B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minusta tämä oli kyllä hyvä avaus, huomasin miettiväni tätä vielä palstalta poistuttani.
Tai itseäni lähinnä,, ja omaa kuvaani itsestäni, mikä ja ketkä sitä ovat muovaamassa.
Ja sitä, millaista kuvaa minä ihmisille heistä luon, millaisen kuvan he itsestään minusta peilaavat.
Miksi kenekään edes pitäisi olla "oikeassa"? Ihan hullu ajatus. Jokainen kuitenkin katselee maailmaa omasta vinkkelistän. Ihan hyvin sun lapset voi susta olla sun näköisiä ja miehen mielestä hänen näköisiä. ei siinä ole mitään ristiriitaa.Kyllähän sitä voi olla omasta mielestä mitä tahansa. Aina kun mies kehuu meidän lapsia kauniiksi, sanon suureen ääneen, että ihan ovat äitiinsä tulleet ulkonäöltään.
Mies ja muut on tästä asiasta toista mieltä. Joten miten on...olenko mä silti lasteni näköinen, kun kerran olen sitä mieltä. Vaiko en, kun kukaan ei ole kanssani samaa mieltä?
Kuka on oikeassa?
Tottakai ympäristö muokkaa minua ja minä ympäristöä. se ei silti poissulje sitä ettenkö voisi olla jotain mitä olen puhtaasti omasta mielestäni tarvitsematta siihen kenekään ulkopuolisen peesausta.Sä et ole tullut omaksi itsekseni ilman muita. Ihminen aina rakentuu omaksi yksilökseen toisten ihmisten kautta, aluksi symbioosi, myöhemmin toiset ihmiset toimivat peileinä.
Totta kai sä olet tarvinnut ja tarvitse toisten ihmisiä, turha väittää muuta.
tuo on totta.Mä olen tiettyjen uusien tilanteiden kautta miettinyt tätä samaa paljon viime aikoina ja juurikin viimeisimpänä tuota miten vahvistan sitä vastapuolen positiivista tai negatiivista kuvaa itsestään ja miten helppo monia ihmisiä on luotsata tiettyyn suuntaan. Paljon saa pahaa aikaan jos haluaa : /
tuo on totta.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24910271:Ei pelkästään se, että moniko on kanssani samaa mieltä - mutta sekin vaikuttaa, kuka/ketkä ovat kanssani samaa mieltä. Rivien välissä lukee se mitä arveletkin: joidenkin mielipide painaa enemmän kuin toisten.
Jos ihminen ei tunne mua, sen mielipidettä ei vaan voi ottaa kovin vakavasti. Ensin pitää tuntea hyvin, jotta mielipiteestä tulee jotenkin merkityksellinen. Näin siis aikuismaailmassa.