V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja hehhee:No halåååååååååå olen mäkin sairaalassa jakanut postit, mutta en todellakaan kuvittele että se on verrattavissa postilla oloon.. Pientä järjenkäyttöä nyt.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuule ootko kokeillut. Me jaettiin tuolla sairaalassa sekä sisäinen posti sekä ulkopuolelta postin tuoma posti !! Et juuh! Ja ne tarvi sitten myös jakaa monta kertaa eri osastoihin päivässä. Ei riittänyt että kerran kierrettiin osastot
Joku järkeväkin liikenteessä :flower: =)
Kuules jahvetti meneppäs kokeilemaan. Siellä siis jaetaan sekä sisäiset että postin tuomat postit. Niitten lisäksi röntgenkuvat ym. Mitä ei posti kanna!