Suoraan sanottuna v*tuttaa ja ahdistaa koko joulu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tosiaan kehtaa nikillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en tosiaan kehtaa nikillä

Vieras
Ei ole yhtään rahaa, just ja just saadaan normi ruuat ostettua. Lahjoista ei puhettakaan. Ei lahjat joulun oleellisin osa ole mutta lapset olis varmasti halunneet edes jotain haluamaansa. Niin ja ei olla säästetty joulua varten kun se ei ole ollut mahdollista. Kädestä suuhun on menty koko vuos sairastelujen takia.

Että tällästä.

kaikki mitä on tullut niin on kyllä mennytkin. säästöön ei ole jäännyt yhtään mitään. no ruokaa ainakin saadaan ja onneksi lapset saa sukulaisilta joitain paketteja.

Laita ilmoitus tuonne otetaan vastaan palstalle. itsekin ajattelin juuri tänään, että olisi leluja, joita voisin TARVITSEVALLE (en kaupattavaksi vaan esim. just joululahjoiksi tarvitsijan OMILLE) antaa vaikka ilmaiseksi. Myös kirppispalstalta saa halvalla ostetuksi, jos on yhtään sijoitettavaa rahaa.

eli siis neuvon, että laita ilmoitus tuonne otetaan vastaan ja yksilöi sinne minkäikäisiä lapsia, mitä sukupuolta ja missä päin Suomea olette, mitä muuta joulutavaraa puuttuu jne.

Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
Laita ilmoitus tuonne otetaan vastaan palstalle. itsekin ajattelin juuri tänään, että olisi leluja, joita voisin TARVITSEVALLE (en kaupattavaksi vaan esim. just joululahjoiksi tarvitsijan OMILLE) antaa vaikka ilmaiseksi. Myös kirppispalstalta saa halvalla ostetuksi, jos on yhtään sijoitettavaa rahaa.

eli siis neuvon, että laita ilmoitus tuonne otetaan vastaan ja yksilöi sinne minkäikäisiä lapsia, mitä sukupuolta ja missä päin Suomea olette, mitä muuta joulutavaraa puuttuu jne.
Mä en kehtaa. (Joo oma häpeä )

Mua ahdistaa joulu myös vaikkakin eri syystä. Ei niinkään raha, vaan mistä he***tistä löydän aikaa laittaa jouluruuat, siivot, lahjat, koristelut..... Voitas skipata joulu ja siirtyä suoraan uuteenvuoteen =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja elina9:

Mä en kehtaa. (Joo oma häpeä )

Mä oikeestaan ootan et joulu tulis nytkin paukutan joulubiisejä..
Mäkin ennen stressasin joulusta hirveesti mut nykysin en oo enää jaksanut stressata siivouksen lahjojen ja ruokien suhteen..
Eikä meilläkään niin varaa ois lahjoja ostella oonkin aatellu et joka lapselle joita on neljä yksi paketti saa riittää ja yleensä oon miehen veljen porukoille ostanut jotain mut tänä vuonna en taida viittiä et mahdollisimman pienellä budjetilla

Yhteistyössä