taalla on epailys et sisko tuli aineissa kotiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
ihan ekana se pentu sais elämänsä selkäsaunan. sitten mä vaatisin sen perustelemaan todella hyvin miksi on käyttänyt ja koska sellasta syytä ei oo, niin ohjaisin sen hoitoon. onneksi mulla on sen verran auktoriteettiä veljeen vielä, että se saattais jopa mua kuunnella

Kuule, ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä, jos joku aineita vetää, siinä ei paljon siskon tai kenenkään muun auktoriteetit paina. Surullista, mutta totta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
ihan ekana se pentu sais elämänsä selkäsaunan. sitten mä vaatisin sen perustelemaan todella hyvin miksi on käyttänyt ja koska sellasta syytä ei oo, niin ohjaisin sen hoitoon. onneksi mulla on sen verran auktoriteettiä veljeen vielä, että se saattais jopa mua kuunnella

Kuule, ihan kokemuksen syvällä rintaäänellä, jos joku aineita vetää, siinä ei paljon siskon tai kenenkään muun auktoriteetit paina. Surullista, mutta totta.

Näin on, narkki myy vaikka mummonsa jos tarvii kamaa. Siinä ei aktoriteetit paina ei.

joo, ei sisko nuku vielakaan vaikka jo 2 tuntia sitten meni petiin. asken kavi haahuileen tassa taas. jatamme suosiolla sen laukun kun muuten nousee meteli, jutellaan huomenna sitten sen kans. maki lahen nukkumaan.

Joo, vähän vaikea muuta on kun sanoa/kysyä suoraan että missä mennään :/ Itse käytin 10v, enkä kyllä koskaan kantanut huumeita/välineitä mukana (ainakaan kotiin) joten laukun tarkistus ei hyödytä mitään. Eli on ottanut ekstaasia tai amfetamiinia jos ei nukuta..

Yhteistyössä