sitä sit varmaan laihtuu...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinna

Vieras
työt alkaa ens viikolla,6 vuoden kotona olon jälkeen, ja mies lähtee 2 viikoki työmatkalle, niin sitä varmaan laihtuu ikävästä ja työn aikana tulee varmaan liikuttua vähän enemmän kuin kotona :D

Ei se kyllä haittaa,vaikka 15 kg laihtuis :D :D
Mut miten sen ikävän kestää... ja yksin huolehtia lapset hoitoon,kotiin,kauppaan,ruuan laittamista...huh huh
 
no ole tyytyväinen että se on vaan sen 2vkoa. syö vaikka suklaata ikävään niin ei pääse laihtumaan ;) ja töissä pidät mukana kaikkee kätsää naposteltavaa ja pikaherkkua ettei nälkä yllätä eikä tule kalorivajetta :D lasten kanssa pidätte sen 2vkon aikana paljon leffaherkutteluiltoja ja iltapalaksi pannaria sunmuuta hyvää. pidä sitkeesti kiinni kiloistas :D

 

Yhteistyössä