taalla on epailys et sisko tuli aineissa kotiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:
Alkuperäinen kirjoittaja cmk:
Ok tosin noista on vaan pikku matka suonen sisäisiin aineisiin :/ kurja homma.

Mikä piri sitten on ellei suonensisäisesti käytettävä? Niin mä sitä joskus vedin.

no aika harva viihdekäyttäjä sitä kyllä pistää. [/quote]

Mistäpä tuon tietää onko ap:n sisko viihdekäyttäjä :/ vai pitkän linjan narkki. Sori vaan ap.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
mä penkoisin sen laukun vaikka itte, jos ois kyse mun pikkuveljestä

Ja jos sun pikkuveli on 18v, niin sen jälkeen tekisit..mitä?

ihan ekana se pentu sais elämänsä selkäsaunan. sitten mä vaatisin sen perustelemaan todella hyvin miksi on käyttänyt ja koska sellasta syytä ei oo, niin ohjaisin sen hoitoon. onneksi mulla on sen verran auktoriteettiä veljeen vielä, että se saattais jopa mua kuunnella

Mikä piri sitten on ellei suonensisäisesti käytettävä? Niin mä sitä joskus vedin.

no aika harva viihdekäyttäjä sitä kyllä pistää.

Mistäpä tuon tietää onko ap:n sisko viihdekäyttäjä :/ vai pitkän linjan narkki. Sori vaan ap.

ei mitaan, yllarina ta kaikille tulee...

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Voi hitto,se sun systerisi pitäisi äkkiä saada pois niistä piireistä missä se liikkuu tai muuten voi käydä huonosti :|

T: Tilanteesta selvinnyt

niinpa, mut hitto ma tiian miten siina kay... tapaa sitten salaa! |O

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Voi hitto,se sun systerisi pitäisi äkkiä saada pois niistä piireistä missä se liikkuu tai muuten voi käydä huonosti :|

Sähän voit tuoda sen siskosi Suomeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
18 vuotias voi olla mieleltään vielä ihan kakara. Tee sille palvelus ja hae laukku, jos siellä on aineita niin voitte vielä auttaa nuorta naista. Myöhemmin on vaikeampaa...

tätä mieltä mieki oon.

Mun mielestä kaikki, oli sit ikä 15 tai 45 niin ovat todella kakaroita jos leikkivät aineiden kanssa, ei minkäänlaista itsensä kunnioitusta tai kykyä ajatella normaalisti.

Mä ite liikuin aikoinaan yhden kundin kanssa joka käytti ja tuli itekin kokeiltua muutamat kerrat.
Sitten mä tapasin yhden tosi kiva tyypin ja sen kanssa hengailtiin,tosin ilman seksiä,kavereita vaan oltiin,hitto kun en ole vuosiin sitä nähnyt,kiitäisin sitä siitä että se sai mut pelastettua viime tingassa :heart:

Voi että kun saisitte jotenkin ton asian parhain päin :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja miten on:
Täysi-ikäistä huumeiden käyttäjää on vaan aika hankala auttaa jos ei itse halua apua. En tosin tiedä miten Venäjällä on, että saako helposti esim. pakkohoitoon? Tai onko hoitoon edes mahdollista saada jos ei ole isoja rahoja?

tassa tapauksessa ei oo rahasta kiinni.

Joo mutta onko siellä oikeesti mahdollisuuksia vaikka pakkohoitoon? Suomessa laki on tosi tiukka noissa. Mutta onko Venäjällä 18v täysi-ikäinen ja miten mahtaa olla pakkohoidon kanssa tai hoidon yleensä? Olen käsittänyt että huumeet on tosi iso ongelma Venäjällä?

Suomessa ja suomessa, ei v*ttu. Kuvitteleeko porukka et Suomi on oikeesti joku hyvinvointi valtio huumeiden kanssa?? Jonot on PITKÄT ja hoitoa saa usein niin että pilleriä naamaan ja sitten ulos. hoidot kestää monesti 1-4viikkoa, kun ei oo tiloja ja hoitajia että vois pitää kauemmin.

Mitä te luulette että narkkarit jotka on saanu n. kuukauden LÄÄKKELLISEN hoidon tekee sen jälkeen kun joutuvat pihalle hoitolaitoiksesta ja menevät narkkiystävien seuraan???!? Ja tää on tosi elämää, sillä ei riitä hoitoa lähellekään kaikille ketkä sitä tarvitsee ja hoito on usein liian vähäistä. Sinne uppoaa valtion rahat turhaan, kun eivät auta tarpeeksi ja oikeen.

Onko sillä sun siskolla pistojälkiä missään? Taipeissa tai varpaiden väleissä? Sillä voi olla vaikka hepatiitti tai hiv jos pistää suoneen.

ma luulen et se on vetany piria.

Ok tosin noista on vaan pikku matka suonen sisäisiin aineisiin :/ kurja homma.

Jos oot oikeesti käyttäjä niin tiedät että sitä on muutenkin otettavissa kuin suoneen.

Kyllä mä sen tiedän ja tiedän myös sen että sitä aika harva jaksaa pidemmän päälle vetää nenäänsä tai vatsaansa, koska se on kemikaalia mikä syövyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja bdt:

viisumilla 3kk:ksi korkeintaan.

Heippa vaan meille sinisilmäisille nauraja :wave: hoitelen teikäläsiä työkseni :) että tiedän mitä sen on. Silti luulen että täällä Suomessa on tilanne aika paljon parempi kuin Venäjällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nauraa sinisilmäisille:
Suomessa ja suomessa, ei v*ttu. Kuvitteleeko porukka et Suomi on oikeesti joku hyvinvointi valtio huumeiden kanssa?? Jonot on PITKÄT ja hoitoa saa usein niin että pilleriä naamaan ja sitten ulos. hoidot kestää monesti 1-4viikkoa, kun ei oo tiloja ja hoitajia että vois pitää kauemmin.

Mitä te luulette että narkkarit jotka on saanu n. kuukauden LÄÄKKELLISEN hoidon tekee sen jälkeen kun joutuvat pihalle hoitolaitoiksesta ja menevät narkkiystävien seuraan???!? Ja tää on tosi elämää, sillä ei riitä hoitoa lähellekään kaikille ketkä sitä tarvitsee ja hoito on usein liian vähäistä. Sinne uppoaa valtion rahat turhaan, kun eivät auta tarpeeksi ja oikeen.

Aamen tälle. Helsingin kaupunki ohjaa varojaan korvaushoitoon, irtisanoo sopimuksiaan kuntouttavien hoitopaikkojen (etenkin lääkkeettömien sellaisten) kanssa jotta saataisiin Subua huuleen narkomaaneille, kun heitä ei ilmeisesti kannata raitistaa vaan tulee halvemmaksi antaa korvaushoitoa. Hip hei tälle linjalle. Mutta onneksi Paavolla on hienot kalusteet.

Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:

Suomessahan ei ole huumeita.

=)

Tämä kommentti viittaa siihen että se lapsi saadaan erotettua kaveripiiristään, tollo.

3kk ei riita. ei sita vasten tahtoaan saa erotettua. pitaa loytya oma halu vaihtaa kaveripiiri.

=)

Tämä kommentti viittaa siihen että se lapsi saadaan erotettua kaveripiiristään, tollo.

3kk ei riita. ei sita vasten tahtoaan saa erotettua. pitaa loytya oma halu vaihtaa kaveripiiri.

Näin on ja täältä Suomestaki löytyy tietynlainen piiri tarpeeseen, että tuskin auttaa asiaa.

=)

Näin juuri,eihän alkoholistiakaan paranna kuin alkoholisti itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Nauraa sinisilmäisille:

Aamen tälle. Helsingin kaupunki ohjaa varojaan korvaushoitoon, irtisanoo sopimuksiaan kuntouttavien hoitopaikkojen (etenkin lääkkeettömien sellaisten) kanssa jotta saataisiin Subua huuleen narkomaaneille, kun heitä ei ilmeisesti kannata raitistaa vaan tulee halvemmaksi antaa korvaushoitoa. Hip hei tälle linjalle. Mutta onneksi Paavolla on hienot kalusteet.

Huh, tässä oli hyvä jatko. Enkä nyt henkilökohtaisesti alkais vertaamaan maatamme muihin maihin, sillä se ei kuitenkaan vie sitä tosi asiaa pois että hoitoa saa liian vähän ja rahaa uppoaa niin paljon turhaan. Sinäpä sen sanoit, Paavolla on hyvä elää. Toivottavasti käpertyy nahka soffaansa kera hanhenmaksa palleroiden, katsoman huomenta Suomea kun Suomen kansa voi huonosti.

Alkuperäinen kirjoittaja Nauraa sinisilmäisille :

Huh, tässä oli hyvä jatko. Enkä nyt henkilökohtaisesti alkais vertaamaan maatamme muihin maihin, sillä se ei kuitenkaan vie sitä tosi asiaa pois että hoitoa saa liian vähän ja rahaa uppoaa niin paljon turhaan. Sinäpä sen sanoit, Paavolla on hyvä elää. Toivottavasti käpertyy nahka soffaansa kera hanhenmaksa palleroiden, katsoman huomenta Suomea kun Suomen kansa voi huonosti.

No niin paitsi että jos ketju pysyy alkuperäisessä asiassa niin se koski nimenomaan Venäjän narkomaanien oloja, koska ap:n sisko on venäläinen ja asuu sekä pörrää pirissä siellä tällä hetkellä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nauraa sinisilmäisille :

No niin paitsi että jos ketju pysyy alkuperäisessä asiassa niin se koski nimenomaan Venäjän narkomaanien oloja, koska ap:n sisko on venäläinen ja asuu sekä pörrää pirissä siellä tällä hetkellä =)

Mut tässä ketjussahan puhuttiin myös Suomeen tulosta, että tuskin on vaikutusta. Varsinkaan kun Oulu tunnetaan kovana huumekaupunkina. ;)

Yhteistyössä