Stumppaa tähän!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PiXX
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä luin ja on todella hyvä kirja. Siitä on nyt aikaa 5 kuukautta kun poltin viimeisen tupakan. Takana oli 22 vuotta ja aski päivässä. En ole tarvinnut mitään korvaavaa ja "vieroitusoireetkin" oli naurettavan pieniä. Joten ehdottomasti kannattaa lukea toi kirja. Et sinä ainakaan menetä mitään.

Meinasin sen lainata, mutta eipä tuo näkynyt olevan kallis vaikka tilaisi omaksi. 11€+postarit..

Muita kokemuksia?? Kirjaa on myyty vissiin miljoonia?? (joltain sivulta luin)..

Olen lukenut ja ei mitään vaikutusta. Itsestäänselvien asioiden ja ajatusten toistelua. Ehkä jossei koskaan ole pohtinut tupakointiaan sen syvällisemmin, voi kirja tarjota jotain uusia näkökulmia.

• Tykkää
Reactions: rops
En oikeastaan enää polta (muutakuin satunnaisesti seurassa jämät). Mutta jos tuo auttas pääsemään eroon nikotiini pastilleista.. Rahaa niihin menee kuussa 50€.. Ois muutakin käyttöä ko.summalle.. Ja jos lopetan pastillit, aloitan samantien tupakoinnin..

Öhh, vain luovuttajat lopettaa.

Ja epäonnistujat tarvitsevat lopettamiseen jotain perkeleen apuvälineitä niinkuin kirjoja. Jos joskus haluan rikastua niin alan kirjoittamaan kirjoja lopettamisesta ja/tai laihduttamisesta. Etenkin typerät naiset ostavat niitä laumoittain niinkuin lampaat.

319 pvää takana sähkötupakan avulla.

Väittäisin että lukemalla minkään riippuvuuden lopettaminen on ihan täysin ihmisestä kiinni ja hieman hataralla pohjalla. Tietoahan haitoista saa kun lähtee vaan googlettamaan. Ei se siitä kiinni ole. Se pitää vaan olla vahvempaa kuin pelkkä "jonain päivänä varmasti lopetan" se aie siihen.

Mutta jos siitä voi olla apu niin kehoitan kyllä kokeilemaan kaikkia jotka haluaa eroon tupakasta.

319 pvää takana sähkötupakan avulla.

Väittäisin että lukemalla minkään riippuvuuden lopettaminen on ihan täysin ihmisestä kiinni ja hieman hataralla pohjalla. Tietoahan haitoista saa kun lähtee vaan googlettamaan. Ei se siitä kiinni ole. Se pitää vaan olla vahvempaa kuin pelkkä "jonain päivänä varmasti lopetan" se aie siihen.

Mutta jos siitä voi olla apu niin kehoitan kyllä kokeilemaan kaikkia jotka haluaa eroon tupakasta.

Hieno saavutus. Vieläkö käytät sähkötupakkaa?

en nyt tiedä onko sähköTUPAKKAAN siirtyminen niin jeejee-juttu, riippuvuus vaihdettu toiseen.

Mutta joo, olen kirjan joskus lukenut ja kyllähän se vähän laittaa miettimään. Ei mitään uusia mullistavia juttuja siinä ole, mutta kantsii se lukea jos/kun lisämotivaatiota ja potkua lopettamiseen tarvii.

T. 2v ilman röökiä (tai muita vastaavia tuotteita..)

en nyt tiedä onko sähköTUPAKKAAN siirtyminen niin jeejee-juttu, riippuvuus vaihdettu toiseen.

Mutta joo, olen kirjan joskus lukenut ja kyllähän se vähän laittaa miettimään. Ei mitään uusia mullistavia juttuja siinä ole, mutta kantsii se lukea jos/kun lisämotivaatiota ja potkua lopettamiseen tarvii.

T. 2v ilman röökiä (tai muita vastaavia tuotteita..)

Vähän sama kuin sanoisit:

En nyt tiedä kannattaako juhlia sitä että vaihdoit ainaisen mäkkärissä syömisen kotiruokaan.

• Tykkää
Reactions: rops
Mulla on vuosia paljon enemmän ja toivon, että tämä ois nyt se mun juttu.

Yksi neuvo asiaan, jos ei haittaa.

Perehdy hyvin aiheeseen, jollet ole jo.

Tarkoitan siis; laitteet, tehot, akut, nesteet.

Yksi kardinaalimunaus mitä moni harrastaa on trendiseksikkäät sähkösavukkeet. Eräs hyvin suuri maahantuoja on tehnyt aika valtavan trademarkin, mutta ongelmana on se että suurin osa sen tuotteista on alimitoitettuja juuri tupakoinnista pois siirtyville, se ei haittaa jos on kova tahtotila lopettamiseen, mutta lopettamisesta voi tehdä hieman helpompaakin kun itse tietää mitä tarvitsee, kokeilemalla ja testaamalla.

Sähkötupakan ja nesteiden maailma on valtava. Se ei ole ihan sama mitä suuhunsa pistää. (ei kai se koskaan ole :whistle: )

En oikeastaan enää polta (muutakuin satunnaisesti seurassa jämät). Mutta jos tuo auttas pääsemään eroon nikotiini pastilleista.. Rahaa niihin menee kuussa 50€.. Ois muutakin käyttöä ko.summalle.. Ja jos lopetan pastillit, aloitan samantien tupakoinnin..

Lopeta nyt ihan ensimmäisenä ne satunnaiset jämät. Jatka pastilleilla, älä murehdi paljonko niihin menee rahaa. Älä lopeta niiden syömistä liian äkkiä. Kyllä se siitä :hug:

Mä oon nyt ollut kohta 3 kk polttamatta. Imeskelytableteilla mennään. Joinain päivinä en tarvitse niitä ollenkaan, joskus menee enemmän. Mutta mulla tuli niin totaaliällötys koko röökiin, että polttaminen ei edes oikeestaan ole vaihtoehto tiukan paikan tullen. Olin myös työnantajan järjestämällä vieroituskurssilla, sen tädin puheet pisti ajattelemaan. Ehkä toi kirja tekis saman. Kokeile edes.

Yksi neuvo asiaan, jos ei haittaa.

Perehdy hyvin aiheeseen, jollet ole jo.

Tarkoitan siis; laitteet, tehot, akut, nesteet.

Yksi kardinaalimunaus mitä moni harrastaa on trendiseksikkäät sähkösavukkeet. Eräs hyvin suuri maahantuoja on tehnyt aika valtavan trademarkin, mutta ongelmana on se että suurin osa sen tuotteista on alimitoitettuja juuri tupakoinnista pois siirtyville, se ei haittaa jos on kova tahtotila lopettamiseen, mutta lopettamisesta voi tehdä hieman helpompaakin kun itse tietää mitä tarvitsee, kokeilemalla ja testaamalla.

Sähkötupakan ja nesteiden maailma on valtava. Se ei ole ihan sama mitä suuhunsa pistää. (ei kai se koskaan ole :whistle: )

Kovasti olen googletellut. Minä en tarvi trendiseksikästä, eikä miulla olekaan.

Mun mies luki kirjan, eikä ole sen jälkeen polttanut. Siitä on nyt kolme vuotta, joten uskoisin vaikutuksen olevan pysyvää :)

Ja sen nikotiiniriippuvuus oli ihan omaa luokkaansa, yölläkin piti nousta polttamaan jos sattui heräämään. Monen monta lopetusyritystä oli takana, kunnes ostin sille tuon kirjan. Voin siis suositella.

Ja tuo sähkötupakka.. Se on ihan itsensä huijaamista jos luulee sen olevan vaaratonta. Kaikki ylimääräinen kemikaali mitä keuhkoihisi hengität, on potentiaalisesti vaarallista. Yleensähän noi litkut tilataan jostain ulkomailta, eikä kukaan voi tietää mitä ne sisältää :(

[QUOTE="...";28841286]
Ja tuo sähkötupakka.. Se on ihan itsensä huijaamista jos luulee sen olevan vaaratonta. Kaikki ylimääräinen kemikaali mitä keuhkoihisi hengität, on potentiaalisesti vaarallista. Yleensähän noi litkut tilataan jostain ulkomailta, eikä kukaan voi tietää mitä ne sisältää :([/QUOTE]

Kerroppas lisää niistä vaaroista. Olen yhtenä korvana.

Yhteistyössä