Siskon mies mollaa meitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna33
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="ap";24293870]Mä meen sit ku tunnen sen sopivaksi. Ja koului mä en ole ehtinyt käymään, koska eka lapsi tuli niin nuorena. Mutta oomma silti jotain töitä tehny välillä, että siitä turha syytellä.[/QUOTE]

Syytellä? =)

Mainiosti ehdit vielä koulunpenkille. Samalla näytät hyvää esimerkkiä lapsillesi, miten itse ansaitaan oma elanto.

[QUOTE="ap";24293894]Öö tietty saa pyytää rahaa ja näin, mutta sanoinkin, että jos itte saisin "tosta vaan" paljon omaisuutta ni tietty mun läheiset sais esim. olla siel kesämökillä jos en ite oo siel. Varsinkin jos ne siivoo jne...

Alkukesästä toi mökki oli ihan tyhjillään ja harmitti kun se oli siellä "tyhjän panttina". Sitten me sitä saatiin lainaksi ku mut pakotettiin nöyrtymään ja kysymään sitä. Ja siihenkin heitettiin sitten joku "hommia vois tehä"-läppä.[/QUOTE]

Onko siskon mies sinun läheisesi?

[QUOTE="ap";24293894]Öö tietty saa pyytää rahaa ja näin, mutta sanoinkin, että jos itte saisin "tosta vaan" paljon omaisuutta ni tietty mun läheiset sais esim. olla siel kesämökillä jos en ite oo siel. Varsinkin jos ne siivoo jne...

Alkukesästä toi mökki oli ihan tyhjillään ja harmitti kun se oli siellä "tyhjän panttina". Sitten me sitä saatiin lainaksi ku mut pakotettiin nöyrtymään ja kysymään sitä. Ja siihenkin heitettiin sitten joku "hommia vois tehä"-läppä.[/QUOTE]

Sut pakotettiin? Kuka näin kehtasi tehdä?

Ymmärrän hyvin, että olette työttömiä, sillä ei kukaan lusmua töihin haluaisikaan. Ei liene mikään ihme, että teistä on luovuttu. Kyllä ahkera aina töitä löytää. Oma mieheni mieluummin lapioisi paskaa, kuin jättäytyisi tuille, vaikkei se hänen koulutustaan vastaakaan.

Olet kyllä niin kateellinen ap.

[QUOTE="huoh";24293820]Nythän sitä työtä olisi ollut tarjolla, mutta ei vaan sulle tai miehellesi kelpaa. Kivempihan se on tukien varassa kotona lusmuta.[/QUOTE]

Emme me saa sossusta YHTÄÄN MITÄÄN. Mies saa ansiosidonnaista ja minä sitten ihan samat tuet kuin kuka tahansa muukin neljän lapsen äiti. Ja ees kodinhoidontukee ei saada ku kumpikaan ei oo töis. Eli ei olla mitään pummeja.

Mun mielestä mein kaltasiakin tarvitaan jokka tekee lapsia tähän maahan. Tuntuu että kaikki miettii vaan uraa ja rahaa ja tekee sit 0-2 lasta. Ja väkiluku senkus laskee. Parempi se on että suomalaiset tekis enempi lapsia, ni ei tarttis tuoda väkee niin paljon ulkomailta. Etenkin kun ei ne ulkomaalaiset oikeen sopeudu jne.

[QUOTE="vieras";24293913]Onko siskon mies sinun läheisesi?[/QUOTE]

No mut sisko on. Ja ihan samalla tavalla jos mun mies olis rikas (oli sit lottovoitto, perintö tai vaikka joku sikapalkka) niin sais siitä mun siskokin.

Sut pakotettiin? Kuka näin kehtasi tehdä?

Lasten takia mä sen tein, koska niiden parasta mä halusin. Että ei pakotettu, mutta kumminkin jos halus lapsille hienoo mökkiaikaa, niin oli pakko nöyrtyy. Ittellä jos olis tommonen mökkipaikka, niin antaisin kyllä läheisteni olla siellä jos en ite olis.

Enkä mä oo mistään kateellinen se vaan tiedoksi. Mulle on ihan sama mitä kukaki omistaa. Mut se nyt on vaan nii, että ihan tyhmää pitää tyhjänpanttina jotain mitä toinen ehkä arvostaa enempi kuin toinen.

Tääl palstalla taitaa vaan kirjotella semmoset kultalusikkaihmiset, jotka pitää "omastaan" kiinni kynsin hampain jakamatta muille mitään. Sen verran tommosta ökyporvarikommenttia on aina kaikkeen. Tuli vaan mieleen ku joskus luin jotain toista ketjua nii samallaista vittuilua.

Sitten taas se mitä oon frendien kanssa jutellu, niin kaikki on samaa mieltä kuin mä. Että aika hassua että täällä päinvastoin. Tääl on varmaan just niitä ihmisiä, joka saanu suhteilla helpon hyväpalkkasen jobin ja sitten on aikaa kirjoitella vittuiluja itteään köyhemmille.

Mun mielestä ap:n kannattaisi nyt ensin pohtia omaa asennettaan omia valintojaan elämässä.

Ja sori ap.. en kyllä yhtään pysty samaistumaan sun tunteisiin. Mulle on aina ollut selkeää että käyn koulut, teen töitä ja elätän täysin itseni.. ja kyllä.. jos olisin työtön, niin mieluummin tekisin niitä mainitsemiasi "paskahommia" kuin olisin mieheni kanssa kotona kyräilemässä muiden omaisuutta.

[QUOTE="ap";24293991]No mut sisko on. Ja ihan samalla tavalla jos mun mies olis rikas (oli sit lottovoitto, perintö tai vaikka joku sikapalkka) niin sais siitä mun siskokin.[/QUOTE]

Miehen pitäisi luovuttaa omaisuuttaan vaimonsa siskolle ja tämän miehelle... täh? :D

Mun mielestä ap:n kannattaisi nyt ensin pohtia omaa asennettaan omia valintojaan elämässä.

Ja sori ap.. en kyllä yhtään pysty samaistumaan sun tunteisiin. Mulle on aina ollut selkeää että käyn koulut, teen töitä ja elätän täysin itseni.. ja kyllä.. jos olisin työtön, niin mieluummin tekisin niitä mainitsemiasi "paskahommia" kuin olisin mieheni kanssa kotona kyräilemässä muiden omaisuutta.

Niihä me elätetäänki ittemme. Oisko pitäny ryhtyy siskon ja sen miehen elättämäksi. Huh huh.

Mä mitään "kyräile". Mitä se ees oikeestaan tarkottaaa. No ihan sama. Tietty mä oon kans ahkera jos vaan olis sopivaa jobia. Ja mies on aina ollu ahkera ja sen työ meni alta ku koko tehas lakkautettiin, että minkäs se sille voi. Vittu pitääks sitte mennä paskahommiin ku omat työt viedään ?

Se on helppo huikkia, kun ei itsellä oo mökkiä... Miksi omaa mökkiään pitäis tyrkyttää sukulaisten käyttöön?!

[QUOTE="ap";24294064]Tääl palstalla taitaa vaan kirjotella semmoset kultalusikkaihmiset, jotka pitää "omastaan" kiinni kynsin hampain jakamatta muille mitään. Sen verran tommosta ökyporvarikommenttia on aina kaikkeen. Tuli vaan mieleen ku joskus luin jotain toista ketjua nii samallaista vittuilua.

Sitten taas se mitä oon frendien kanssa jutellu, niin kaikki on samaa mieltä kuin mä. Että aika hassua että täällä päinvastoin. Tääl on varmaan just niitä ihmisiä, joka saanu suhteilla helpon hyväpalkkasen jobin ja sitten on aikaa kirjoitella vittuiluja itteään köyhemmille.[/QUOTE]

Yleensä ne jotka eivät mitään omista, eivätkä mitään tee ovat vailla sitä mitä muilla on. Sinuna kaivaisin sen kultalusikkasi p*rseestäsi ja alkaisin ihan itse sitä kultalusikkaa kiillottamaan.

[QUOTE="vieras";24294174]Miehen pitäisi luovuttaa omaisuuttaan vaimonsa siskolle ja tämän miehelle... täh? :D[/QUOTE]

Ei luovuttaa vaan lainata ku ei ite tartte. Siis tietty ei oo pakko, mutta kyl hyvät ihmiset tekis niin. Ja ite tekisin niin.

[QUOTE="ap";24294191]Niihä me elätetäänki ittemme. Oisko pitäny ryhtyy siskon ja sen miehen elättämäksi. Huh huh.

[/QUOTE]

Voi ap, oikeassa elämässä itsensä elättäminen tarkoittaa sitä käydään töissä ja itse tienaamilla rahoilla maksetaan oma eläminen. Ei sitä että yhteiskunta maksaa tukia ja niillä elätätte "itse itsenne" En todellakaan ole kultalusikka suussa syntynyt mutta TE olette loisia jotka koittaa hyötyä muista kaiken mahdollisen irti, niin yhteiskunnalta kuin läheisiltä.

[QUOTE="vieras";24294196]Yleensä ne jotka eivät mitään omista, eivätkä mitään tee ovat vailla sitä mitä muilla on. Sinuna kaivaisin sen kultalusikkasi p*rseestäsi ja alkaisin ihan itse sitä kultalusikkaa kiillottamaan.[/QUOTE]

haista sinä sanonko mikä. Kuule mulle tuli lapsi kun olin 17v ja sitte jäi amis kesken, tosin sillä mitään välii koska väärä ala. Ja munsisko ollu aina mun isän suosikki kaikki koulut maksettu ja tolleen. Aina ollu suosikki ku meni lukioon ja sitten kävi aina vaan kouluja ja kouluja ja isä makso. Mulle ei maksanu mitään.

Ja toinen lapsi mulle tuli kun olin 20v (se tuli tän nykysen miehen kaa). Ei täs kuule suurperheen pyörittäminen mitään lusmuiluu oo. Jos kaikki naiset vaan istuis koulussa 30v saakka ja sit tekis yhden lapsen niinku mun sisko, niin sukupuuttoon kuolis suomalaiset.

Venäjällä maksetaan 10 000 euroo lapsesta. Jossain sentäs arvostetaan lapsiakin. Jos Suomes oli sama homma saisin mä 40 000 euroo vuodessa mutta täällä ei arvosteta vaan lapsi on rikso. Et meiti sitä!

[QUOTE="vieras";24294240]Voi ap, oikeassa elämässä itsensä elättäminen tarkoittaa sitä käydään töissä ja itse tienaamilla rahoilla maksetaan oma eläminen. Ei sitä että yhteiskunta maksaa tukia ja niillä elätätte "itse itsenne" En todellakaan ole kultalusikka suussa syntynyt mutta TE olette loisia jotka koittaa hyötyä muista kaiken mahdollisen irti, niin yhteiskunnalta kuin läheisiltä.[/QUOTE]

Joo mut maksaa tossakin joku firma tai valtio sen sun palkan kummiskin, että ei siin sen enempää itteensä elätä. Ja työttömyyskorvauksen saa kun kerran kuuluu liittoon.

[QUOTE="ap";24294259]haista sinä sanonko mikä. Kuule mulle tuli lapsi kun olin 17v ja sitte jäi amis kesken, tosin sillä mitään välii koska väärä ala. Ja munsisko ollu aina mun isän suosikki kaikki koulut maksettu ja tolleen. Aina ollu suosikki ku meni lukioon ja sitten kävi aina vaan kouluja ja kouluja ja isä makso. Mulle ei maksanu mitään.

Ja toinen lapsi mulle tuli kun olin 20v (se tuli tän nykysen miehen kaa). Ei täs kuule suurperheen pyörittäminen mitään lusmuiluu oo. Jos kaikki naiset vaan istuis koulussa 30v saakka ja sit tekis yhden lapsen niinku mun sisko, niin sukupuuttoon kuolis suomalaiset.

Venäjällä maksetaan 10 000 euroo lapsesta. Jossain sentäs arvostetaan lapsiakin. Jos Suomes oli sama homma saisin mä 40 000 euroo vuodessa mutta täällä ei arvosteta vaan lapsi on rikso. Et meiti sitä![/QUOTE]

Paskat makseta ainakaan joka puolella ja tämä on fakta. Miksi sun pitäisi saada ilmaiseksi mökit ja rahat ja kaikki kun olet itse sössinyt elämäsi rupeamalla teinimammaksi. Kanna vastuu, kouluttaudu, mene töihin ja hanki itse omat mökkisi. Siskos mies sentään tekee töitä kun sun oma luuseri makaa kotona.

[QUOTE="ap";24294259]haista sinä sanonko mikä. Kuule mulle tuli lapsi kun olin 17v ja sitte jäi amis kesken, tosin sillä mitään välii koska väärä ala. Ja munsisko ollu aina mun isän suosikki kaikki koulut maksettu ja tolleen. Aina ollu suosikki ku meni lukioon ja sitten kävi aina vaan kouluja ja kouluja ja isä makso. Mulle ei maksanu mitään.

Venäjällä maksetaan 10 000 euroo lapsesta. Jossain sentäs arvostetaan lapsiakin. Jos Suomes oli sama homma saisin mä 40 000 euroo vuodessa mutta täällä ei arvosteta vaan lapsi on rikso. Et meiti sitä![/QUOTE
Muuta Venäjälle, kartutat siellä omaisuuttas, ja palaat rikkaampana kuin koskaan Suomeen, ja haistat pitkät siskon miehelle.

[QUOTE="ap";24294279]Joo mut maksaa tossakin joku firma tai valtio sen sun palkan kummiskin, että ei siin sen enempää itteensä elätä. Ja työttömyyskorvauksen saa kun kerran kuuluu liittoon.[/QUOTE]

Tuota se teettää kun peruskoulusta päässeenä ruvetaan lapsia väsäämään. Voi kuule, minun palkan ( mitä se edes liittyy tähän) maksaa ihan yksityinen henkilö omista tuloistaan. Mitä sinä tuotat yhteiskunnalle? Et MITÄÄN, tuot pelkästään kuluja, samaten miehesi. Ja teille pitäisi vielä antaa ilmaiseksi lisää ja lisää.

Venäjällä maksetaan 10 000 euroo lapsesta. Jossain sentäs arvostetaan lapsiakin. Jos Suomes oli sama homma saisin mä 40 000 euroo vuodessa mutta täällä ei arvosteta vaan lapsi on rikso. Et meiti sitä![/QUOTE]

Mikä on se koulutus ja oman alan homma, joka esti sinua menemästä siskon miehelle palkalliseen töihin?

"No ei se ny ihan niin mee, että työttömän tarttee kaiken maailman paskahommia ruveta tekemään kun oman alan hommia ei oo."

Venäjäl ton saan vaan syntyperäset, että se ei niinku onnistuis enää. Ja mä olen antanut yhteiskunnalle 4 suomalaista lasta. Ja hyvä se vaan että tekee nuorena, ettei sitten 30v tartte ihmetellä kun ei ehkä tuukkaan lapsia vaikka haluis.

Yhteistyössä