sukulaisilta joululahjoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lelumeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lelumeri

Vieras
Olemmekohan ainoita joilla ei sukulaiset lahjo lapsia jouluna?Siskojen kanssa olemme tehneet sopimuksen että vain synttärinä lahjotaan,jouluna on ihan turha vaihtaa lahjoja.joulukukka riittää.Mummukaan ei osta mitään,tai sitten tyyliin "pieni nukke pojalle" tai "lelu joka hajoaa heti".Ostamme kaiken siis itse lapsille,joka ei minua haittaa tippaakaan,mutta mies nalkuttaa kun ostan niin paljon lahjoja...meillä 4 lasta ja saavat n.5 pakettia jokainen ja lisäksi muutama yhteinen.olemmeko ainoita?

no yhden lahjan saavat mun siskolta, mun veljeltä ja miehen siskolta ja mummolta =) meidän äiti ei osta mitään, vaan antaa rahaa, mikä on musta kiva, sitten voi ostaa joulun jälkeen alesta tarpeellista =) eli ihan maltillisesti saavat paketteja, eivät kymmenittäin =)

Meillä lapset eivät saa sukulaisilta paketteja (joskus, ei joka vuosi isovanhemmilta jotain hyödyllistä), kummeilta saavat paketit ja minulla on paha tapa villiintyä jossain vaiheessa joulukuuta...

tule kuin korkeintaan muutama paketti, ei välttämättä yhtään.

Todennäköisesti ei tule lapsille yhtään keneltäkään muulta kuin vanhemmilta, koska jos emme itse ajele parin päivän takia satoja kilometrejä mummolaan, vaan vietämme kotona joulun, lapset saavat lahjansa joulun jälkeen. Ja lahjat ovat pieniä ja vähän, sukat ja pieni lelu.

Toinen mummo antaa joskus vaatelahjan, mutta ei aina. Molemmin puolin lapsenlapsia on paljon. Myös kummit asuvat kaukana. Vain yksi kummi on joka joulu lähettänyt paketin.

niitähän tulee...viideltä kummilta, mummoja ja pappoja yhteensä 6 joten osalta tulee yksi paketti mutta esim.mun vanhemmat ostaa todella monta sitten serkuiltani tulee, tätiltäni...je muistanko edes kaikkea...eli ihan liikaa...ja itte ihan jouluhullu...=(

Uusimmat

Yhteistyössä