Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja sama:pysättää auton ja jakaa kävellenAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja harkitseva:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mitäs toi sitte käytännössä tarkottaa, et nopeet tekee hitaitten työt?![]()
niin ja voiko omaa utoa käyttää postinkuljetuksessa? omilla bensoilla?
Periaatteessa joillain reiteillä joo, mutta käytännössä ei oo kai nykysin enää suotavaa...??
sika vaikeetakin varmaan, kun on ratti väärällä puolella, kun postin autosta taas voi ikkunasta laittaa sen postin.
Aikaa menis kauheesti.
Ei oie postilla varaa sellaseen