jos vaikuttaa niin 3 reittiin asti vaan ja vaikka osaisit 10 reittiä niin sen lisän saa vain tosta 3 reitistä osas si kuinka monta reittiä tahansa.

Niin siis se kai riippuu siit, ollaanko siinä uudes palkkasysteemissä, mikä mun mielestä on surkea.

Mikä uus palkkasysteemi? :whistle:
Täälpäin tuli semmonen, tai yritettiin ainakin, et ylitöistä ei maksettas, vaan keräiltäs jotain bonusta, joka sit jaettas, mutta todellisuudessa mitään bonuksia ei ikinä kerry. Ja vähän niinku, et nopeet tekis hitaiden hommat. Se oli osasyy siihen, että lähdettiin. Toi on myös toimipaikkakohtainen juttu, että mennäänkö siihen.



Meillä se meni niin et palaveris mietittiin et lähdetäänkö siihen mukaan vai ei.No se jäi siihen et ei päätetty sillon vie mitään vaan jäätiin miettimään asiaa.Ei menny kauaa ku esimies ilmoitti et tohon uuteen palkkasysteemiin mennään et paperit on allekirjotettu.
Eli se siitä palaverista.......esimiehet päätti eikä meitä kuunneltu.....

Tolleen se menee aina meilläki :headwall: :headwall:
Ettei vaan olla samassa paikassa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hehhee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot
No halåååååååååå olen mäkin sairaalassa jakanut postit, mutta en todellakaan kuvittele että se on verrattavissa postilla oloon.. Pientä järjenkäyttöä nyt.

Joku järkeväkin liikenteessä :flower: =)

Kuules jahvetti meneppäs kokeilemaan. Siellä siis jaetaan sekä sisäiset että postin tuomat postit. Niitten lisäksi röntgenkuvat ym. Mitä ei posti kanna!

Juu juu :D

No älä sä väitä muuta jos ite käsket kokeilemaan mä vastasin et meneppäs kokeilemaan tuota ja sano vasta sitten!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hehhee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot
No halåååååååååå olen mäkin sairaalassa jakanut postit, mutta en todellakaan kuvittele että se on verrattavissa postilla oloon.. Pientä järjenkäyttöä nyt.

Joku järkeväkin liikenteessä :flower: =)

Kuules jahvetti meneppäs kokeilemaan. Siellä siis jaetaan sekä sisäiset että postin tuomat postit. Niitten lisäksi röntgenkuvat ym. Mitä ei posti kanna!

Juu juu :D

No älä sä väitä muuta jos ite käsket kokeilemaan mä vastasin et meneppäs kokeilemaan tuota ja sano vasta sitten!

Mä voisin mennä postille töihin vaikka heti jos työ aika alkais vaiks puol kasi vasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hehhee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot
No halåååååååååå olen mäkin sairaalassa jakanut postit, mutta en todellakaan kuvittele että se on verrattavissa postilla oloon.. Pientä järjenkäyttöä nyt.

Joku järkeväkin liikenteessä :flower: =)

Kuules jahvetti meneppäs kokeilemaan. Siellä siis jaetaan sekä sisäiset että postin tuomat postit. Niitten lisäksi röntgenkuvat ym. Mitä ei posti kanna!

Juu juu :D

No älä sä väitä muuta jos ite käsket kokeilemaan mä vastasin et meneppäs kokeilemaan tuota ja sano vasta sitten!

Meni ohi lipan nyt niin että vihellys vaan kuulu :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hehhee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot
No halåååååååååå olen mäkin sairaalassa jakanut postit, mutta en todellakaan kuvittele että se on verrattavissa postilla oloon.. Pientä järjenkäyttöä nyt.

Joku järkeväkin liikenteessä :flower: =)

Kuules jahvetti meneppäs kokeilemaan. Siellä siis jaetaan sekä sisäiset että postin tuomat postit. Niitten lisäksi röntgenkuvat ym. Mitä ei posti kanna!

Juu juu :D

No älä sä väitä muuta jos ite käsket kokeilemaan mä vastasin et meneppäs kokeilemaan tuota ja sano vasta sitten!

Mä voisin mennä postille töihin vaikka heti jos työ aika alkais vaiks puol kasi vasta.

Noin minäki aattelin aluks, mut tosi nopeesti alko arvostaa sitä, et pääseeki aikaseen kotiin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en halua tehdä enää yhtään enempää. Lasten kanssa haluan loput päivästä olla.
+ oma koulutus on sosionomi amk, joten jos lisätienestiä niin vaikka viikonloppuna oman alan hommia tms.
Kiitos vastauksista!

Palkkaa pystyy lisäämään myös osaamien jakoreittien määrällä jne =)

Enää ei kuulemma vaikuta et montako reittiä osaa.Mut jos vaikuttaa niin 3 reittiin asti vaan ja vaikka osaisit 10 reittiä niin sen lisän saa vain tosta 3 reitistä osas si kuinka monta reittiä tahansa.

Niin siis se kai riippuu siit, ollaanko siinä uudes palkkasysteemissä, mikä mun mielestä on surkea.

Mikä uus palkkasysteemi? :whistle:
Täälpäin tuli semmonen, tai yritettiin ainakin, et ylitöistä ei maksettas, vaan keräiltäs jotain bonusta, joka sit jaettas, mutta todellisuudessa mitään bonuksia ei ikinä kerry. Ja vähän niinku, et nopeet tekis hitaiden hommat. Se oli osasyy siihen, että lähdettiin. Toi on myös toimipaikkakohtainen juttu, että mennäänkö siihen.



Meillä se meni niin et palaveris mietittiin et lähdetäänkö siihen mukaan vai ei.No se jäi siihen et ei päätetty sillon vie mitään vaan jäätiin miettimään asiaa.Ei menny kauaa ku esimies ilmoitti et tohon uuteen palkkasysteemiin mennään et paperit on allekirjotettu.
Eli se siitä palaverista.......esimiehet päätti eikä meitä kuunneltu.....

Tolleen se menee aina meilläki :headwall: :headwall:
Ettei vaan olla samassa paikassa :D


Mistä päin oot sit??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja hehhee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot
No halåååååååååå olen mäkin sairaalassa jakanut postit, mutta en todellakaan kuvittele että se on verrattavissa postilla oloon.. Pientä järjenkäyttöä nyt.

Joku järkeväkin liikenteessä :flower: =)

Kuules jahvetti meneppäs kokeilemaan. Siellä siis jaetaan sekä sisäiset että postin tuomat postit. Niitten lisäksi röntgenkuvat ym. Mitä ei posti kanna!

Juu juu :D

No älä sä väitä muuta jos ite käsket kokeilemaan mä vastasin et meneppäs kokeilemaan tuota ja sano vasta sitten!

Meni ohi lipan nyt niin että vihellys vaan kuulu :whistle:

ite kysyit et ootko kokeillut! itse vastasin että mene kokeilemaan tuonne johki keskussairaalaan tuota postin jakoa ja aliarvioi vasta sitten.
 
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en halua tehdä enää yhtään enempää. Lasten kanssa haluan loput päivästä olla.
+ oma koulutus on sosionomi amk, joten jos lisätienestiä niin vaikka viikonloppuna oman alan hommia tms.
Kiitos vastauksista!

Palkkaa pystyy lisäämään myös osaamien jakoreittien määrällä jne =)

Enää ei kuulemma vaikuta et montako reittiä osaa.Mut jos vaikuttaa niin 3 reittiin asti vaan ja vaikka osaisit 10 reittiä niin sen lisän saa vain tosta 3 reitistä osas si kuinka monta reittiä tahansa.

Niin siis se kai riippuu siit, ollaanko siinä uudes palkkasysteemissä, mikä mun mielestä on surkea.

Mikä uus palkkasysteemi? :whistle:
Täälpäin tuli semmonen, tai yritettiin ainakin, et ylitöistä ei maksettas, vaan keräiltäs jotain bonusta, joka sit jaettas, mutta todellisuudessa mitään bonuksia ei ikinä kerry. Ja vähän niinku, et nopeet tekis hitaiden hommat. Se oli osasyy siihen, että lähdettiin. Toi on myös toimipaikkakohtainen juttu, että mennäänkö siihen.



Meillä se meni niin et palaveris mietittiin et lähdetäänkö siihen mukaan vai ei.No se jäi siihen et ei päätetty sillon vie mitään vaan jäätiin miettimään asiaa.Ei menny kauaa ku esimies ilmoitti et tohon uuteen palkkasysteemiin mennään et paperit on allekirjotettu.
Eli se siitä palaverista.......esimiehet päätti eikä meitä kuunneltu.....

Tolleen se menee aina meilläki :headwall: :headwall:
Ettei vaan olla samassa paikassa :D


Mistä päin oot sit??

:whistle:
Nelosella alkaa :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Meillä se meni niin et palaveris mietittiin et lähdetäänkö siihen mukaan vai ei.No se jäi siihen et ei päätetty sillon vie mitään vaan jäätiin miettimään asiaa.Ei menny kauaa ku esimies ilmoitti et tohon uuteen palkkasysteemiin mennään et paperit on allekirjotettu.
Eli se siitä palaverista.......esimiehet päätti eikä meitä kuunneltu.....

Tolleen se menee aina meilläki :headwall: :headwall:
Ettei vaan olla samassa paikassa :D
Joo sehän on puoliväkisin/väkisin rukattu läpi joka paikassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en halua tehdä enää yhtään enempää. Lasten kanssa haluan loput päivästä olla.
+ oma koulutus on sosionomi amk, joten jos lisätienestiä niin vaikka viikonloppuna oman alan hommia tms.
Kiitos vastauksista!

Palkkaa pystyy lisäämään myös osaamien jakoreittien määrällä jne =)

Enää ei kuulemma vaikuta et montako reittiä osaa.Mut jos vaikuttaa niin 3 reittiin asti vaan ja vaikka osaisit 10 reittiä niin sen lisän saa vain tosta 3 reitistä osas si kuinka monta reittiä tahansa.

Niin siis se kai riippuu siit, ollaanko siinä uudes palkkasysteemissä, mikä mun mielestä on surkea.

Mikä uus palkkasysteemi? :whistle:
Täälpäin tuli semmonen, tai yritettiin ainakin, et ylitöistä ei maksettas, vaan keräiltäs jotain bonusta, joka sit jaettas, mutta todellisuudessa mitään bonuksia ei ikinä kerry. Ja vähän niinku, et nopeet tekis hitaiden hommat. Se oli osasyy siihen, että lähdettiin. Toi on myös toimipaikkakohtainen juttu, että mennäänkö siihen.



Meillä se meni niin et palaveris mietittiin et lähdetäänkö siihen mukaan vai ei.No se jäi siihen et ei päätetty sillon vie mitään vaan jäätiin miettimään asiaa.Ei menny kauaa ku esimies ilmoitti et tohon uuteen palkkasysteemiin mennään et paperit on allekirjotettu.
Eli se siitä palaverista.......esimiehet päätti eikä meitä kuunneltu.....

Tolleen se menee aina meilläki :headwall: :headwall:
Ettei vaan olla samassa paikassa :D


Mistä päin oot sit??

:whistle:
Nelosella alkaa :whistle: :D

Si ei olla samas paikas
 
Alkuperäinen kirjoittaja harkitseva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mitäs toi sitte käytännössä tarkottaa, et nopeet tekee hitaitten työt? :whistle:

niin ja voiko omaa utoa käyttää postinkuljetuksessa? omilla bensoilla?

Joko postinautoa,tai si on pyörä/kävelylenkit.Mut meillä päin on muutama oman auton lenkki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja harkitseva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mitäs toi sitte käytännössä tarkottaa, et nopeet tekee hitaitten työt? :whistle:

niin ja voiko omaa utoa käyttää postinkuljetuksessa? omilla bensoilla?

Periaatteessa joillain reiteillä joo, mutta käytännössä ei oo kai nykysin enää suotavaa...??

sika vaikeetakin varmaan, kun on ratti väärällä puolella, kun postin autosta taas voi ikkunasta laittaa sen postin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja harkitseva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mitäs toi sitte käytännössä tarkottaa, et nopeet tekee hitaitten työt? :whistle:

niin ja voiko omaa utoa käyttää postinkuljetuksessa? omilla bensoilla?

Joko postinautoa,tai si on pyörä/kävelylenkit.Mut meillä päin on muutama oman auton lenkki.

millä perusteella tuon postiauton saa? postilaatikkoreiteillä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja harkitseva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mitäs toi sitte käytännössä tarkottaa, et nopeet tekee hitaitten työt? :whistle:

niin ja voiko omaa utoa käyttää postinkuljetuksessa? omilla bensoilla?

Periaatteessa joillain reiteillä joo, mutta käytännössä ei oo kai nykysin enää suotavaa...??

miten niin ei suotavaa? no jos kipaisee kilsan pyörällä ja sit jatkaa autolla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja sma:
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja harkitseva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mitäs toi sitte käytännössä tarkottaa, et nopeet tekee hitaitten työt? :whistle:

niin ja voiko omaa utoa käyttää postinkuljetuksessa? omilla bensoilla?

Joko postinautoa,tai si on pyörä/kävelylenkit.Mut meillä päin on muutama oman auton lenkki.

millä perusteella tuon postiauton saa? postilaatikkoreiteillä?

Autolla voi olla raskaampaa, koska postia on enemmän kuin kärryreiteillä ja siis enemmän laatikoita pakattavana autoon. Toisaalta se on varmaan kivempaa kun saa ajella.

Senhän saa vaan sillä perusteella, jos joutuu semmoseen autopiiriin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja harkitseva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mitäs toi sitte käytännössä tarkottaa, et nopeet tekee hitaitten työt? :whistle:

niin ja voiko omaa utoa käyttää postinkuljetuksessa? omilla bensoilla?

Periaatteessa joillain reiteillä joo, mutta käytännössä ei oo kai nykysin enää suotavaa...??

miten niin ei suotavaa? no jos kipaisee kilsan pyörällä ja sit jatkaa autolla?

Töissä käytetään työvälineitä, ei omia.
Itse olen kerran siirtymiseen käyttäny omaa autoa, sain korvauksen
 
Alkuperäinen kirjoittaja sma:
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja harkitseva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mitäs toi sitte käytännössä tarkottaa, et nopeet tekee hitaitten työt? :whistle:

niin ja voiko omaa utoa käyttää postinkuljetuksessa? omilla bensoilla?

Joko postinautoa,tai si on pyörä/kävelylenkit.Mut meillä päin on muutama oman auton lenkki.

millä perusteella tuon postiauton saa? postilaatikkoreiteillä?

Lenkit on mitattu autolle ja niillä reiteillä on silloin talonpuolesta auto.Jos on autolenkki niin silloin on postinauto mut jos joku muu niin se jaataan si niinkuin se on mitattu ja laitettu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja harkitseva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mitäs toi sitte käytännössä tarkottaa, et nopeet tekee hitaitten työt? :whistle:

niin ja voiko omaa utoa käyttää postinkuljetuksessa? omilla bensoilla?

Periaatteessa joillain reiteillä joo, mutta käytännössä ei oo kai nykysin enää suotavaa...??

sika vaikeetakin varmaan, kun on ratti väärällä puolella, kun postin autosta taas voi ikkunasta laittaa sen postin.
pysättää auton ja jakaa kävellen
 
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja harkitseva:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Mitäs toi sitte käytännössä tarkottaa, et nopeet tekee hitaitten työt? :whistle:

niin ja voiko omaa utoa käyttää postinkuljetuksessa? omilla bensoilla?

Periaatteessa joillain reiteillä joo, mutta käytännössä ei oo kai nykysin enää suotavaa...??

sika vaikeetakin varmaan, kun on ratti väärällä puolella, kun postin autosta taas voi ikkunasta laittaa sen postin.
pysättää auton ja jakaa kävellen

Aikaa menis kauheesti.
 

Yhteistyössä