Alkuperäinen kirjoittaja Miili:18 vuotias voi olla mieleltään vielä ihan kakara. Tee sille palvelus ja hae laukku, jos siellä on aineita niin voitte vielä auttaa nuorta naista. Myöhemmin on vaikeampaa...
tätä mieltä mieki oon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:18 vuotias voi olla mieleltään vielä ihan kakara. Tee sille palvelus ja hae laukku, jos siellä on aineita niin voitte vielä auttaa nuorta naista. Myöhemmin on vaikeampaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sen sisko ja isä ilmeisesti asuu venäläisiä kun ovat kaikki. Ja siis Venäjällä ovat nytkin. Korjaa toki ap jos olen väärässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja asdasd:Mistäs se epäilys tuli?
ma nain et pupillit laajentuneet ja sekoili tuossa et haluu ottaa musta valokuvia ettei faija suutu sille ku musta on niin vahan kuvia, otti kuvia niin et varmasti sormet paasi kuvaan ja salamakin peittyi...
Onks se ennen kokeillut / käyttänyt? Epäilette siis, että amfetamiinia tai muuta vastaavaa käyttänyt? Tosta repun selän takana penkomisesta oon henk. koht. vähän sitä mieltä, että se on vähän liian niin ja näin mikä sen hyöty on. Siitä tulee varmaan hirveä huuto ja haistattelu, jos sen tekee väkisin. Okei, jos sieltä löytyy kamaa niin se on selvä juttu sitten. Sillä tosin vain todistetaan, että hän on nyt käyttänyt aineita. Jatkossa hän sitten kyllä osaa salata paremmin jälkensä, jos näin tapahtuu uudestaan. Mä kyllä menisin ja sanoisin suoraan, että sä olet aineissa. Jos hän ei omasta mielestään ole, niin sitten hän varmaan ilolla näyttää reppunsa ja taskunsa.
Alkuperäinen kirjoittaja miten on:Täysi-ikäistä huumeiden käyttäjää on vaan aika hankala auttaa jos ei itse halua apua. En tosin tiedä miten Venäjällä on, että saako helposti esim. pakkohoitoon? Tai onko hoitoon edes mahdollista saada jos ei ole isoja rahoja?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja miten on:Täysi-ikäistä huumeiden käyttäjää on vaan aika hankala auttaa jos ei itse halua apua. En tosin tiedä miten Venäjällä on, että saako helposti esim. pakkohoitoon? Tai onko hoitoon edes mahdollista saada jos ei ole isoja rahoja?
tassa tapauksessa ei oo rahasta kiinni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sillä sun siskolla pistojälkiä missään? Taipeissa tai varpaiden väleissä? Sillä voi olla vaikka hepatiitti tai hiv jos pistää suoneen.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sillä sun siskolla pistojälkiä missään? Taipeissa tai varpaiden väleissä? Sillä voi olla vaikka hepatiitti tai hiv jos pistää suoneen.
ma luulen et se on vetany piria.
Alkuperäinen kirjoittaja :_/:Voi harmi.. Kattoisin laukun salaa varmaan ja kertoisin sitten oliko epäilyttävää. Ja äkkiä puutututtava, ettei kehity kamalia riippuvuuksia ja ongelmia...Varmaan jossain on tukihenkilöitä tai tietoja miten huumeläheisen pitäisi toimia?? Toivotaan kuitenkin et ei ois mitään, mutta huumeitten kanssa yksityisyyden kynnys on kyllä minusta ylitetty ja laukku pitää tarkistaa jos on epäilys? :-( Eihän sitä tarvii ehkä kertoa, jos epäilys on turha, ja sisko nukkuu??
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja miten on:Täysi-ikäistä huumeiden käyttäjää on vaan aika hankala auttaa jos ei itse halua apua. En tosin tiedä miten Venäjällä on, että saako helposti esim. pakkohoitoon? Tai onko hoitoon edes mahdollista saada jos ei ole isoja rahoja?
Joo mutta onko siellä oikeesti mahdollisuuksia vaikka pakkohoitoon? Suomessa laki on tosi tiukka noissa. Mutta onko Venäjällä 18v täysi-ikäinen ja miten mahtaa olla pakkohoidon kanssa tai hoidon yleensä? Olen käsittänyt että huumeet on tosi iso ongelma Venäjällä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja miten on:Täysi-ikäistä huumeiden käyttäjää on vaan aika hankala auttaa jos ei itse halua apua. En tosin tiedä miten Venäjällä on, että saako helposti esim. pakkohoitoon? Tai onko hoitoon edes mahdollista saada jos ei ole isoja rahoja?
Joo mutta onko siellä oikeesti mahdollisuuksia vaikka pakkohoitoon? Suomessa laki on tosi tiukka noissa. Mutta onko Venäjällä 18v täysi-ikäinen ja miten mahtaa olla pakkohoidon kanssa tai hoidon yleensä? Olen käsittänyt että huumeet on tosi iso ongelma Venäjällä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja hei sellanen vinkki että päihtyneelle ei kannata puhua aiheesta sen enempää. Huomenna kun on selvä niin kova kovaa vastaan. Mutta ei tänään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sillä sun siskolla pistojälkiä missään? Taipeissa tai varpaiden väleissä? Sillä voi olla vaikka hepatiitti tai hiv jos pistää suoneen.
Ok tosin noista on vaan pikku matka suonen sisäisiin aineisiin :/ kurja homma.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ei nuku viela. sangyssa on tosin.
Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja miten on:Täysi-ikäistä huumeiden käyttäjää on vaan aika hankala auttaa jos ei itse halua apua. En tosin tiedä miten Venäjällä on, että saako helposti esim. pakkohoitoon? Tai onko hoitoon edes mahdollista saada jos ei ole isoja rahoja?
Ei Suomen laki varmaan ole niin kovin tiukka siinä että ihminen voitaisiin vastoin tahtoaan viedä hoitoon. valitettavasti ei. Johan siitäkin nousi möly kun odottavien huumeäitien pakkohoitoa ehdotettiin. En nyt muista menikö läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja cmk:Ok tosin noista on vaan pikku matka suonen sisäisiin aineisiin :/ kurja homma.
Alkuperäinen kirjoittaja cmk:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sillä sun siskolla pistojälkiä missään? Taipeissa tai varpaiden väleissä? Sillä voi olla vaikka hepatiitti tai hiv jos pistää suoneen.
Ok tosin noista on vaan pikku matka suonen sisäisiin aineisiin :/ kurja homma.
Mikä piri sitten on ellei suonensisäisesti käytettävä? Niin mä sitä joskus vedin.
Alkuperäinen kirjoittaja cmk:Mikä piri sitten on ellei suonensisäisesti käytettävä? Niin mä sitä joskus vedin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja bdt:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja miten on:Täysi-ikäistä huumeiden käyttäjää on vaan aika hankala auttaa jos ei itse halua apua. En tosin tiedä miten Venäjällä on, että saako helposti esim. pakkohoitoon? Tai onko hoitoon edes mahdollista saada jos ei ole isoja rahoja?
Ei Suomen laki varmaan ole niin kovin tiukka siinä että ihminen voitaisiin vastoin tahtoaan viedä hoitoon. valitettavasti ei. Johan siitäkin nousi möly kun odottavien huumeäitien pakkohoitoa ehdotettiin. En nyt muista menikö läpi.
Ilmeisesti ymmärsit tahallaan?? väärin. Siis Suomessa EI voi viedä pakkohoitoon pelkän päihdeongelman vuoksi. Pitää olla vaaraksi itselle ja muille ja sekään ei tahdo riittää. Pakkohoito kriteerit on tosi tiukat. Että täysi-ikäistä on mahdoton saada hoitoon jos ei halua.