SIRKKA!? Oliko niin että miehesi on postinjakaja? Ja oliko niin..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.

Kuule olen kokeillut!

Kesällä? :D

Sekä talvella. Ilmaisjakelulehtiä. Mutta olin töissä sairaalassa jossa jaoimme postia ympäri sairaalaa ja lajiteltiin myös nämä postit. Röntgenkuvineen. Juu ei ole kevyttä. On niitä raskaampiakin. Itse tykkäisin jos ei olisi noin aikaisin mentävä töihin.

Puhutaan HIEMAN eri asioista :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
haluan fyysisen työn (on kapasiteettia urheiljana) ja en kaipaa työkavereita ja haluan työ joka sijoittuu klo 6 ja 14 väliin. Eli mulle siis bingo? Paitsi tuo´palkka on tosi kökkö jos 1300e on brutto!! Eli käteen mulla jäisi alle 1000e?

Äkkiä se palkka nousee =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.

Kuule olen kokeillut!

Oletko ollut postilla töissä vai jakanut mainoksia? En tiedä ketään postilaista, jonka mielestä se ei ois yhtään raskasta.

Sairaalassa olen jakanut postia ja teininä ilmaisjakeluja jakanut

Juu, ja luulet sit tietäväs postilla olemisesta jotain? :D

Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.

Kuule olen kokeillut!

Oletko ollut postilla töissä vai jakanut mainoksia? En tiedä ketään postilaista, jonka mielestä se ei ois yhtään raskasta.

Sairaalassa olen jakanut postia ja teininä ilmaisjakeluja jakanut

Juu, ja luulet sit tietäväs postilla olemisesta jotain? :D

Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot

Siis onko sulla nyt hajuakaan siitä, mimmonen semmonen postinjakoreitti oikeasti on? Että montako kerrostaloa/tornitaloa yhdessä reitissä voi olla?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.

Kuule olen kokeillut!

Kesällä? :D

Sekä talvella. Ilmaisjakelulehtiä. Mutta olin töissä sairaalassa jossa jaoimme postia ympäri sairaalaa ja lajiteltiin myös nämä postit. Röntgenkuvineen. Juu ei ole kevyttä. On niitä raskaampiakin. Itse tykkäisin jos ei olisi noin aikaisin mentävä töihin.

Puhutaan HIEMAN eri asioista :whistle:

OOTKO kokeillut jakaa sairaalassa postia?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.

Kuule olen kokeillut!

Oletko ollut postilla töissä vai jakanut mainoksia? En tiedä ketään postilaista, jonka mielestä se ei ois yhtään raskasta.

Sairaalassa olen jakanut postia ja teininä ilmaisjakeluja jakanut

Juu, ja luulet sit tietäväs postilla olemisesta jotain? :D

Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot

Siis onko sulla nyt hajuakaan siitä, mimmonen semmonen postinjakoreitti oikeasti on? Että montako kerrostaloa/tornitaloa yhdessä reitissä voi olla?

Onko sulla hajua siitä että sairaalassa isossa noita reittejä kierretään 5 kertaa per päivä! Käyppäs kokeilees!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.

Kuule olen kokeillut!

Oletko ollut postilla töissä vai jakanut mainoksia? En tiedä ketään postilaista, jonka mielestä se ei ois yhtään raskasta.

Sairaalassa olen jakanut postia ja teininä ilmaisjakeluja jakanut

Juu, ja luulet sit tietäväs postilla olemisesta jotain? :D

Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot

Siis onko sulla nyt hajuakaan siitä, mimmonen semmonen postinjakoreitti oikeasti on? Että montako kerrostaloa/tornitaloa yhdessä reitissä voi olla?

Eikä kävellä läpi pelkästään niitä taloja, vaan siirtymät niihin...jopa kilometrejä...tuulessa ja tuiskussa, säällä kuin säällä....jne jne...
 
en halua tehdä enää yhtään enempää. Lasten kanssa haluan loput päivästä olla.
+ oma koulutus on sosionomi amk, joten jos lisätienestiä niin vaikka viikonloppuna oman alan hommia tms.
Kiitos vastauksista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.

Kuule olen kokeillut!

Oletko ollut postilla töissä vai jakanut mainoksia? En tiedä ketään postilaista, jonka mielestä se ei ois yhtään raskasta.

Sairaalassa olen jakanut postia ja teininä ilmaisjakeluja jakanut

Juu, ja luulet sit tietäväs postilla olemisesta jotain? :D

Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot

Siis onko sulla nyt hajuakaan siitä, mimmonen semmonen postinjakoreitti oikeasti on? Että montako kerrostaloa/tornitaloa yhdessä reitissä voi olla?

Onko sulla hajua siitä että sairaalassa isossa noita reittejä kierretään 5 kertaa per päivä! Käyppäs kokeilees!
Ajellaan hissillä jne :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.

Kuule olen kokeillut!

Oletko ollut postilla töissä vai jakanut mainoksia? En tiedä ketään postilaista, jonka mielestä se ei ois yhtään raskasta.

Sairaalassa olen jakanut postia ja teininä ilmaisjakeluja jakanut

Juu, ja luulet sit tietäväs postilla olemisesta jotain? :D

Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot

Siis onko sulla nyt hajuakaan siitä, mimmonen semmonen postinjakoreitti oikeasti on? Että montako kerrostaloa/tornitaloa yhdessä reitissä voi olla?

Onko sulla hajua siitä että sairaalassa isossa noita reittejä kierretään 5 kertaa per päivä! Käyppäs kokeilees!

No mitä, itehän sä sanoit, ettei oo muka raskasta ja nyt räyhäät?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en halua tehdä enää yhtään enempää. Lasten kanssa haluan loput päivästä olla.
+ oma koulutus on sosionomi amk, joten jos lisätienestiä niin vaikka viikonloppuna oman alan hommia tms.
Kiitos vastauksista!

Palkkaa pystyy lisäämään myös osaamien jakoreittien määrällä jne =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.

Kuule olen kokeillut!

Oletko ollut postilla töissä vai jakanut mainoksia? En tiedä ketään postilaista, jonka mielestä se ei ois yhtään raskasta.

Sairaalassa olen jakanut postia ja teininä ilmaisjakeluja jakanut

Juu, ja luulet sit tietäväs postilla olemisesta jotain? :D

Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot

Siis onko sulla nyt hajuakaan siitä, mimmonen semmonen postinjakoreitti oikeasti on? Että montako kerrostaloa/tornitaloa yhdessä reitissä voi olla?

Onko sulla hajua siitä että sairaalassa isossa noita reittejä kierretään 5 kertaa per päivä! Käyppäs kokeilees!
Ajellaan hissillä jne :D

Luuletko että siellä sairaalassa pääsee vain hissillä joka paikkaan? Ihan sivusuuntaisin kulkevia hissejäkin oot tavannut?:O

Juuh et näemmä tiedä. Et oo koskaan missään keskussairaalassakaan ollut?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en halua tehdä enää yhtään enempää. Lasten kanssa haluan loput päivästä olla.
+ oma koulutus on sosionomi amk, joten jos lisätienestiä niin vaikka viikonloppuna oman alan hommia tms.
Kiitos vastauksista!

Palkkaa pystyy lisäämään myös osaamien jakoreittien määrällä jne =)

Enää ei kuulemma vaikuta et montako reittiä osaa.Mut jos vaikuttaa niin 3 reittiin asti vaan ja vaikka osaisit 10 reittiä niin sen lisän saa vain tosta 3 reitistä osas si kuinka monta reittiä tahansa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.

Kuule olen kokeillut!

Oletko ollut postilla töissä vai jakanut mainoksia? En tiedä ketään postilaista, jonka mielestä se ei ois yhtään raskasta.

Sairaalassa olen jakanut postia ja teininä ilmaisjakeluja jakanut

Juu, ja luulet sit tietäväs postilla olemisesta jotain? :D

Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot

Siis onko sulla nyt hajuakaan siitä, mimmonen semmonen postinjakoreitti oikeasti on? Että montako kerrostaloa/tornitaloa yhdessä reitissä voi olla?

Onko sulla hajua siitä että sairaalassa isossa noita reittejä kierretään 5 kertaa per päivä! Käyppäs kokeilees!

No mitä, itehän sä sanoit, ettei oo muka raskasta ja nyt räyhäät?

no en mä räyhää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en halua tehdä enää yhtään enempää. Lasten kanssa haluan loput päivästä olla.
+ oma koulutus on sosionomi amk, joten jos lisätienestiä niin vaikka viikonloppuna oman alan hommia tms.
Kiitos vastauksista!

Palkkaa pystyy lisäämään myös osaamien jakoreittien määrällä jne =)

Enää ei kuulemma vaikuta et montako reittiä osaa.Mut jos vaikuttaa niin 3 reittiin asti vaan ja vaikka osaisit 10 reittiä niin sen lisän saa vain tosta 3 reitistä osas si kuinka monta reittiä tahansa.

Niin siis se kai riippuu siit, ollaanko siinä uudes palkkasysteemissä, mikä mun mielestä on surkea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en halua tehdä enää yhtään enempää. Lasten kanssa haluan loput päivästä olla.
+ oma koulutus on sosionomi amk, joten jos lisätienestiä niin vaikka viikonloppuna oman alan hommia tms.
Kiitos vastauksista!

Palkkaa pystyy lisäämään myös osaamien jakoreittien määrällä jne =)

Enää ei kuulemma vaikuta et montako reittiä osaa.Mut jos vaikuttaa niin 3 reittiin asti vaan ja vaikka osaisit 10 reittiä niin sen lisän saa vain tosta 3 reitistä osas si kuinka monta reittiä tahansa.

No mut jotaan tollasta...oli ainaki 2v sitte..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en halua tehdä enää yhtään enempää. Lasten kanssa haluan loput päivästä olla.
+ oma koulutus on sosionomi amk, joten jos lisätienestiä niin vaikka viikonloppuna oman alan hommia tms.
Kiitos vastauksista!

Palkkaa pystyy lisäämään myös osaamien jakoreittien määrällä jne =)

Enää ei kuulemma vaikuta et montako reittiä osaa.Mut jos vaikuttaa niin 3 reittiin asti vaan ja vaikka osaisit 10 reittiä niin sen lisän saa vain tosta 3 reitistä osas si kuinka monta reittiä tahansa.

Niin siis se kai riippuu siit, ollaanko siinä uudes palkkasysteemissä, mikä mun mielestä on surkea.

Mikä uus palkkasysteemi? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot
No halåååååååååå olen mäkin sairaalassa jakanut postit, mutta en todellakaan kuvittele että se on verrattavissa postilla oloon.. Pientä järjenkäyttöä nyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä raskasta tuossa muka on? Jos ei lasketa mukaan sitä että joutuu meneen noin ajoissa? Jakaisivat postit myös oikeeseen osotteeseen :kieh:

Kuule se posti on aika painavaa, työasennot ei mitä parhaita ja monotooninen liike lajitellessa. Kokeile joskus ja sano sitten.

Kuule olen kokeillut!

Oletko ollut postilla töissä vai jakanut mainoksia? En tiedä ketään postilaista, jonka mielestä se ei ois yhtään raskasta.

Sairaalassa olen jakanut postia ja teininä ilmaisjakeluja jakanut

Juu, ja luulet sit tietäväs postilla olemisesta jotain? :D

Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot

Siis onko sulla nyt hajuakaan siitä, mimmonen semmonen postinjakoreitti oikeasti on? Että montako kerrostaloa/tornitaloa yhdessä reitissä voi olla?

Onko sulla hajua siitä että sairaalassa isossa noita reittejä kierretään 5 kertaa per päivä! Käyppäs kokeilees!
Ajellaan hissillä jne :D

Luuletko että siellä sairaalassa pääsee vain hissillä joka paikkaan? Ihan sivusuuntaisin kulkevia hissejäkin oot tavannut?:O

Juuh et näemmä tiedä. Et oo koskaan missään keskussairaalassakaan ollut?

:laugh: :laugh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hehhee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot
No halåååååååååå olen mäkin sairaalassa jakanut postit, mutta en todellakaan kuvittele että se on verrattavissa postilla oloon.. Pientä järjenkäyttöä nyt.

Joku järkeväkin liikenteessä :flower: =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en halua tehdä enää yhtään enempää. Lasten kanssa haluan loput päivästä olla.
+ oma koulutus on sosionomi amk, joten jos lisätienestiä niin vaikka viikonloppuna oman alan hommia tms.
Kiitos vastauksista!

Palkkaa pystyy lisäämään myös osaamien jakoreittien määrällä jne =)

Enää ei kuulemma vaikuta et montako reittiä osaa.Mut jos vaikuttaa niin 3 reittiin asti vaan ja vaikka osaisit 10 reittiä niin sen lisän saa vain tosta 3 reitistä osas si kuinka monta reittiä tahansa.

Niin siis se kai riippuu siit, ollaanko siinä uudes palkkasysteemissä, mikä mun mielestä on surkea.



Joo tuon uuden palkkasysteemin mukana se just tuliki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hehhee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot
No halåååååååååå olen mäkin sairaalassa jakanut postit, mutta en todellakaan kuvittele että se on verrattavissa postilla oloon.. Pientä järjenkäyttöä nyt.

Aijaa no aika hiljasta siellä sairaalassa sitten ollut! Pienikin se sairaala varmaan on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en halua tehdä enää yhtään enempää. Lasten kanssa haluan loput päivästä olla.
+ oma koulutus on sosionomi amk, joten jos lisätienestiä niin vaikka viikonloppuna oman alan hommia tms.
Kiitos vastauksista!

Palkkaa pystyy lisäämään myös osaamien jakoreittien määrällä jne =)

Enää ei kuulemma vaikuta et montako reittiä osaa.Mut jos vaikuttaa niin 3 reittiin asti vaan ja vaikka osaisit 10 reittiä niin sen lisän saa vain tosta 3 reitistä osas si kuinka monta reittiä tahansa.

Niin siis se kai riippuu siit, ollaanko siinä uudes palkkasysteemissä, mikä mun mielestä on surkea.

Mikä uus palkkasysteemi? :whistle:
Täälpäin tuli semmonen, tai yritettiin ainakin, et ylitöistä ei maksettas, vaan keräiltäs jotain bonusta, joka sit jaettas, mutta todellisuudessa mitään bonuksia ei ikinä kerry. Ja vähän niinku, et nopeet tekis hitaiden hommat. Se oli osasyy siihen, että lähdettiin. Toi on myös toimipaikkakohtainen juttu, että mennäänkö siihen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja postilainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en halua tehdä enää yhtään enempää. Lasten kanssa haluan loput päivästä olla.
+ oma koulutus on sosionomi amk, joten jos lisätienestiä niin vaikka viikonloppuna oman alan hommia tms.
Kiitos vastauksista!

Palkkaa pystyy lisäämään myös osaamien jakoreittien määrällä jne =)

Enää ei kuulemma vaikuta et montako reittiä osaa.Mut jos vaikuttaa niin 3 reittiin asti vaan ja vaikka osaisit 10 reittiä niin sen lisän saa vain tosta 3 reitistä osas si kuinka monta reittiä tahansa.

Niin siis se kai riippuu siit, ollaanko siinä uudes palkkasysteemissä, mikä mun mielestä on surkea.

Mikä uus palkkasysteemi? :whistle:
Täälpäin tuli semmonen, tai yritettiin ainakin, et ylitöistä ei maksettas, vaan keräiltäs jotain bonusta, joka sit jaettas, mutta todellisuudessa mitään bonuksia ei ikinä kerry. Ja vähän niinku, et nopeet tekis hitaiden hommat. Se oli osasyy siihen, että lähdettiin. Toi on myös toimipaikkakohtainen juttu, että mennäänkö siihen.

Koskas tollanen on tullu, jos on?? :whistle:
En oo kyllä moisesta kuullukaan....kohta 2v oon ollu töistä pois...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hehhee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot
No halåååååååååå olen mäkin sairaalassa jakanut postit, mutta en todellakaan kuvittele että se on verrattavissa postilla oloon.. Pientä järjenkäyttöä nyt.

Aijaa no aika hiljasta siellä sairaalassa sitten ollut! Pienikin se sairaala varmaan on.
Niin varmasti =) Sun sairaala on maailman vaikein ja kun sä jaat ne postit, se on aivan hirveä rääkki kulkea paikasta toiseen ja vaikeampaa kuin kellään muulla, mutta ei kuitenkaan yhtään raskasta =)
 

Yhteistyössä